Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175589/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Trasa biegowa w Mistrzejowicach”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zzm.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Trasa biegowa w Mistrzejowicach”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-906b441f-114f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.55 Wykonanie robót budowlanych dla trasy biegowej w Mistrzejowicach budżet obywatelski dzielnic - edycja VII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.98.21.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105335,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Trasa biegowa w Mistrzejowicach”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.98.21.BM
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest realizacja zadania związanego z realizacją projektu pn.: „Trasa biegowa w Mistrzejowicach”, polegającego na oznakowaniu w terenie trasy biegowej biegnącej po istniejących ścieżkach pieszych, w tym m.in. wykonanie i montaż tablicy informacyjnej oraz słupków drewnianych, wykonanie oznakowania poziomego na ścieżkach oraz utwardzenie fragmentu istniejącego ciągu pieszego wraz z obrzeżem betonowym. Inwestycja realizowana jest na fragmentach działek ewidencyjnych oznaczonych nr 278/6, 36/1, 28/195 obr. NH-2 oraz dz. nr 234/9, 215/27, 222/1, 215/20 obr. NH-1, jedn. ewid. Nowa Huta w Krakowie.
1.3 Dla planowanych robót budowlanych uzyskano Zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na remoncie istniejących nawierzchni ścieżek pieszych oraz budowy obiektów małej architektury w miejscu publicznym, teren inwestycji: działki nr 278/6, 36/1, 28/195 obr. 2 jedn. ewid. Nowa Huta, działki nr 234/9, 215/27, 222/1, 215/20 obr. 1 jedn. ewid. Nowa Huta w rejonie ul. Srebrnych Orłów, Obrońców Warszawy, Wawelskiej w Krakowie; sprawa znak AU-01-7.6743.1009.2021.PKR z dn. 29.07.2021r.
1.4 Zamówienie obejmuje w szczególności dostawę i montaż elementów małej architektury oraz żwirowanie przedeptu zgodnie z projektem, a następnie rekultywację terenu po zakończeniu robót budowlanych. W ramach zamówienia należy zrealizować prace obejmujące zagospodarowanie terenu, w tym między innymi prace przygotowawcze, a także uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach, w tym naprawę zniszczonych trawników.
1.5 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB) oraz przedmiarem.
1.6 Zamawiający podkreśla, iż z uwagi na bardzo krótki okres realizacji robót, celem wykonania umowy w wymaganym terminie, wymaga do Wykonawcy albo realizacji robót i organizacji pracy w systemie zmianowym oraz ich wykonywanie również w soboty lub przy zatrudnieniu większej liczby pracowników, bądź przy zastosowaniu łącznie tych rozwiązań.
1.7 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.8 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 3) 10. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie jeżeli Wykonawca ich nie złożył, lub jeśli złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189445,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189445,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189445,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Firma Usługowo-Handlowa STAR-KOP Krzysztof Urbańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9441489354
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1
7.3.4) Miejscowość: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-070
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa "STAR-KOP" Krzysztof Urbańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa "STAR-KOP" Krzysztof Urbańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189445,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-25 do 2021-12-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - PROBÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przegród zewnętrznych budynku B3 przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie poprzez zmianę wyglądu elewacji polegającej na powiększeniu otworów okiennych.
- Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci część I - Zakup NGFW PaloAlto część II - Zakup przełączników sieciowych Cisco
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.