eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceŚwiadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych: Gliwice-Wschód, Gliwice-Zachód, Jastrzębie-Zdrój, Racibórz, Rybnik, Wodzisław Śląski, Zabrze, Żory.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych: Gliwice-Wschód, Gliwice-Zachód, Jastrzębie-Zdrój, Racibórz, Rybnik, Wodzisław Śląski, Zabrze, Żory.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277733742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 16

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial.budzetowy@gliwice.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-gliwice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych: Gliwice-Wschód, Gliwice-Zachód, Jastrzębie-Zdrój, Racibórz, Rybnik, Wodzisław Śląski, Zabrze, Żory.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5cb4cdf-d9da-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027813/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur rejonowych okręgu gliwickiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184208/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3014-7.261.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 351851,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 123148,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 37037,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 94444,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 18518,52 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 23148,15 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług dotyczy przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważnionego funkcjonariusza Policji pojazdem samochodowym zarejestrowanym jako karawan. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia może wynosić maksymalnie 75 minut. Usługa przechowywania zwłok ludzkich powinna być świadczona w odpowiednim pomieszczeniu (wyposażonym w specjalistyczną chłodnię) spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 9259,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184005,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184005,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184005,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Pogrzebowa Jasek Beata Jasek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311024112

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184005,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65577,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65577,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65577,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "Komunalnik" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6330003499

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65577,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85146,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85146,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85146,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Administracja Cmentarza Jeruzalem Bożena Dyja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391356476

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85146,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45595,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45595,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45595,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Pogrzebowych Rosół Lidia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422904388

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45595,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część nr 5 postępowania unieważniono, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73903,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73903,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73903,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Pogrzebowa Jasek Beata Jasek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311024112

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73903,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9625,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowe Miasto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511696885

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9625,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.