Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151247/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, ŚLUSARSKICH, STOLARSKICH ORAZ NARZĘDZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Abramowicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-442
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81/7286439
1.5.8.) Numer faksu: 81/7441079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@snzoz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.snzoz.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/snzozlublin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, ŚLUSARSKICH, STOLARSKICH ORAZ NARZĘDZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1d1e6f1-ca24-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016519/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa materiałów budowlanych, stolarskich i ślusarskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151247
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzNSPZOZ.A-ZP.3721-5/23/AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw 1 - materiały budowlane4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24910000-6 - Kleje
44111000-1 - Materiały budowlane
44171000-9 - Płyty (budowlane)
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 251604,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw 2 - materiały budowlane4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24910000-6 - Kleje
44810000-1 - Farby
44820000-4 - Lakiery
44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw 3 - stolarka drzwiowa4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów
4.5.5.) Wartość części: 36600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw 4- narzędzia i materiały4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24910000-6 - Kleje
44832000-1 - Rozpuszczalniki
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44176000-4 - Taśma
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 176326,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw 5 materiały ślusarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44316000-8 - Drobne wyroby żelazne
44315000-1 - Pręty z drutu
44334000-0 - Profile
44521000-8 - Różne kłódki i zamki
44522000-5 - Zatrzaski, części zamków i klucze
44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt
44531000-1 - Zaczepy gwintowane
4.5.5.) Wartość części: 60600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw 6 materiały stolarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111000-1 - Materiały budowlane
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 176400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw 7 materiały stolarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt
44334000-0 - Profile
44316000-8 - Drobne wyroby żelazne
39136000-4 - Wieszaki na odzież
4.5.5.) Wartość części: 85750,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw 8 materiały stolarskie - meblowe4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.5.) Wartość części: 88342,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zestawu 1 należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zestawu 2 należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zestawu 3 należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zestawu 4 należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14819,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14819,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14819,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt-Hurt Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14819,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zestawu 6 należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19086,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19086,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19086,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU AGMET Agnieszka Trawczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291907753
7.3.3) Ulica: Elsnera 13
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-504
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19086,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zestawu 8 należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja VI Konferencji naukowej prac realizowanych przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w 2024 r.
- Usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych przeglądów technicznych oraz utrzymaniu w pełnej sprawności użytkowej w okresie 12 miesięcy posiadanej przez UM w Lublinie specjalistycznej aparatury ...
- Usługa serwisowo - konserwacyjna kotłowni szpitala.
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Strzelnica w powiecie 2024 (konkurs nr 1/2024/CWCR)
- Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych.
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.