Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167545/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00172752/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie świetlicy wiejskiej w Łącku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://postomino.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie świetlicy wiejskiej w Łącku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f115e00e-0bc8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002212/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Łącko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167545/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20325,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie świetlicy
wiejskiej w Łącku.
3.2. Opis robót budowlanych został określony w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie www.postomino.bip.net.pl.
3.3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu końcowego bezusterkowego odbioru robót dla inwestycji. Termin realizacji robót budowlanych: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy; przewidywany termin podpisania umowy na roboty budowlane to: początek września 2021 r.
3.4. Zakres usługi nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje przede wszystkim:
1) ochronę interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru,
2) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą robót budowlanych oraz przepisami prawa budowlanego
i sztuką budowlaną,
3) sprawdzanie i rozliczanie faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty,
4) sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczych,
5) sporządzanie kalkulacji porównawczej w przypadku wystąpienia robót zamiennych,
6) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
7) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek,
8) uczestnictwo w przeglądach,
9) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
10) udział w odbiorze inwestycji,
11) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności,
12) weryfikacja i zatwierdzanie wniosków materiałowych,
13) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej sporządzanej przez Wykonawcę robót,
14) kontrolowanie Wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy
i w otoczeniu,
15) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bhp, przepisów p. poż., ochrony środowiska,
16) pobyt na placu budowy w odstępstwach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, tj. co najmniej 1 raz w tygodniu, w czasie prowadzenia robót przez Wykonawcę robót. Każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wcześniejszym (min. 1-dniowe wyprzedzenie) poinformowaniu telefonicznym lub mailowym Zamawiającego o czasie przybycia na teren budowy;
17) informowanie Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od zaistnienia wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych, zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót,
18) udzielanie odpowiedzi na zapytania Wykonawcy w terminie 4 dni roboczych od złożenia zapytania (termin ten obejmuje uzyskanie od Zamawiającego akceptacji projektu odpowiedzi); przed udzieleniem odpowiedzi Wykonawcy, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu projektu tej odpowiedzi i uzyskania akceptacji w tym zakresie,
19) co najmniej 1 raz na 2 tygodnie składanie informacji o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień i zagrożeń
w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia,
20) realizację ustaleń, decyzji i poleceń podjętych w czasie spotkań z zakresu prowadzenia robót budowlanych,
21) odpowiedzialność za przepływ informacji pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą
a Inspektorem nadzoru,
22) przekazywanie wszelkich odpowiedzi na zapytania, informacji drogą elektroniczną - mailem zarówno Zamawiającemu (e-mail: ug@postomino.pl lub a.franczak@postomino.pl)
jak i Wykonawcy robót,
23) udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji na żądanie Zamawiającego,
24) stałe konsultacje i doradztwo na rzecz zamawiającego, opiniowanie ewentualnych zmian
w dokumentacji,
25) dokonanie innych niezbędnych czynności konsultingowych dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji.
3.5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego odpowiedzialni są za prowadzenie nadzoru robót budowlanych zgodnie z: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2020.1333) sztuką i wiedzą budowlaną, przepisami i normami, dokumentacją projektową, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3.6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Niedozwolone jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osoby/firmy, które wykonują jakiekolwiek prace na rzecz wykonawcy robót budowlanych, w czasie realizacji niniejszej umowy,
2) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca (Inspektor nadzoru) nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji,
3) Inspektor Nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej pisemnie zaakceptowane przez Zamawiającego,
4) Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonane lub nienależyte wykonanie usług objętych niniejszą umową, w tym usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej,
5) Inspektor Nadzoru zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63037,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ALFA Przemysław Marszałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5841069464
7.3.3) Ulica: Głogowa
7.3.4) Miejscowość: Banino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ALFA Przemysław Marszałkowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ALFA Przemysław Marszałkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI POSTOMINO
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.