eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRoboty Budowlane - wymiana d¼wigu osobowego elektrycznego zainstalowanego w Domu Pomocy Spo³ecznej w Pielgrzymowicach przy ul. Golasowickiej 15, 43-253 Pielgrzymowice.



Og³oszenie z dnia 2023-06-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty Budowlane - wymiana d¼wigu osobowego elektrycznego zainstalowanego w Domu Pomocy Spo³ecznej w Pielgrzymowicach przy ul. Golasowickiej 15, 43-253 Pielgrzymowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZGROMADZENIE SIÓSTR ¦W.JADWIGI PROWINCJA KATOWICKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006471953

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Leopolda 1-3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-210

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kunicki-wspolnicy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jadwizanki.com

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Zgromadzenie Sióstr ¶w. Jadwigi

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty Budowlane - wymiana d¼wigu osobowego elektrycznego zainstalowanego w Domu Pomocy Spo³ecznej w Pielgrzymowicach przy ul. Golasowickiej 15, 43-253 Pielgrzymowice.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1cf437af-0500-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00252837

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cf437af-0500-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶lono w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lono w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okre¶lono w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-PIEL/ZP-1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postêpowaniu jest: wymiana d¼wigu osobowego elektrycznego zainstalowanego w Domu Pomocy Spo³ecznej w Pielgrzymowicach przy ul. Golasowickiej 15, 43-253 Pielgrzymowice.
2. Zamówienie realizowane bêdzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Za³±czniku nr 1 do SWZ, stanowi±cym szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno-U¿ytkowy), w poni¿szym zakresie:
Faza I Projektowa, w której zakres wchodzi w szczególno¶ci opracowanie dokumentacji projektowej, w tym przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z uzyskaniem wszystkich niezbêdnych materia³ów, a tak¿e zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych oraz przeniesienie na Zamawiaj±cego autorskich praw maj±tkowych i zale¿nych do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia.
Faza II wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej i zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego Dokumentacji Projektowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za serwis

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udzia³ mog± braæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u postêpowaniu w zakresie:
1.1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
1.1.1. Posiada wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj.:
1.1.1.1. posiada do¶wiadczenie i potencja³ techniczny niezbêdny do wykonania zamówienia, tj., ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie,
1.1.1.1.1. co najmniej trzy zamówienia obejmuj±ce wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, polegaj±cych na remoncie modernizacji lub przebudowie obiektu budowlanego zwi±zanego z wymian± d¼wigu osobowego w obiektach szpitalnych lub o¶rodkach pomocy spo³ecznej, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 350 000,00 / trzysta piêædziesi±t tysiêcy/ z³otych brutto.
1.1.1.1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, powy¿szy warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z tych Wykonawców.
1.1.1.2. Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
w zakresie projektowania
1) co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej.
2) co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
w zakresie kierowania i realizacji robót budowlanych
1) co najmniej jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej.
2) co najmniej jedn± osob± uprawnion± do prowadzenia konserwacji d¼wigów posiadaj±c± uprawnienia do modernizacji/konserwacji d¼wigów, wydane przez Urz±d Dozoru Technicznego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca do³±cza do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie okre¶lonym za³±cznikiem nr 4 do SWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca do³±cza do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie okre¶lonym za³±cznikiem nr 4 do SWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 500,00 (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset i 00/100 z³otych).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Okre¶lono w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okre¶la za³±cznik nr 2 do SWZ - projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia w UZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-24 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.