eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiPrzebudowa ulic Sikorskiego, Trasy Nadwarciańskiej, Olimpijskiej i Al. Konstytucji 3 Maja



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic Sikorskiego, Trasy Nadwarciańskiej, Olimpijskiej i Al. Konstytucji 3 Maja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.pieczkowska@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic Sikorskiego, Trasy Nadwarciańskiej, Olimpijskiej i Al. Konstytucji 3 Maja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-786233ff-0ef9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Przebudowa odcinka ul. Sikorskiego w km od 43+607,00 do km 43+898,00

1.1.22 Przebudowa ul. Olimpijskiej

1.1.23 Przebudowa Trasy Nadwarciańskiej

1.1.36 Przebudowa ul. Konstytucji 3 Maja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172653/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.42.2021.IKP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową odcinka (około 291 m) ulicy Sikorskiego w Gorzowie Wlkp. Zamówienie swoim zakresem obejmuje przebudowę odcinka drogi wojewódzkiej Nr 132, od km 43+607,00 do 43+898,00. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerze ewidencyjnym Nr 2567/1, 2571 Obręb:6 Słoneczne. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno-budowlanej. W celu poprawy warunków ruchu na przedmiotowym odcinku ulicy zaprojektowano jej przebudowę polegającą na; wykonaniu frezowania zniszczonej nawierzchni bitumicznej na grubość do 10 cm i ułożeniu nowych warstw bitumicznych; warstwy wiążącej AC16W grubości 6 cm i warstwy ścieralnej AC11S grubości 4 cm; rozbiórce istniejących zniszczonych i ułożeniu nowych krawężników betonowych. Zostaną wyregulowane studzienki i kratki ściekowe oraz wyprofilowane pobocza oraz wykonane inne roboty i prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni, szczegółowy zakres prac wskazano w Tabeli Elementów Rozliczeniowych:
• wykonanie warstwy ścieralnej AC 11S gr. 4 cm - 2 325,00 m2,
• wykonanie warstwy wiążącej AC 16W gr. 6 cm - 2 325,00 m2,
• ustawienie krawężników betonowych 15/30 na ławie betonowej z oporem - 584,00 m ,
• wykonanie profilowania poboczy - 846,00 m2,
• regulację studzienek (6 szt.) i kratek ściekowych (3 szt.) - 9,00 szt.
Zakres robót do wykonania i technologię robót określa dokumentacja techniczna (SWZ część II)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Trasy Nadwarciańskiej na o długości ok. 1250 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Trasy Nadwarciańskiej”.
Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej. Objęty inwestycją odcinek drogi krajowej obecnie posiada nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości. Przedmiotowa nawierzchnia posiada liczne deformacje, spękania, ubytki oraz wyremontowane wyboje. Prace budowlane związane z przebudową będą prowadzone po istniejącym śladzie jezdni. Nowa warstwa zostanie wykonana z mieszanki SMA 11 S po sfrezowaniu istniejącej zdegradowanej warstwy ścieralnej. W ramach prac przewiduje się również regulację istniejących studni kanalizacyjnych.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni szczegółowy zakres prac wskazano w TER:
• wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11S gr. 5 cm - ok. 19998,00 m2
• frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej gr. 5 cm - ok. 19998,00 m2
• regulacja studni kanalizacyjnych - 12 sztuk
Zakres robót do wykonania i technologię robót określa załączona dokumentacja techniczna (SWZ Część II )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1229388 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej ulicy Olimpijskiej na długości ok. 1000 m, w tym skrzyżowanie z ul. K. Ciołkowskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Olimpijskiej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.
Objęty inwestycją odcinek drogi powiatowej obecnie posiada nawierzchnię bitumiczną. Przedmiotowa nawierzchnia posiada liczne deformacje, spękania, ubytki oraz wyremontowane wyboje. Prace budowlane związane z przebudową będą prowadzone po istniejącym śladzie jezdni. Po sfrezowaniu istniejącej zdegradowanej warstwy zostanie wykonana nowa warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 4 cm oraz warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej SMA 11S o gr. 4 cm. W ramach prac przewiduje się również wykonanie przebudowy i ułożenie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej, wymianę kolektora fi 1000 wraz z podłączeniem do studni oraz regulację istniejących studni kanalizacyjnych.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni szczegółowy zakres prac wskazano w Tabeli Elementów Rozliczeniowych:
• wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11S gr. 4 cm - ok. 9 012,00 m2
• wykonanie warstwy wiążącej z BA AC 16W gr. 4 cm - ok. 9 012,00 m2
• frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej gr. 5 cm - ok. 9 012,00 m2
• wymiana kolektora fi 1000 - 14,00 m
• regulacja studni kanalizacyjnych - 49,00 sztuk
• wykonanie chodników z kostki betonowej polbruk - 151,00 m2
• ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm - 110,00 m
• przełożenie nawierzchni chodnika - 33,00 m
• obniżenie krawężnika - 15,00 m
Zakres robót do wykonania i technologię robót określa załączona dokumentacja techniczna (Część II SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 873009 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Al. Konstytucji 3 Maja na o długości ok. 90 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Al. Konstytucji 3 Maja”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.
Planowane roboty będą polegały na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z SMA 11S gr. 4 cm, warstwy wiążącej AC 16W gr. 6 cm wzmocnionej siatką stalową wraz z wymianą/regulacją krawężników. W ramach robót jest przewidziana również do wykonania nowa nawierzchnia chodnika z płyt betonowych, zjazdu z kostki betonowej oraz ciągu pieszo – rowerowego z betonu asfaltowego AC 8S. Wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzone zostaną za pomocą istniejących wpustów do kanalizacji deszczowej.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni szczegółowy zakres prac wskazano w TER:
- frezowanie warstwy ścieralnej i wiążącej jezdni - ok. 835,00 m2
- ułożenie siatki stalowej i wykonanie warstwy wiążącej AC 16W gr. 6cm - ok. 835,00 m2
- regulacje studni i zaworów - 14 sztuk
- wykonanie warstwy ścieralnej z SMA 11S gr. 4 cm - ok. 835,00 m2
- rozbiórka/ ustawienie krawężników - ok. 75 m
- regulacja krawężników - ok. 92 m
- rozbiórka/ ustawienie obrzeży - ok. 91 m
- rozbiórka zdegradowanej nawierzchni chodnika/zjazdu - ok. 269 m2
- ułożenie nawierzchni chodnika z płyt betonowych oraz zjazdu z kostki bet. – ok. 235 m2
- wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S na istniejącej
konstrukcji ciągu pieszo – rowerowego gr. 4 cm. – ok. 250 m2
- wyprofilowanie poboczy – humusowanie obsianie trawą - ok. 272 m2
Zakres robót do wykonania i technologię robót określa załączona dokumentacja techniczna (Część II SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 224038 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403412,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430469,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403412,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Sprzętowo-Transportowe

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Usługowo-Drogowe DROGUS Krzysztof Wiącek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-189-28-92

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403412,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1380685,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1449780,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1380685,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-000-01-27

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138068506 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1069829,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1184347,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1069829,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALDROBUD Sp.z o.o. Sp.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 597-165-27-42

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1069829,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację zamówienia nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.