Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00579392/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00014554/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00287401/01 - Wynik z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funk.-użytk. dla bud. użyt. pub. Miasta Katowice – 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funk.-użytk. dla bud. użyt. pub. Miasta Katowice – 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ab9ca2-a496-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028599/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu techn., koncepcji obejm. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynków użyt. publ. M. Katowice–zam. udz. w 3 cz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/55/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynku Pałacu Młodzieży im prof. A. Kamińskiego przy ul. Mikołowskiej 26.Zakres zamówienia dla części I obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej budynku Pałacu Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego przy ul. Mikołowskiej 26, w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. ekspertyzy stanu technicznego elementów konstrukcji obiektu Pałacu Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego przy ul. Mikołowskiej 26, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej ww. obiektu, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla ww. obiektu Pałacu Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego przy ul. Mikołowskiej 26, wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych i zlokalizowaniem magazynu energii dla potrzeb obiektu wykorzystując budynek, w tym dach budynku,
5. opracowania programu funkcjonalno – użytkowego,
6. oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 115988,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego na pl. Wolności 12a.Zakres zamówienia dla części II obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej obiektu Urzędu Stanu Cywilnego przy Placu Wolności 12a, w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. ekspertyzy stanu technicznego elementów konstrukcji obiektu Urzędu Stanu Cywilnego przy Placu Wolności 12a, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej ww. obiektu, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla ww. obiektu Urzędu Stanu Cywilnego przy Placu Wolności 12a, wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych i zlokalizowaniem magazynu energii dla potrzeb obiektu wykorzystując budynki, w tym dachy budynków,
5. opracowania programu funkcjonalno – użytkowego,
6. oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 19337,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynku Miejskiego Domu Kultury „Szopienice-Giszowiec” przy ul. Hallera 28.Zakres zamówienia dla części III obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej budynku Miejskiego Domu Kultury „Szopienice-Giszowiec” przy ul. Gen. Józefa Hallera 28, w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. ekspertyzy stanu technicznego elementów konstrukcji obiektu Miejskiego Domu Kultury „Szopienice-Giszowiec” przy ul. Gen. Józefa Hallera 28, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej ww. obiektu, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla ww. obiektu Miejskiego Domu Kultury „Szopienice-Giszowiec” przy ul. Gen. Józefa Hallera 28, wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych i zlokalizowaniem magazynu energii dla potrzeb obiektu wykorzystując budynek, w tym dach budynku,
5. opracowania programu funkcjonalno – użytkowego,
6. oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 65678,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”
Uzasadnienie faktyczne :
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.12.2023 r., numer ogłoszenia 2023/BZP 00579392. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.01.2024 r do godz. 8.00 do Zamawiającego w ramach części I wpłynęło 8 ofert. W toku badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż oferty wszystkich Wykonawców podlegają odrzuceniu.
W tym stanie rzeczy, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu ziściły się przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 ust 2 ustawy Pzp .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”
Uzasadnienie faktyczne :
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.12.2023 r., numer ogłoszenia 2023/BZP 00579392. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.01.2024 r do godz. 8.00 do Zamawiającego w ramach części III wpłynęło 8 ofert. W toku badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż oferty wszystkich Wykonawców podlegają odrzuceniu.
W tym stanie rzeczy, wobec braku ofert niepodlegających odrzuceniu ziściły się przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 ust 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- "Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia czterech audytów nadzoru gospodarki leśnej dla RDLP w Katowicach oraz 4 letni nadzór nad posiadanym certyfikatem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę/przebudowę dróg na terenie Gminy Rzgów wraz z infrastrukturą oraz świadczenie usługi nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Wykonanie projektu budowlanego (...) oraz zmiany sposobu użytkowania lokali nr 2 i 8 z mieszkalnych na użytkowe w budynku przy ul. Mokotowskiej 13 w Warszawie
- Rozwój kultury i turystyki w Gminie Dobryszyce poprzez tworzenie unikalnych produktów w oparciu o lokalną tradycję
- "Zakup dostawa i montaż generatora prądotwórczego oraz zasilacza UPS z dostosowaniem instalacji elektrycznej w budynku UG Podegrodzie, Podegrodzie 248 w ramach zadania inwestycyjnego "Cyberbezpie..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.