Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„System informatyczny wraz z aktualizacją i serwisem aplikacji usprawniających proces zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami, księgowaniem, obsługą rachunków redystrybucyjnych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977895931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 7
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.radczyc@lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„System informatyczny wraz z aktualizacją i serwisem aplikacji usprawniających proces zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami, księgowaniem, obsługą rachunków redystrybucyjnych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fff423e0-e8b4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Aktualizacja systemu SOZAT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Spółka Atmoterm S.A. jest jedynym wytwórcą, dystrybutorem i dysponentem praw autorskich oprogramowania opłatowo - informatycznego służącego do zarządzania opłatami za korzystanie ze środowiska a przedmiot zamówienia obejmuje ingerencję w kod źródłowy tego oprogramowania. W związku z powyższym usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.III.2721.2.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System informatyczny wraz z aktualizacją i serwisem aplikacji usprawniających proces zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami środowiskowymi, księgowaniem, obsługą rachunków redystrybucyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552705,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552705,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552705,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atmoterm S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-03-39-496
7.3.3) Ulica: Łangowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-031
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552705,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-02 do 2023-07-01INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Budowa platformy widokowej wraz z infr. techn. i zagospodar. terenu el. małej arch. w ramach zad: Miejska winnica na tyłach DPS-u przy al. Słowackiego i taras widokowy, z którego widać Śnieżkę
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Budowa drogi do Domu Seniora w m. Zielona Góra-Jarogniewice w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Zakup oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.