Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186030/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 110569R Gać - Sietesz "koło Siupika" w km od 0+000 do 0+330
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 275
1.5.2.) Miejscowość: Gać
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 110569R Gać - Sietesz "koło Siupika" w km od 0+000 do 0+3302.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83bea048-df71-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038968/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa drogi gminnej Nr 110569R Gać - Sietesz "koło Siupika"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.5.2023.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1179639,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 110569R Gać – Sietesz „koło Siupika” w km od 0+000 do 0+330”. Planowana inwestycja obejmuje rozbudowę istniejącej drogi publicznej położonej w obrębie Gać, gmina Gać, powiat przeworski, województwo podkarpackie. Droga zlokalizowana jest w południowej części miejscowości Gać w terenie zabudowanym. Wzdłuż terenu inwestycji na znacznej części występuje zabudowa mieszkalna i zagrodowa, teren uzbrojony jest w sieci podziemne. Droga objęta inwestycją rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą nr 110557R Gać – Ostrów, a kończy w ciągu drogi w km 0+330. Roboty budowlane należy przeprowadzić w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Droga musi odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1518). Zakres rzeczowy zadania obejmuje przygotowane niezbędnej, kompletnej i uzgodnionej z zamawiającym dokumentacji technicznej tj. projektowo-kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania w imieniu zamawiającego zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia, a także wszelkich innych czynności koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi oraz dokonaniem zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, zezwalającym na realizację zadania,
2. wykonanie robót budowlanych,
3. zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
4. wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami nieistotnymi przez projektanta,
5. wykonanie kosztorysu powykonawczego,
6. uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie (jeśli jest wymagana).
Kompletna dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez zamawiającego oraz po uzyskaniu akceptacji musi zostać przedłożona wraz z wnioskiem do odpowiedniej instytucji celem dokonania zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę. Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
Do wykonywania robót budowlanych wykonawca może przystąpić po zaakceptowaniu przez zamawiającego dokumentacji projektowej oraz po uzyskaniu zezwolenia na realizację inwestycji, w formie przewidzianej przez przepisy prawa. Wszelkie koszty z wykonaniem opracowań i uzyskaniem decyzji, uzgodnień, opinii oraz koszt wykonania poszczególnych czynności muszą być wliczone w ogólną wartość zamówienia i nie podlegają odrębnej zapłacie.
Materiały dostarczone i użyte przez wykonawcę muszą być fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągnięcie założeń funkcjonalnych dla poszczególnych obiektów, systemów
i elementów. Każda zmiana przyjętych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozwiązań technologicznych powinna zostać zaakceptowana przez zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestycyjnego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i tymczasowych. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorami tych obiektów. Przed przystąpieniem do robót ziemnych wykonawca powinien zapoznać się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac mogących mieć na nie wpływ. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia, a w przypadku ich wystąpienia będzie zobowiązany do niezwłocznej naprawy. W trakcie prowadzenia robót wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia bezpiecznego ruchu kołowego i pieszego. Należy również w okresie prowadzenia robót zapewnić dojazd do posesji użytkownikom oraz służbom komunikacyjnym i ratowniczym. Przyjęte przez wykonawcę metody wykonania robót muszą zapewnić zachowanie wszystkich wymaganych parametrów określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u zamawiającego w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza:
1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości);
2. protokoły z badań i sprawdzeń;
3. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania;
4. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń
i uzgodnień (jeśli jest wymagana).
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wszelkiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112600-1 - Wycinanie i napełnianie
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1798896,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1798896,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1798896,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010676681 NIP: 521-042-19-28
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1798896,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiotowe zamówienie jest objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.