Ogłoszenie z dnia 2023-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00153421/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii dla dwóch leśnictw.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO DRAWSKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starogrodzka 30
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +943632047
1.5.8.) Numer faksu: +943632194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://drawsko.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadldrawsko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii dla dwóch leśnictw.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d73b504-cc70-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00146872/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kancelarii dla dwóch leśnictw.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 767315,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kancelarii dla dwóch leśnictw. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Budowę budynku kancelarii dla dwóch leśnictw o powierzchni użytkowej 68,25 m2, składającego się z dwóch pomieszczeń biurowych, dwóch pomieszczeń gospodarczych dostępnych z pomieszczeń biurowych, poczekalni, pomieszczenia sanitarnego – wc, pomieszczenia socjalnego, wspólnego pomieszczenia gospodarczego i wiatrołapu.
2. Budynek kancelarii dla dwóch leśnictw to budynek: niepodpiwniczony, posadowiony na ławach fundamentowych, ścianach zewnętrznych i działowych z pustaków ceramicznych, z dachem drewnianych dwuspadowym pokrytym blachodachówką, elewacja wykończona szalówką elewacyjną w kolorze dębu, oraz wykończenie metodą lekko-mokrą tynkiem w kolorze białym i tynkiem mozaikowym w kolorze szarości.
3. Budynek kancelarii wyposażony będzie: w instalację kanalizacyjną, instalację wodociągową, instalację c.o. podłogową, której źródłem zasilania będzie pompa ciepła powietrze – woda, instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację strukturalną, instalację włamań i napadu, instalację SSWiN i detekcji zadymienia, instalację odgromową i ewkwipotencjalną, instalację fotowoltaiczną.
4. Zagospodarowanie terenu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną obejmuje budowę bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 10 m3 wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją wodociągową, instalacją elektroenergetyczną wlz oraz zbiornikiem na deszczówkę, budowę drogi wewnętrznej z kostki betonowej, miejsc parkingowych i chodników na terenie działki nr 49/9 obręb 0046 Konotop, jed. ewid. 320302_5, Drawsko Pomorskie obszar wiejski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 943798,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1490000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 943798,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOBUD-GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842785091
7.3.3) Ulica: UL. ASTRONOMÓW 14,
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 943798,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Dostawa samochodu osobowego z napędem hybrydowym typu plug-in na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- Sukcesywna dostawa emulsji kationowej C65B3 PU/RC w ilości do 100 ton
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.