eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynOlsztyn, zamek (XIV w. - XV w.), skrzydło barokowe (XVIII w. z częścią z lat 1909 -1911): remont dachów zamku kapituły warmińskiej, gdzie mieszkał i pracował Mikołaj Kopernik - kontynuacja



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Olsztyn, zamek (XIV w. - XV w.), skrzydło barokowe (XVIII w. z częścią z lat 1909 -1911): remont dachów zamku kapituły warmińskiej, gdzie mieszkał i pracował Mikołaj Kopernik – kontynuacja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596

1.5.8.) Numer faksu: +48 89 527 9596

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,85852,8d3101d7d6810539c97a4bd8efae703d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Olsztyn, zamek (XIV w. - XV w.), skrzydło barokowe (XVIII w. z częścią z lat 1909 -1911): remont dachów zamku kapituły warmińskiej, gdzie mieszkał i pracował Mikołaj Kopernik – kontynuacja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c67d35f3-d5c9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040654/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Olsztyn, zamek (XIV w. - XV w.), skrzydło barokowe (XVIII w. z częścią z lat 1909 -1911): remont dachów zamku kapituły warmińskiej, gdzie mieszkał i pracował Mikołaj Kopernik – kontynuacja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164514/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404444,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Olsztyn, zamek (XIV w. - XV w.), skrzydło barokowe (XVIII w. z częścią z lat 1909 -1911): remont dachów zamku kapituły warmińskiej, gdzie mieszkał i pracował Mikołaj Kopernik – kontynuacja. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) remont konstrukcji dachu w tym w szczególności:
a) naprawę lub wymianę zniszczonych elementów więźby dachowej (w zależności od stanu poszczególnych elementów), przy wymianie całych elementów z zastosowaniem tradycyjnych złączy ciesielskich charakterystycznych dla remontowanej konstrukcji, przy wymianie uszkodzonych fragmentów odpowiednio z zastosowaniem połączeń niezbędnych ze względów konstrukcyjnych,
b) impregnację środkami grzybobójczymi konstrukcji i zabezpieczenie elementów drewnianych konstrukcji podlegających wymianie środkiem ogniochronnym nadającym tym drewnianym elementom cech nierozprzestrzeniających ognia (zastosowanie neutralnego koloru środków),
c) remont gzymsu podokapowego, z zastosowaniem tradycyjnych profili ciągnionych na odpowiedniej murowanej z cegły podbudowie jak w oryginale, z dostosowaniem rodzaju i faktury zapraw do oryginału oraz kolorystyki końcowej tynków do obecnej kolorystyki,
d) likwidację wtórnych dwóch facjat i odtworzenie w ich miejscu brakującej facjaty w typie wole oko, na wzór analogicznej facjaty w typie wole oko znajdującej się w tym dachu
e) wykonanie dwóch okien do facjat typu wole oko, na wzór zachowanego egzemplarza okna tego dachu, z pakietem termicznym
2) wymianę pokrycia dachowego w tym w szczególności:
a) wymianę deskowania, łat i kontrłat na deskowanie i ołacenie impregnowane grzybobójczo oraz zabezpieczone środkiem ogniochronnym nadającym cech nierozprzestrzeniających ognia (zastosowanie neutralnego koloru środków),
b) wymianę wtórnej, mocno wyeksploatowanej dachówki esówki na pierwotny rodzaj pokrycia z dachówki karpiówki układanej podwójnie w koronkę (o formie jaką miała pierwotnie – zdjęcie wyglądu dachówki w załączeniu), na podbudowie z membrany izolacyjnej,
c) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na nowe wykonane z blachy miedzianej,
d) wymianę instalacji odgromowej.
3) remont poddasza w tym w szczególności:
a) rozbiórkę obecnych okładzin ścian, sufitu i słupów poddasza, demontaż drewnianej podłogi,
b) wykonanie nowych, ocieplonych ścian i sufitu (w tym skosów) części użytkowej poddasza, z przebudową przebiegu część ścian zgodnie z uszczegółowieniem projektu z 2022 roku. Nowym ścianom i sufitom, w tym skosom, należy nadać klasę pożarową EI60, ponadto w ścianach zamontować właz techniczny oraz drzwi D14a w klasie pożarowej EI30C z samozamykaczem (drzwi D14a na wzór obecnych zabytkowych). Ściany, sufity, w tym skosy, należy wykończyć i pomalować. Zakres prac nie obejmuje wymiany drzwi prowadzących na balkony (2 x D14) oraz konserwacji drzwi prowadzących do skrzydła barokowego (D25a),
c) nadanie ceramicznemu stropowi poddasza (typu Kleina) klasy pożarowej REI 60 poprzez zabezpieczenie belek stalowych okładzinami w odpowiedniej klasie odporności ogniowej (bez montażu płyt Promatect) oraz wykonanie nowej podłogi drewnianej na legarach. Wymiana obecnego zasypu pod podłogą na keramzyt, zabezpieczenie przeciwogniowe legarów, wykończenie podłogi deskowej poddasza (w tym listwy przypodłogowe, olejowanie). Prace przy stropie należy prowadzić z dbałością o niepogorszenie stanu technicznego sztukatorskich sufitów na piętrze obiektu,
d) wykonanie docieplenia stropu w obrębie nieużytkowanej części poddasza
e) remont i malowanie murowanych ścian poddasza (przy użyciu materiałów przeznaczonych do konserwacji zabytkowych tynków)
f) przebudowę instalacji c.o. w rejonie odtwarzanej facjaty w typie wole oko,
g) wymianę w obrębie poddasza instalacji elektrycznej oświetlenia użytkowego wraz z oprawami oraz instalacji gniazd wtykowych, wykonanie oświetlenia awaryjnego i instalacji SSW (instalacji czujek ruchu), a także wykonanie zarówno w części użytkowej, jak i nieużytkowej poddasza, instalacji SSP (instalacji czujek dymowych).
4) na czas remontu obiekt udostępniony będzie przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy robót w następujący sposób: udostępnione zostanie z przeznaczeniem na plac budowy, w tym na zaplecze socjalne Wykonawcy, międzymurze północne zamku, stanowiące własność Muzeum. Teren budowy musi zostać właściwie wydzielony z pozostałej części terenu Muzeum, tak by nie było możliwe przedostanie się użytkowników terenu, np. osób korzystających z usług BARU SOWA. W sytuacji, gdy z jakichś względów nie będzie możliwe zlokalizowanie na terenie międzymurza północnego wszystkich obiektów niezbędnych do organizacji placu budowy (np. ze względu na ograniczenia wynikające z wielkości wjazdu bramnego na międzymurze), Wykonawca powinien przewidzieć zajęcie pasa drogowego nie stanowiącego własności Muzeum.
3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów, 45453000-7- Roboty remontowe i renowacyjne, 45261320-3 - Kładzenie rynien, 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych, 45454100-5 - Odnawianie, 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych, 45421131-1 instalowanie drzwi, 45262522-6 roboty murarskie. 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45321000-3 Izolacja cieplna, 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także:
1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymogami umowy z robót budowlanych wchodzących w zakres zadania, w szczególności robót, które ulegają zakryciu, wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, oraz w wersji elektronicznej, w przypadku instalacji – także rysunkowej (zapis w formacie .doc i .pdf)
2) wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń;
3) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SWZ;
5. Pozostałe wymogi związane z realizacją zamówienia:
1) w trakcie realizacji zamówienia obiekt, na którym będą wykonywane czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będzie udostępniany turystom oraz będą wykonywać swoje obowiązki pracownicy muzeum oraz pracownicy ochrony. Powyższe oznacza, iż wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwowyżej wymienionym osobom, a ten fakt należy uwzględnić w harmonogramie prac i robót,
2) prace należy etapować w taki sposób by możliwe było nieprzerwane przechowywanie w bezpiecznych warunkach zbiorów muzealnych znajdujących się w obiekcie,
3) ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (roboty przy obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków) wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego i rzetelnego zapoznania się dokumentacją projektową, a w szczególności z wymaganiami zawartymi w pozwoleniach konserwatorskich, pozwoleniu na budowę oraz wszelkich uzgodnieniach, opiniach i warunkach technicznych dotyczących przedmiotowej inwestycji;
4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz z załącznikami;
5) wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy;
6) szczegółowe warunki realizacji zamówienia:
a) realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawom: ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i ustawy Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą,
b) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kierownictwa budowy, posiadającego wymagane kwalifikacje i uprawnienia w świetle wymogów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z rozporządzeniem wykonawczym do niej,
c) jeżeli wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności, opracowań, badań, ekspertyz, uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania lub wykonania własnym kosztem i staraniem - koszty z tym związane winien uwzględnić w cenie ofertowej,
d) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia,
e) bez wyraźnej zgody Zamawiającego wykonawca nie może na placu budowy instalować reklam pod żadną postacią (baner, plakat, tabliczka, siatka osłaniająca rusztowania z nadrukiem reklamowym itp.),

