Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00099784/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dróg wewnętrznych w m. Łaz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kochanowska@gminazary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-228cefa3-c740-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa dróg wewnętrznych w m. Łaz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228cefa3-c740-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051776/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa dróg w m. Łaz: Cz.I działka nr 274,276, Cz.II- działka nr 76, 45/2, 44/2, 47/1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSZ.271.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łaz dz. Nr 274, 276 (etap II) .Zakres prac obejmuje dokończenie rozpoczętej w 2023r. budowy drogi w m. Łaz – dz. 274, 276 długości ok. 412 mb (część odcinka A), zgodnie z projektem opracowanym Biuro Projektów i Nadzorów Daniel Sadowski, Nowa Kopernia 1A, 67-300 Szprotawa.
Szczegółowy zakres prac obejmuje m. in.:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- budowa drogi o nawierzchni asfaltowej o długości ok. 412 mb i szerokości 3,5 m,
- budowę zjazdów do poszczególnych posesji,
- ułożenia koryta drogowego na długości ok. 296 mb,
- ewentualne zabezpieczenie rurami osłonowymi istniejącej infrastruktury technicznej niewymagającej przebudowy,
- regulacja wysokościowa istniejących skrzynek i pokryw uzbrojenia sieci urządzeń obcych,
- rozbiórka elementów dróg w obrębie nowo zagospodarowanego terenu,
- wykonanie utwardzonych poboczy o szer. 0,5 m z każdej strony,
- wykonanie innych prac niezbędnych do realizacji zamówienia wynikających z opracowanej
dokumentacji technicznej.
Konstrukcja jezdni i zjazdów :
-4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S
-4cm - warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W
-15cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm
-15cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem dowieziona z wytwórni Rm = 2,5MPa.
Zakres prac obejmuje ponadto wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego oraz innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania robót objętych zakresem.
Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarze robót załączonym do SWZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.
Dołączony przez Zamawiającego przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny robót jest jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nim elementów potrzebnych do zrealizowania zadania.
Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 509647,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łaz dz. Nr 76, 45/2, 44/2, 47/1 .Zakres prac obejmuje budowę odcinka drogi o nawierzchni asfaltowej o długości ok. 258 metrów w m. Łaz, położonej na działkach o nr ew. 76, 45/2, 44/2, 47/1 zgodnie z projektem opracowanym przez Biuro Projektów i Nadzorów Daniel Sadowski, Nowa Kopernia 1A,
67-300 Szprotawa.
Szczegółowy zakres prac obejmuje m. in.:
- budowę drogi o nawierzchni asfaltowej o szerokości 3,0 m i długości ok.258 m,
- dowiązanie wykonywanej drogi do istniejących dróg w tym przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1093F,
- budowę zjazdów do poszczególnych posesji,
- ewentualne zabezpieczenie rurami osłonowymi istniejącej infrastruktury technicznej niewymagającej przebudowy,
- regulacja wysokościowa istniejących skrzynek i pokryw uzbrojenia sieci urządzeń obcych,
- rozbiórka elementów dróg w obrębie nowo zagospodarowanego terenu,
- wykonanie utwardzonych poboczy gruntowych do nawiązania do terenu przyległego,
- wykonanie innych prac niezbędnych do realizacji zamówienia wynikających z opracowanej
dokumentacji technicznej,
- wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarze robót załączonym do SWZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.
Dołączony przez Zamawiającego przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny robót jest jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nim elementów potrzebnych do zrealizowania zadania.
Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 280900,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564059,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 681575,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564059,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Grzegorz Korona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281957791
7.3.4) Miejscowość: Surowa
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ KORONA USLUGI ZIEMNE "KORONA"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ KORONA USLUGI ZIEMNE "KORONA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564059,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294585,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425014,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294585,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Grzegorz Korona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281957791
7.3.4) Miejscowość: Surowa
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ KORONA USLUGI ZIEMNE "KORONA"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ KORONA USLUGI ZIEMNE "KORONA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294585,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- "Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd "
- Sukcesywna dostawa kontrastów na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach.
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. o.o. w Żarach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
- Inżynier kontraktu dla zadania pn. "Budowa instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów na terenie ŁCR w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.