Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525295/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00038658/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00054731/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
- 2023/BZP 00088468/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00098312/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej łączącej SM Szeroki Bór Piski z drogą krajową nr 58
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej łączącej SM Szeroki Bór Piski z drogą krajową nr 582.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b49f5f1-8826-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029361/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.45 Rozbudowa drogi gminnej łączącej SM Szeroki Bór Piski z drogą krajową nr 58 w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.61.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2130688,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa drogi gminnej łączącej SM Szeroki Bór Piski z drogą krajową nr 58. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia projektowe w danej specjalności na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, zwanego dalej „PFU” i wytycznych Zamawiającego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na II etapy.
Etap I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji,
b) uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji, w tym m. in.: opinii
z Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Olsztynie do opracowanej przez Wykonawcę analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, decyzji ZRID, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w przypadku jej konieczności uzyskania, wszystkich innych uzgodnień i opinii oraz decyzji niezbędnych
do wykonania robót budowlanych (Wykonawca zostanie upoważniony
do występowania w imieniu Zamawiającego z odpowiednimi wnioskami
do odpowiednich instytucji).
Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym:
a) realizacje robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnej z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania przedmiotu umowy, w tym wykonanie skrzyżowania
z drogą krajową nr 58 wraz z budową oświetlenia ulicznego zlokalizowanego
w pasie drogowym tej drogi,
b) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych
na podstawie opracowanej dokumentacji,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku takiej konieczności.
2. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz w PFU, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3847513,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3847513,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3847513,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-00-10-022
7.3.3) Ulica: Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wszystkie roboty budowlane oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Podwykonawca nie jest jeszcze znany.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3847513,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I – do dnia 31 grudnia 2023 r.
2) Etap II – 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia
31 października 2024 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Remontu z termomodernizacją budynku położonego we Wrocławiu przy ul. Opolskiej nr 53, 55, 95, 99 oraz ul. Traugutta 68.
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.