Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00218097/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kształcenia i podnoszenia kwalifikacji pielęgniarek i położnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
szpital.siedlce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kształcenia i podnoszenia kwalifikacji pielęgniarek i położnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2dbfeda-f3b4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.2810.39.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi realizacji kształcenia i podnoszenia kwalifikacji pielęgniarek i położnych. Szkolenie obejmuje zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (również ćwiczenia w warunkach symulowanych- jeżeli dotyczy).Kursy mają na celu przygotowanie pielęgniarek oraz położnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu opieki medycznej dzięki dostarczeniu nowych wiadomości oraz rozwijaniu już pozyskanych umiejętności. Szkolenie obejmujące realizację 10 kursów specjalistycznych oraz kwalifikacyjnych dla pielęgniarek oraz położnych, w tym:
1. kurs specjalistyczny – wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych – pielęgniarki/położne – 20 osób
2. kurs specjalistyczny – edukator w cukrzycy – pielęgniarki/położne – 20 osób
3. kurs specjalistyczny – edukator w chorobach układu krążenia – pielęgniarki – 25 osób
4. kurs specjalistyczny – szczepienia ochronne dla pielęgniarek – pielęgniarki – 25 osób
5. kurs specjalistyczny – opieka nad pacjentem ze stomią jelitową – pielęgniarki – 25 osób
6. kurs kwalifikacyjny z pielęgniarstwa operacyjnego dla pielęgniarek – pielęgniarki – 15 osób
7. kurs kwalifikacyjny z pielęgniarstwa operacyjnego dla położnych – położne – 10 osób
8. kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki – pielęgniarki – 25 osób
9. kurs kwalifikacyjny – ochrona zdrowia pracujących – pielęgniarki – 3 osoby
10. kurs specjalistyczny – resuscytacja krążeniowo-oddechowa – pielęgniarki/położne – 30 osób.
Program szkolenia powinien być zgodny z programami kursów specjalistycznych i kwalifikacyjnych dostępnych na stronie Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych zatwierdzony przez Ministra Zdrowia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Kształcenia Podyplomowego Kadr medycznych Warszawska uczelnia Medyczna im. Tadeusza Koźluka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210125271
7.3.4) Miejscowość: warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Warszawska Uczelnia Medyczna im. Tadeusza Koźluka
jakie przetargi wygrała firma
Warszawska Uczelnia Medyczna im. Tadeusza Koźluka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3635W w m. Domanice Kolonia
- Odławianie zwierząt bezdomnych i wolno żyjących (dzikich) z terenu Miasta Siedlce, opieka weterynaryjna nad odłowionymi zwierzętami i wolno żyjącymi kotami w 2024 roku
- Modernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa przy ul. Floriańskiej 10 w Siedlcach
- Budowa drogi dla pieszych na ul. Dylewicza
- "Modernizacja instalacji ogrzewania oraz budowa instalacji gazu dla budynku warsztatowo - socjalnego w miejscowości Nowe Iganie, ul. Siedlecka 49."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja trzech edycji trzydniowych szkoleń stacjonarnych pt. "Przeciwdziałanie przemocy domowej".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych, superwizji, warsztatowych oraz szkoleniowych "
- Zorganizowanie szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 edycji szkolenia zamkniętego wyjazdowego
- PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE STACJONARNEJ NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. W OBIEKTACH KWP W GDAŃSKU DLA FUNKCJONARIUSZY CENTRALNEGO BIURA ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI ZARZĄD W GDAŃSKU
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra prowadzących kształcenie zawodowe
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.