Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152793/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00160356/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00166369/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00168411/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00185824/01 - Wynik z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Cyfrowa Gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c39e6237-cc9a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047827/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfrowa gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152793
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023 EL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1421306,77 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144780,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja (dotyczy zał. 5.17 do SWZ) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, sprzętu IT oraz oprogramowania – nienoszącego śladów uprzedniego użytkowania.2. Przedmiot zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ gdzie w częściach od 5.1 do 5.17 wskazana jest specyfikacja poszczególnych urządzeń / asortymentu)
3. Zakres przedmiotowy obejmuje:
Część 1:
a) Stacje robocze - 7 szt.,
b) Monitor z uchwytem - 7 szt.,
c) Laptopy - 4 szt.
d) Oprogramowanie antywirusowe – 4 szt.
4. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uprzedniego używania, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, kable, przewody niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w odpowiednich ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego czyli do Urzędu Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów, oraz wniesie do wskazanego pomieszczenia. W przypadku części nr 4 (dostawy urządzenia wielofunkcyjnego zał. 5.17 do SWZ) wykonawca dostarczy urządzenie do placówki Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r, ul. Kościelnicka 26-28, 99 – 210 Uniejów, wniesie w miejsce wyznaczone przez dyrektora szkoły, uzupełni komplet tonerów oraz uruchomi urządzenie.
Dostawa przedmiotu zamówienia dla części od 1 do 3 może nastąpić w godzinach: poniedziałek: 9:00-16.00; wtorek – piątek: 8:00-15:00;
6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
11. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Wskazanie w dokumentacji zamówienia konkretnych znaków towarowych spowodowane jest koniecznością zapewnienia korzystania z pełnych funkcjonalności oprogramowania wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SWZ, w posiadaniu licencji do którego jest Zamawiający
I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi wskazanymi w dokumentacji zamówienia,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń oraz za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 39780,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja (dotyczy zał. 5.17 do SWZ) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, sprzętu IT oraz oprogramowania – nienoszącego śladów uprzedniego użytkowania.2. Przedmiot zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ gdzie w częściach od 5.1 do 5.17 wskazana jest specyfikacja poszczególnych urządzeń / asortymentu)
3. Zakres przedmiotowy obejmuje:
Część 2:
a) Serwer - 1 szt.,
b) Serwer NAS - 1sz.
4. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uprzedniego używania, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, kable, przewody niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w odpowiednich ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego czyli do Urzędu Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów, oraz wniesie do wskazanego pomieszczenia. W przypadku części nr 4 (dostawy urządzenia wielofunkcyjnego zał. 5.17 do SWZ) wykonawca dostarczy urządzenie do placówki Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r, ul. Kościelnicka 26-28, 99 – 210 Uniejów, wniesie w miejsce wyznaczone przez dyrektora szkoły, uzupełni komplet tonerów oraz uruchomi urządzenie.
Dostawa przedmiotu zamówienia dla części od 1 do 3 może nastąpić w godzinach: poniedziałek: 9:00-16.00; wtorek – piątek: 8:00-15:00;
6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
11. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Wskazanie w dokumentacji zamówienia konkretnych znaków towarowych spowodowane jest koniecznością zapewnienia korzystania z pełnych funkcjonalności oprogramowania wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SWZ, w posiadaniu licencji do którego jest Zamawiający
I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi wskazanymi w dokumentacji zamówienia,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń oraz za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 73780,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja (dotyczy zał. 5.17 do SWZ) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, sprzętu IT oraz oprogramowania – nienoszącego śladów uprzedniego użytkowania.2. Przedmiot zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ gdzie w częściach od 5.1 do 5.17 wskazana jest specyfikacja poszczególnych urządzeń / asortymentu)
3. Zakres przedmiotowy obejmuje:
Część 3:
a) Zasilacz awaryjny UPS – 1szt.
b) Słuchawki z mikrofonem – 7szt.,
c) Kamera Internetowa – 1szt.
d) Skanery – 1szt.
e) Szafa Rack – 1szt.
f) Kontroler Sieci – 1szt.
g) Przełącznik zarządzany – 1szt.
h) Narzędzie do dwustopniowej autoryzacji dla połączeń zdalnych – 10 szt.
i) Przełącznik zarządzalny – 1szt.
j) Access Pointy – 6 szt.
4. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uprzedniego używania, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, kable, przewody niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w odpowiednich ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego czyli do Urzędu Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów, oraz wniesie do wskazanego pomieszczenia. W przypadku części nr 4 (dostawy urządzenia wielofunkcyjnego zał. 5.17 do SWZ) wykonawca dostarczy urządzenie do placówki Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r, ul. Kościelnicka 26-28, 99 – 210 Uniejów, wniesie w miejsce wyznaczone przez dyrektora szkoły, uzupełni komplet tonerów oraz uruchomi urządzenie.
Dostawa przedmiotu zamówienia dla części od 1 do 3 może nastąpić w godzinach: poniedziałek: 9:00-16.00; wtorek – piątek: 8:00-15:00;
6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
11. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Wskazanie w dokumentacji zamówienia konkretnych znaków towarowych spowodowane jest koniecznością zapewnienia korzystania z pełnych funkcjonalności oprogramowania wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SWZ, w posiadaniu licencji do którego jest Zamawiający
I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi wskazanymi w dokumentacji zamówienia,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń oraz za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 19651,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja (dotyczy zał. 5.17 do SWZ) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, sprzętu IT oraz oprogramowania – nienoszącego śladów uprzedniego użytkowania.2. Przedmiot zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ gdzie w częściach od 5.1 do 5.17 wskazana jest specyfikacja poszczególnych urządzeń / asortymentu)
3. Zakres przedmiotowy obejmuje:
Część 4:
a) Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.,
4. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uprzedniego używania, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, kable, przewody niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w odpowiednich ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego czyli do Urzędu Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów, oraz wniesie do wskazanego pomieszczenia. W przypadku części nr 4 (dostawy urządzenia wielofunkcyjnego zał. 5.17 do SWZ) wykonawca dostarczy urządzenie do placówki Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r, ul. Kościelnicka 26-28, 99 – 210 Uniejów, wniesie w miejsce wyznaczone przez dyrektora szkoły, uzupełni komplet tonerów oraz uruchomi urządzenie.
Dostawa przedmiotu zamówienia dla części od 1 do 3 może nastąpić w godzinach: poniedziałek: 9:00-16.00; wtorek – piątek: 8:00-15:00;
Dostawa przedmiotu zamówienia dla części 4 może nastąpić w dniach poniedziałek – piątek od 8:00-15:00
6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
11. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Wskazanie w dokumentacji zamówienia konkretnych znaków towarowych spowodowane jest koniecznością zapewnienia korzystania z pełnych funkcjonalności oprogramowania wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SWZ, w posiadaniu licencji do którego jest Zamawiający
I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi wskazanymi w dokumentacji zamówienia,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń oraz za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.5.) Wartość części: 11569,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42810,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59773,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47471,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kaźmierczak Hardsoft-Telekom
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632042673
7.3.3) Ulica: ul. Namysłowska 17/19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-166
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW KAŹMIERCZAK "HARDSOFT-TELEKOM"
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW KAŹMIERCZAK "HARDSOFT-TELEKOM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47471,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76095,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106702,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78793,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kaźmierczak Hardsoft-Telekom
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632042673
7.3.3) Ulica: ul. Namysłowska 17/19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-166
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW KAŹMIERCZAK "HARDSOFT-TELEKOM"
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW KAŹMIERCZAK "HARDSOFT-TELEKOM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78793,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16137,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16137,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16137,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Madax Plus Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141691934
7.3.3) Ulica: ul. Karczewska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-112
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16137,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.