Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130830/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Siemiechowskiej oraz budowa oświetlenia drogowego na ul. Piaskowej i Poziomkowej w Strumianach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Burzenin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Burzenin
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-260
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48438214095
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugburzenin@ugburzenin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ugburzenin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Siemiechowskiej oraz budowa oświetlenia drogowego na ul. Piaskowej i Poziomkowej w Strumianach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa2d1717-bf3e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022772/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa ulicy Siemiechowskiej oraz budowa oświetlenia drogowego na ulicach Piaskowej i Poziomkowej w Strumianach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4445375,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie oświetlenia drogowego) oraz w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ (w pozostałym zakresie prac i określonych opracowanym Programem Funkcjonalno – Użytkowym) zadania pod nazwą: „Przebudowa ulicy Siemiechowskiej oraz budowa oświetlenia drogowego na ulicach Piaskowej i Poziomkowej w Strumianach”.
2. Prace związane z realizacją przedmiotowego zamówienia będą polegać na:
1) Etap I - opracowaniu dokumentacji projektowej zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym zał. nr 8 do SWZ, w tym:
a) na sporządzeniu dokumentacji:
projektów budowlanych branży drogowej, sanitarnej (kanalizacja deszczowa) i teletechnicznej,
projektów wykonawczych branży drogowej, sanitarnej i teletechnicznej,
opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych,
badań podłoża gruntowego (jeśli jest to niezbędne),
inwentaryzacji zieleni (jeśli jest to niezbędne),
przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż) – spełniających następujące wymagania: w kolumnie „podstawa wyceny” koniecznym jest wypełnienie kolumny z odpowiednim numerem szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót winny zawierać szczegółowe wyliczenie ilości robót,
projektu stałej organizacji ruchu,
projektu czasowej organizacji ruchu,
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż,
a także
pozyskaniu we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, pozwoleń wodno - prawnych, i tym podobnych dokumentów, koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót budowlanych,
przekazaniu Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej (2 egz.) i cyfrowej (np. na nośniku CD lub podobnym - 2 egz.), rysunki w plikach pdf i dwg/dgn, z zastrzeżeniem, że opracowania przedmiarów robót winny być możliwe do odczytania i edytowania (format xls),
UWAGA: Zamawiający przekaże własne opracowanie map będących podstawą do naniesień projektowych!
b) na uzyskaniu akceptacji cząstkowych (zatwierdzenia przez stosowne organy) dokumentacji projektowej, a także zatwierdzenia przez Zamawiającego w zakresie zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym, czyli:
zatwierdzenia projektu budowlanego branży drogowej, sanitarnej i teletechnicznej,
zatwierdzenia projektu czasowej i stałej organizacji ruchu, oraz
na przygotowaniu odpowiednich dokumentów formalno-prawnych w celu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót budowlanych i złożeniu wniosku na pozwolenie na budowę / zgłoszenia robót budowlanych,
2) Etap II – spełnieniu wymogów pozwalających na rozpoczęcie prac i wykonaniu częściowym ich zakresu, w tym:
opracowaniu harmonogramu realizacji prac,
uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na budowę / dokonaniu skutecznego zgłoszenia robót budowlanych,
opracowaniu i przedstawieniu Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy,
bieżącym prowadzeniu dziennika budowy,
wykonaniu minimum 60% zakresu robót budowlanych (w tym towarzyszących – np. geodezyjnych) na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej, zgodnej z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym (patrz Etap I),
a także na prowadzeniu nadzoru autorskiego, czyli:
wykonywaniu czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.),
wyjaśnianiu wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
uzupełnianiu szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianiu wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,
ścisłej współpracy ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
na udziale w komisjach odbiorowych i naradach technicznych,
wykonywaniu czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,
na bieżącym monitorowaniu realizowanych robót budowlanych i przybywaniu na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie do 3 dni roboczych od daty zawiadomienia przez fax, telefon, mail, lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie).
na sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych oraz do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
3) Etap III – wykonaniu pozostałych prac budowlanych i związanych z odbiorem końcowym, w tym:
wykonaniu pozostałego zakresu robót budowlanych,
prowadzeniu dalszego nadzoru autorskiego,
odtworzeniu trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych,
uporządkowaniu obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,
bieżącym prowadzeniu dziennika budowy,
wykonaniu obmiarów ilości zrealizowanych robót,
sporządzeniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku dxf/dwg, dostarczenie jej w formie wymaganej do zaewidencjonowania w zasobach geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Sieradzu (wymagane poświadczenie złożenia),
przeprowadzeniu wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; (wyniki badań będą przedstawione do akceptacji przez Inspektora Nadzoru bądź przedstawiciela Zamawiającego),
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6243400,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7882085,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6243400,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BUD-TRANS” Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271242050
7.3.3) Ulica: Uniejowska 170A
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-260
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bud- Trans Roboty Budowlano- Drogowe Maria Karbowiak
jakie przetargi wygrała firma
Bud- Trans Roboty Budowlano- Drogowe Maria Karbowiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6243400,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
INNE PRZETARGI BURZENIN
więcej: przetargi BURZENIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.