eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemce"Rozbudowa Szko³y Podstawowej im. Joachima Lelewela w Jakubowicach Koniñskich - Etap III"



Og³oszenie z dnia 2024-03-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa Szko³y Podstawowej im. Joachima Lelewela
w Jakubowicach Koniñskich - Etap III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NIEMCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019520

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 121

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niemce

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@niemce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.niemce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa Szko³y Podstawowej im. Joachima Lelewela
w Jakubowicach Koniñskich - Etap III”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-285f2276-e6b0-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00253346

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00040022/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Rozbudaowa budynku Szko³y Podstawowej im Joachima Lelewela w Jakubowicach Koniñskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest dofinansowywane ze ¶rodków Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej.
11.2. W postêpowaniu komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu:
11.3. poczty elektronicznej, e-mail Zamawiaj±cego: inwestycje@niemce.pl
11.4. Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl (Marketplanet)
11.5. ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
11.6. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem
og³oszenia lub numerem sprawy (oznaczenie sprawy: wskazanego w lewym górnym rogu strony tytu³owej).
11.7. 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na
Platformie e-Zamawiaj±cy (Marketplanet) i wówczas ma dostêp do formularzy: „Z³o¿enie, zmiana, wycofanie oferty oraz komunikacja
zamawiaj±cego z wykonawc±”.
11.8. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez
wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania
ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej.
11.9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
11.10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ
dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika systemu Marketplanet
zamieszczonej pod adresem: https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce: Regulacje i procedury procesu zakupowego,
za³±cznik: Instrukcja dla Wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce;
2) inspektor ochrony danych osobowych Gminy Niemce, kontakt: iod@niemce.pl / tel. (81) 4603469 *;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „Rozbudowa Szko³y Podstawowej im. Joachima Lelewela w Jakubowicach Koniñskich - Etap III”
(znak sprawy: IZP.271.3.2024)prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.),, dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) W przypadku doj¶cia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególno¶ci osób reprezentuj±cych oraz wskazanych do kontaktu, zwi±zanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpo¶rednio lub po¶rednio, bêd± przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a tak¿e w celach zwi±zanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeñ w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w zwi±zku z realizacj± obowi±zków na³o¿onych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie bêd± przedmiotem sprzeda¿y i udostêpniania podmiotom zewnêtrznym, za wyj±tkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie bêd± równie¿ przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych.
11) Administrator danych zobowi±zuje kontrahenta do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania danych wszystkie osoby fizyczne zaanga¿owane w realizacjê umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ROZBUDOWA SZKO£Y W JAKUBOWICACH KONIÑSKICH
W ZAKRESIE DOTYCZ¡CYM WYKONANIA PRAC ZEWNÊTRZNYCH
ORAZ WYKONANIA ODDZIA£ÓW PRZEDSZKOLNYCH Z WYKOÑCZENIEM

WSZELKIE PRACE NALE¯Y WYKONAÆ ZGODNIE Z PROJEKTAMI TECHNICZNYMI, SPECYFIKACJAMI TECHNICZNYMI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ORAZ PRZEDMIARAMI ROBÓT.

W ramach III etapu Inwestycji zaplanowano wykonanie pozosta³ych prac wykoñczeniowych w budynku, zwi±zanych z pomieszczeniami piwnic, piêtra a tak¿e czê¶ci parteru, nie ujêtej w dotychczasowych pracach, w tym wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z monta¿em pozosta³ych central wentylacyjnych oraz pomp ciep³a.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca zapewni³ finansowanie Inwestycji w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego (który stanowi 15% warto¶ci oferty lub ¶rodków wnioskowanych), na czas poprzedzaj±cy wyp³atê/wyp³aty z Promesy, z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po wykonaniu inwestycji w terminie nie d³u¿szym ni¿ 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiaj±cego. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e: posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 3 000 000,00 z³
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
Je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e wykona³ nale¿ycie minimum 2 roboty budowlane o warto¶ci co najmniej 5 000 000,00 z³ brutto ka¿da (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (Dz.U.2023. poz. 682 z pó¼n. zm. oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy) której zakres obejmowa³ budowê, rozbudowê, przebudowê budynku u¿yteczno¶ci publicznej.
Zamawiaj±cy dopuszcza aby Wykonawca wykaza³ do¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.4. a) w ramach jednego zrealizowanego zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (za³. Nr 7 do SWZ)
2.O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275, z 2022 r. poz. 2581 i 2640 oraz z 2023 r. poz. 852), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 9 do SWZ;
3.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
5. za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; .
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1;
2) informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 3 - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru zawieraj±cego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, okre¶laj±cy jego beneficjentów rzeczywistych;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane. (za³. Nr 8 do SWZ)
2. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem – zgodnie z rozdzia³em 6.1.3. SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 200 000,00 PLN (s³ownie z³: dwie¶cie tysiêcy z³otych i 00/100 z³),
12.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: nr konta: BS NIEMCE 29 8702 0001 0000 0026 2000 0050.
z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: IZP.271.3.2024.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
 w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
 w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ niniejszej umowy w zakresie odnosz±cym siê do ceny jest dopuszczalna w przypadku:
a) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego w stosunku do stawek obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê w stosunku do stawek obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne w stosunku do zasad obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 46 z pó¼n. zm.) w stosunku do zasad obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty,
e) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia na poziomie wynosz±cym co najmniej 3% w stosunku do cen materia³ów lub kosztów obowi±zuj±cych w terminie sk³adania oferty, przy czym za pocz±tkowy termin ustalania zmiany ceny ustala siê datê odleg³± o równe 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Ka¿da kolejna waloryzacja jest dopuszczalna po up³ywie 12 miesiêcy od daty poprzedniej waloryzacji. Maksymalna dopuszczalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w ca³ym okresie realizacji zamówienia wynosi 8 % kwoty okre¶lonej w ofercie (za³±cznik do umowy).
2. Zmiany cen o których mowa w pkt. ust. 1 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach:
a) ad lit. a) – w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug stosownie do stawki ustalonej w przepisach prawa obowi±zuj±cego w okresie trwania umowy, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocze¶nie Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalno¶ci, zmiany cen jednostkowych;
b) ad lit. b) – w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê stosownie do stawki ustalonej w przepisach prawa obowi±zuj±cego w okresie trwania umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne stosownie do zmiany ustalonej w przepisach prawa obowi±zuj±cego w okresie trwania umowy, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocze¶nie Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalno¶ci, zmiany cen jednostkowych;
c) ad lit. c) – w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne stosownie do zmiany ustalonej w przepisach prawa obowi±zuj±cego w okresie trwania umowy, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocze¶nie Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalno¶ci, zmiany cen jednostkowych;

Wszelkie zmiany w oparciu o Art. 455. ustawy PzP oraz §12 za³. nr 2 Wzór Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.