Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184827/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.DO.3321.6.2021 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas zajęć organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 730 68 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-slaskie.pl/rops1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROPS.DO.3321.6.2021 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas zajęć organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-045f47f7-17c2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000157/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych (obsługa szkoleń) z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie (dotacja)e
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184827/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 64857,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Rodzina uwikłana w przemoc –rozpoznawanie, diagnoza i wsparcie: które odbędzie się od 11 do 13 października 2021 (grupa I i grupa II – zajęcia realizowane równolegle; przewiduje się do około 20 uczestników w grupie I oraz do około 20 uczestników w grupie II, plus 2 trenerów). Zatem łącznie przewiduje się maksymalnie 42 uczestników zajęć. Usługa obejmuje: 2 noclegi, wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza szkoleniowego mieszczącego swobodnie do około 25 osób dla każdej z grup
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 32428,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Współpraca w zespołach interdyscyplinarnych i grupach roboczych: które odbędzie się od 13 do 15 października 2021 (grupa I i grupa II – zajęcia realizowane równolegle; przewiduje się do około 20 uczestników w grupie I oraz do około 20 uczestników w grupie II, plus 2 trenerów). Zatem łącznie przewiduje się maksymalnie 42 uczestników zajęć. Usługa obejmuje: 2 noclegi, wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza szkoleniowego mieszczącego swobodnie do około 25 osób dla każdej z grup4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 32428,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-11 do 2021-10-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54044 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-11 do 2021-10-15INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- "Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów" - powt. IV
- Najem ośrodków na potrzeby szkoleń
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi - postępowanie II
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.