Og³oszenie z dnia 2022-07-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00317682/01 - Wynik z dnia 2022-08-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej na odcinku Skrzesówka - Paku³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej na odcinku Skrzesówka - Paku³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-504d300b-0292-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00253171
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014007/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.15 Remont drogi powiatowej na odcinku Skrzesówka - Paku³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej – Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, dostêpnego pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/.
2) Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3) Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.15.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi powiatowej nr 2339 S na odcinku 1500 m, znajduj±cej siê w powiecie lublinieckim w gminie Wo¼niki, na pó³noc od Ligoty Wo¼nickiej i stanowi fragment drogi relacji Ligota Wo¼nicka – Skrzesówka – Paku³y. Odcinek objêty opracowaniem stanowi drogê jednojezdniow±, dwukierunkow± o przekroju drogowym. Jezdnia ograniczona jest poboczami gruntowymi. Odcinek ten jest odwadniany do istniej±cych rowów przydro¿nych. Proponowane rozwi±zanie przewiduje przebieg trasy drogi oraz jej geometriê dostosowaæ do przebiegu w stanie dotychczasowym.
Na odcinku objêtym opracowaniem przewiduje siê wzmocnienie istniej±cej nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie:
a) frezowania profiluj±cego istniej±cej nawierzchni,
b) wyrównania warstw± z betonu asfaltowego (warstwa bitumiczna AC11S) ¶rednio o gr. 2 cm,
c) nak³adki z betonu asfaltowego (warstwa ¶cieralna AC11S) o gr. 4 cm
d) dodatkowego wzmocnienia podbudowy bitumicznej (AC22P) o gr. 14 cm w obrêbie przepustu zlokalizowanego w km 1+477,50
e) projektowana nak³adka bêdzie posiada³a zmienn± szeroko¶æ od 5,00 – 5,80 m.
Ponadto w ramach realizacji zadania nale¿y wykonaæ:
a) likwidacjê przepustu w km 0+668,5 o ¶r. 400 mm
b) wykonanie przepustu pod zjazdem o ¶r. 400 mm i d³. 8,0 m w km 0+572
c) wykonanie rowu przydro¿nego od km 0+675 do km 0+698
d) odmulenie istniej±cych rowów
e) wykonanie ¶cieku ulicznego z korytek betonowych wzd³u¿ drogi na d³. 3,0 m (obustronnie)
i wzmocnienie skarp p³ytami betonowymi a¿urowymi na przepu¶cie w km 1+477,50 ¶cinkê poboczy gruntowych,
f) utwardzenie poboczy z wykorzystaniem destruktu bitumicznego pochodz±cego
z wcze¶niejszego frezowania,
g) wprowadzenie sta³ej organizacji ruchu – zgodnie z rys. 3.4, 3.5, 3.6 (pikietarz od km 1+220 do km 2+700) projektu docelowej organizacji ruchu do³±czonego do dokumentacji.
Pozosta³a czê¶æ projektu nie dotyczy przedmiotowego zadania.
Wszelkie roboty objête projektem nale¿y wykonaæ zgodnie z warunkami okre¶lonymi
w Specyfikacjach technicznych stanowi±cych czê¶æ sk³adow± dokumentacji projektowej oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami zwi±zanymi. Przy wykonywaniu robót budowlanych nale¿y bezwzglêdnie przestrzegaæ przepisów BHP oraz przeciwpo¿arowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Termin wykonania przedmiotu umowy (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do przydzielenia w toku oceny w obrêbie danego kryterium wynosi
60,00 pkt.
Waga 60%
Najni¿sza cena po¶ród ofert nieodrzuconych
Warto¶æ punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie kryterium. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Termin wykonania przedmiotu umowy” – (P2)
Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do przydzielenia w toku oceny w obrêbie danego kryterium wynosi
40,00 pkt.
Waga 40%
Zamawiaj±cy ustala maksymalny 30 dniowy termin wykonania przedmiotu umowy, licz±c od dnia przekazania wykonawcy terenu budowy.
Dla kryterium ,, Termin wykonania przedmiotu umowy” punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
a) wykonawca, który pozostanie przy maksymalnym 30 dniowym terminie wykonania przedmiotu umowy otrzyma 0 pkt.
b) wykonawca, który zadeklaruje skrócony 20 dniowy termin wykonania przedmiotu umowy otrzyma
40 pkt.
Kryterium termin wykonania przedmiotu umowy, bêdzie rozpatrywany na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy z³o¿onego w pkt 3.1 Formularza ofertowego.
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek terminu wykonania przedmiotu umowy, wskazanie innego terminu wykonania przedmiotu umowy ni¿ 30 lub 20 dni, licz±c od dnia przekazania wykonawcy terenu budowy, uznane zostanie przez zamawiaj±cego jako zaoferowanie przez wykonawcê maksymalnego terminu wykonania przedmiotu umowy, tj. 30 dni licz±c od dnia przekazania wykonawcy terenu budowy.
£±czna warto¶æ punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie warto¶ci:
P = warto¶æ punktowa (Cena – P1) + warto¶æ punktowa (Termin wykonania przedmiotu umowy – P2).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniudotycz±cy/-e:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów: nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem osobami lub osob±, które/a bêd±/bêdzie pe³niæ funkcjê tj.:
A) co najmniej jedna osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe, licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ;
b) zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem sprzêtem niezbêdnym do realizacji zamówienia:
A) koparko - spycharka – poj. ³y¿ki 0,15 m³,
B) walec statyczny samojezdny 4-6 t,
C) walec statyczny samojezdny 10 t,
D) frezarka do nawierzchni bitumicznych,
E) skrapiarka do emulsji bitumicznej,
F) roz¶cie³acz do mas bitumicznych,
G) samochód samowy³adowczy 10-15 t.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿
5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 11 do SWZ);
Z wykazu musi wynikaæ, ¿e wykonawca dysponuje osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe
i do¶wiadczenie zawodowe na ka¿de ze stanowisk:
A) co najmniej jedna osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe, licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ.
(W przypadku oferty wspólnej, wykonawcy sk³adaj± jeden w/w wykaz)
Uwaga! Wykonawca musi wykazaæ do¶wiadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na podstawie konkretnych zadañ.
b) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik nr 12 do SWZ);
W wykazie tym wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje minimum sprzêtem:
A) koparko - spycharka – poj. ³y¿ki 0,15 m³,
B) walec statyczny samojezdny 4-6 t,
C) walec statyczny samojezdny 10 t,
D) frezarka do nawierzchni bitumicznych,
E) skrapiarka do emulsji bitumicznej,
F) roz¶cie³acz do mas bitumicznych,
G) samochód samowy³adowczy 10-15 t.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy - za³±cznik nr 14 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-28 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-26
INNE PRZETARGI Z LUBLIÑCA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lubliñcu w ramach projektu "Po³±czeni Zielon± Przestrzeni±"
- Zakup i dostawa zestawu systemów klasy XDR, SIEM/SOAR dotycz±ca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarz±dzania infrastruktur± IT oraz systemu DLP dotycz±ca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Modernizacja II piêtra Oddzia³u Psychiatrycznego Ogólnego I, wchodz±cego w sk³ad Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lubliñcu
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS oraz AMMS PLUS
wiêcej: przetargi w Lubliñcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduñskich w lokalach wchodz±cych w sk³ad mieszkaniowego zasobu Miasta £odzi administrowanych przez Zarz±d Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodoci±gowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jod³owej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.