Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182414/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg powiatowych: nr 1950C, nr 2311C, nr 2305C, 2325C”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórzyn 62a
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523020668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@znin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpznin.nbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_znin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dróg powiatowych: nr 1950C, nr 2311C, nr 2305C, 2325C”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-808dd2ba-16c1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000166/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Modernizacja drogi powiatowej nr 1950C Rynarzewo - Łabiszyn na odcinku od m. Pszczółczyn do m. Łabiszyn o dł. 4,500 km
1.1.20 Modernizacja drogi powiatowej nr 2311C Jaroszewo – Bekanówka o dł. 1,350 km
1.1.21 Modernizacja drogi powiatowej nr 2305C Słębowo – Czewujewo na odcinku od m. Słębowo do m. Cerekwica o dł. 2,850 km
1.1.22 Modernizacja drogi powiatowej nr 2325C na odcinku Posługowo – Kopiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182414/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT 2410.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja dróg powiatowych: nr 1950C,
nr 2311C, nr 2305C, 2325C”
Modernizacja drogi powiatowej nr 1950C Rynarzewo – Łabiszyn na odcinku od m. Pszczółczyn do m. Łabiszyn o dł. 4,500 km: frezowanie nawierzchni bitumicznej o szer. 1 m i gł. 4 cm na włączeniach dróg, połączeniach starej i nowej nawierzchni z miejscowym wykorzystaniem destruktu na pobocza przy rozjazdach; mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni; skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową K-60% w ilości 0,5 km/m2;
wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o średniej grubości 5 cm z transportem masy z wytwórni w miejsce wbudowania (jezdnia + włączenia) dla KR 1-2.
Modernizacja drogi powiatowej nr 2311C Jaroszewo – Bekanówka o dł. 1,350 km: frezowanie nawierzchni bitumicznej o szer. 1 m i gł. 4 cm na włączeniach dróg, połączeniach starej i nowej nawierzchni z miejscowym wykorzystaniem destruktu na pobocza przy rozjazdach; mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni; skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową K-60% w ilości 0,5 km/m2; wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S o średniej grubości 5 cm z transportem masy z wytwórni w miejsce wbudowania (jezdnia + włączenia) dla KR 1-2;
Modernizacja drogi powiatowej nr 2305C Słębowo – Czewujewo na odcinku od m. Słębowo do m. Cerekwica o dł. 2,850 km: korytowanie na głębokość 20 cm, od istniejącej warstwy jezdni, i szerokość 0,5 m w celu wykonania poszerzenia; wykonanie warstwy podbudowy na poszerzeniu z kamienia wapiennego,
wykonanie warstwy wiążącej mieszanką mineralno – asfaltową AC11S o gr. 5 cm;
frezowanie nawierzchni bitumicznej o szer. 1 m i gł. 4 cm na włączeniach dróg, połączeniach starej i nowej nawierzchni z miejscowym wykorzystaniem destruktu na pobocza przy rozjazdach; mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni; skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową K-60% w ilości 0,5 km/m2; wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S o średniej grubości 5 cm z transportem masy z wytwórni w miejsce wbudowania (jezdnia + włączenia) dla KR 1-2.
Modernizacja drogi powiatowej nr 2325C na odcinku Posługowo – Kopiec:
frezowanie nawierzchni bitumicznej o szer. 1 m i gł. 4 cm na włączeniach dróg, połączeniach starej i nowej nawierzchni z miejscowym wykorzystaniem destruktu na pobocza przy rozjazdach, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową K-60% w ilości 0,5 km/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S o średniej grubości 5 cm z transportem masy z wytwórni w miejsce wbudowania (jezdnia + włączenia) dla KR 1-2.
Łączna długość modernizowanych odcinków dróg wynosi 10,400 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys ofertowy. W kosztorysie ofertowym została zawarta dokładna powierzchnia modernizowanych odcinków dróg. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru robót (dalej STWiORB), a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonanie robót budowlanych
a)realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: STWiOR, SIWZ, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b)Wykonawca zapewni dostawę na budowę i wbudowanie mieszanki mineralno-bitumicznej w terminach i ilościach zawartych w harmonogramie robót;
c)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót,
d)Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów,
e)Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu czasowej organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenia i stosowania go przy realizacji zadania,
f)Zamawiający będzie kontrolować ilości wbudowanej masy bitumicznej podczas układania warstwy ścieralnej i wyrównawczej poprzez sprawdzanie dokumentów wydania zewnętrznego (WZ) na terenie budowy oraz na podstawie zestawienia zbiorczego z wagi dla każdego odcinka oddzielnie opisanego w pkt. 3.1
Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
a)z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę kosztorysową obejmującą zakres rzeczowy określony w kosztorysie ofertowym, wytycznych i zaleceniach określonych w niniejszej SWZ oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
b) podstawą rozliczenia Zamawiającego z Wykonawcą za wykonanie warstwy ścieralnej będzie iloczyn powierzchni (m2) i przyjętej stawki (zgodnie z kosztorysem ofertowym), która określa koszt ułożenia mieszanki AC8S lub AC11S, o zbadanej gęstości objętościowej dla nawierzchni o grubości 5,0 cm na powierzchni 1 m2.
c)ilość wbudowanej mieszanki mineralno-asfaltowej musi być równa lub wyższa iloczynowi powierzchni (m²) i ciężaru 1 m² warstwy MMA o grubości 5 cm. Potwierdzeniem ilości wbudowanej MMA są dokumenty wydania zewnętrznego (WZ) potwierdzone wydrukiem z systemu wagowego wytwórni mas.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1806345,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2820907,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1806345,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDON NAKŁO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581863520
7.3.3) Ulica: Karnowska 3
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1806345,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- zakup kruszywa twardego oraz usługi mechanicznego profilowania równiarką i zagęszczenia walcem nawierzchni dróg gruntowych lub tłuczniowych
- Oczyszczanie pomieszczeń w piwnicy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żninie przy ul. Dąbrowskiego 14
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2365C Obielewo - Młodocin - Kierzkowo, odcinek Młodocin - Kierzkowo na długości 2,100 km"
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
- Przebudowa dróg powiatowych nr 2987W Gąbin - Lipińskie, nr 2913W Jaroszewo Biskupie - Brzechowo oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2926W Ostrzykowo - Nowa Wieś
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.