Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188486/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PLESZEWSKIE CENTRUM MEDYCZNE W PLESZEWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300770088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 125A
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 20 719
1.5.8.) Numer faksu: 62 74 20 700 wew. 8
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ace9b63c-1aab-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188486/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Te 2300-17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologii i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa przy realizacji zamówienia musi bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów dotyczących postępowania z bielizną szpitalną.
2. Zamówienie obejmuje ponadto wyposażenie w fartuchy chirurgiczne barierowe Bloku Operacyjnego Zamawiającego (140 szt. fartuchów) oraz Bloku Porodowego (60 szt. fartuchów), ich pranie oraz sukcesywną wymianę w przypadku zużycia.
3. Przedmiotem zamówienia jest również wyposażenie Bloku Operacyjnego w 30 zestawów serwet chirurgicznych barierowych zgodnych z opisem podanym w SWZ , ich pranie oraz sukcesywna wymiana w przypadku zużycia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia kwotę 870 000,00 zł, do postępowania natomiast została złożona jedna oferta, z ceną brutto wynoszącą 1 431.916,80 zł.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1431916,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1431916,80 PLN
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa materiałów opatrunkowych, bielizny operacyjnej, obłożeń oraz pieluchomajtek .
- Dostawy meteriałów budowlanych z kamienia - niesort
- Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Apteki Szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Dostawy cementu workowanego
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec
- Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim".
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży medycznej oraz wynajmu i prania bielizny pościelowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- Kompleksowy system wynajmu i serwisu odzieży roboczej wraz z praniem własnej odzieży Zamawiającego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Usługi pralnicze dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
- Kompleksowe świadczenie usługi prania na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.