Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209762/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
zakup ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błędów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadurkowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Błędów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-620
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486680656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodowiska@bledow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bledow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d59e4f88-cf71-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084797/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika i beczki asenizacyjnej odbierającej nieczystości od mieszkańców gminy Błędów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIS-I-271/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych: ciągnika rolniczego o mocy od 110 KM do 115 KM oraz wozu asenizacyjnego o pojemności rzeczywistej nie mniejszej niż 6050 litrów na potrzeby Zamawiającego.
2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych,
2) powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu,
3) Wykonawca zobligowany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz przeszkolenia personelu z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu,
4) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na oferowany sprzęt (tj. ciągnik rolniczy oraz na wóz asenizacyjny),
5) Wykonawca zobligowany będzie do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej w miejscu postoju sprzętu. Naprawa nastąpi w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, jednakże w przypadku istotnych usterek, wad termin ten, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, może ulec wydłużeniu. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe wyniesie nie dłużej jak 12 godzin.
6) Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić przeglądy gwarancyjne,
7) dostarczony ciągnik rolniczy musi być wyposażony m.in. w:
a) świadectwo homologacji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
b) kartę gwarancyjną,
c) fabryczną instrukcję obsługi ciągnika rolniczego wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika przez Zamawiającego,
d) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
e) książkę serwisową,
8) dostarczony wóz asenizacyjny musi być wyposażony m.in. w:
a) kartę gwarancyjną,
b) fabryczną instrukcję obsługi wozu asenizacyjnego wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji wozu asenizacyjnego przez Zamawiającego,
c) książkę serwisową,
9) Wykonawca musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów,
10) Wykonawca winien posiadać co najmniej jeden autoryzowany punkt serwisowy realizujący dostawy części oraz obsługę pogwarancyjną, znajdujący się w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego
11) Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych-wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).
12) Ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z opróżnianiem przydomowych zbiorników na nieczystości ciekłe i przydomowych oczyszczalni. Jak również do prac komunalnych utrzymania czystości i porządku, transportu materiałów , remontów cząstkowych, zimowego utrzymania dróg. Ciągnik nie jest przeznaczony do użytkowania komercyjnego i prac rolniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
34114000-9 - Pojazdy specjalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Rolmech Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670003718
7.3.3) Ulica: Pułtuska 41 B
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu asenizacyjnego do wywozu nieczystości ciekłych z bezodpływowych zbiorników od mieszkańców Gminy Krasocin
- Zakup ciągnika dla ZGKiM Gołańcz
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Zakup ciągnika rolniczego do utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego sztuk 1"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.