Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00216388/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00227381/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA 2 (DWÓCH) SAL ROZPRAW SĄDOWYCH W SĄDZIE
OKRĘGOWYM W OSTROŁĘCE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Ostrołęce
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Ostrołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gomulickiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 744 41 61
1.5.8.) Numer faksu: (29) 691 70 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@ostroleka.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA 2 (DWÓCH) SAL ROZPRAW SĄDOWYCH W SĄDZIEOKRĘGOWYM W OSTROŁĘCE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d774c45-268d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021373/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja 2 sal rozpraw sądowych w Sądzie Okręgowym w Ostrołęce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216388/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154471,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MODERNIZACJA 2 (DWÓCH) SAL ROZPRAW SĄDOWYCH POPRZEZ DOSTAWĘ NOWYCH URZĄDZEŃ I WDROŻENIE AKTUALNEJ WERSJI SYSTEMU CYFROWEJ REJESTRACJI PRZEBIEGU ROZPRAW SĄDOWYCH RECOURT ORAZ DEMONTAŻ AKTUALNIE ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY ZAKUPIONEJ W 2012 R. W SĄDZIE OKRĘGOWYM W OSTROŁĘCE
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
48820000-2 - Serwery
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139988,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139988,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139988,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751387586
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kawicom Sp. z o.o., Sp. k., ul. Przemysłowa 15, 37-100 Łańcut w zakresie: wykonanie oraz uzgodnienie z użytkownikami końcowymi: projektów technicznych; prace instalacyjne i konfiguracyjne w budynku Sądu; Realizacja usług serwisowych; Organizacja i prowadzenie części szkoleń; Realizacja części prac związanych z dostawą, instalacją, konfiguracją, wdrożeniem oraz uruchomieniem Systemu w budynku Sądu.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172186,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- "Budowa siedziby SPRiTS w Wyszkowie- etap II"
- Wynajem 1 pojazdu ciężarowego - śmieciarki na okres 9 miesięcy z opcją wykupu
- Przebudowa ulicy Wiejskiej w Ostrołęce wraz z oświetleniem ulicznym - etap II w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Wiejskiej"
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zakrzew"
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Kolneński
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Poczesna"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.