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków tej sekcji zamówienia opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ wraz z
załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45454100-5 - Odnawianie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777777,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „Skorłutowski” spółka jawna, Jerzy i Ewa Skorłutowscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-020-86-91

7.3.3) Ulica: ul. Gietkowska 9c/1

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-170

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII - UMOWA pkt 8.3:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 110 dni od dnia podpisania umowy z tym, że nie później niż do 15.10.2022 r. z uwagi na konieczność rozliczenia dofinasowania.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
3. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami umowy. Wykonawca zobowiązuje się do uczestnictwa w spotkaniu w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od podpisania umowy, podczas którego zostaną uzgodnione szczegóły harmonogramu. Harmonogram rzeczowo-finansowy może zostać zaktualizowany. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga aneksu do umowy. Potwierdzeniem wprowadzenia zmian i modyfikacji będzie podpisanie przez Strony umowy zaktualizowanego harmonogramu. Aktualizacja harmonogramu nie może powodować zmiany terminu końcowego wykonania robót. Harmonogram rzeczowo – finansowy będzie zawierał harmonogram płatności jako sumę należności za wszystkie asortymenty robót realizowanych w danym miesiącu rozliczeniowym. Grupy asortymentów robót powinny być naniesione na grafik Harmonogramu rzeczowo – finansowego w zakresie harmonogramu robót, z uwzględnieniem daty rozpoczęcia robót, czasu na ich wykonanie oraz z uwzględnieniem daty zakończenia tych robót, z dokładnością do kolejnego miesiąca kalendarzowego. W planowaniu czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych asortymentów robót Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych i atmosferycznych, typowych dla okresu realizacji zamówienia, oraz inne okoliczności mogące mieć wpływ na terminowość wykonania Umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.