Og³oszenie z dnia 2023-06-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00275171/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-26
- 2023/BZP 00290739/01 - Wynik z dnia 2023-07-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa infrastruktury drogowej wraz z odwodnieniem na terenie miasta G³owna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta G³owno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: M³ynarska 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.glowno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa infrastruktury drogowej wraz z odwodnieniem na terenie miasta G³owna”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9f47448-06a5-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00253419
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00526773/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Rozbudowa infrastruktury drogowej wraz z oodwodnieniem na terenie miasta G³owna
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://glowno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glowno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl/
2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz stanowi za³±cznik nr 13 do SWZ.
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wyznaczonego terminu.
4. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miasta G³owno https://glowno.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy mo¿e potrwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej.
4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES.
6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
7. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miasta G³owno tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta G³owno reprezentowana przez Burmistrza G³owna z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w G³ownie przy ul. M³ynarskiej 15, 95-015 G³owno. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ listownie na adres podany powy¿ej, przez e-mail: sekretariat@glowno.pl oraz telefonicznie: 42 719 11 51.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiaj±cego/ jest Pani/Pani /imiê i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ jest Pani Magdalena Kuszmider, e-mail: inspektor@glowno.pl tel.. 607-770-718.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa infrastruktury drogowej wraz z odwodnieniem na terenie miasta G³owna” Znak sprawy RI.271.25.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Obiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.25.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Budowa kanalizacji deszczowej, odprowadzaj±cej wody opadowe i roztopowe z terenu ulic Zakopiañskiej, Kolejowej w G³ownie, projektowanym wylotem brzegowym do rzeki Mro¿ycy . Inwestycja zlokalizowana bêdzie na dzia³kach nr ew. 73, 97/14, 101/1, 274/6 w obrêbie ew. 0007 G³owno 7 w jednostce ewidencyjnej 102001_1 miasto G³owno. Zakres zamówienia obejmuje budowê kana³u g³ównego do rzeki oraz kana³ów bocznych do wpustów ¶ciekowych. Projektowane d³ugo¶ci sieci kanalizacji deszczowej: PVC SN8 ¶r. 600 mm – L = 342,0 m, PVC SN8 ¶r. 200 mm – L = 100,4 m. £±cznie L =442,4 m. Odbiornikiem wód deszczowych i roztopowych jest rzeka Mro¿yca. Zakres robót budowlanych obejmuje:
- wytyczenie trasy sieci kanalizacji deszczowej,
- wykonanie odkrywek istniej±cego uzbrojenia ewentualne wykonanie rozbiórki istn. nawierzchni utwardzonych w niezbêdnym zakresie,
- usuniêcie lub zabezpieczenie przeszkód terenowych, drzewa, pkt. geodezyjnego,
- wykonanie wykopów,
- u³o¿enie projektowanej sieci (w przedmiotowym zakresie) w wykopach ,
- wykonanie uzbrojenia sieci kanalizacji deszczowej, osadnika, separatora, studni rewizyjnych, wpustów ¶ciekowych,
- budowie wylotu brzegowego z umocnieniem dna i skarpy ,
- wzmocnienie podstawy budowli rurami stalowymi,
- ubezpieczenie skarpy brzegu narzutem kamiennym w p³otkach ,
- zasypanie , wyrównanie i obsianie traw± terenu,
- likwidacjê istniej±cych wylotów oraz kanalizacji deszczowej,
- odtworzenie nawierzchni na szeroko¶ci wykopów
2) Remont ul. Zakopiañskiej w G³ownie
Na drodze gminnej Nr 120568 E (ul. Zakopiañska) zaprojektowano jezdniê bitumiczn± tak, jak w stanie istniej±cym o szeroko¶ci zmiennej od ok. 7,00 m do ok. 7,45 m.
Przed u³o¿eniem nak³adki asfaltowej nale¿y sfrezowaæ istniej±c± nawierzchniê na ¶redni± grubo¶æ ok. 8 cm z równoczesnym nadaniem spadków poprzecznych 2 %. Ponadto planuje siê wymianê zniszczonych krawê¿ników 15 x 30 cm wzd³u¿ remontowanej nawierzchni wraz z remontem istniej±cych nawierzchni chodników i zjazdów wraz z podbudow±. Nale¿y obustronnie wymieniæ istniej±c± nawierzchniê chodnika i zjazdów z zachowaniem istniej±cych szeroko¶ci chodnika tj. od ok. 1,5 m do ok. 3,00 m. Na remontowanym chodniku nadano spadek poprzeczny wynosz±cy 2 % w kierunku jezdni. Chodnik bezpo¶rednio przy jezdni ograniczono krawê¿nikiem betonowym 15 x 30 cm na ³awie betonowej z oporem, wyniesionym o 10-12 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. W okolicy przej¶æ dla pieszych wyniesiono krawê¿nik o 2 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Na w³±czeniu zjazdów
indywidualnych do jezdni zaprojektowano skosy w stosunku n : m, gdzie n = m = 1,50 m, w formie zmiany rodzaju nawierzchni a krawê¿nik od strony jezdni wyniesiono o 3-4 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Na zjazdach zaprojektowano spadki pod³u¿ne wynosz±ce 0,5 – 5,0 %w kierunku jezdni. Po zewnêtrznej stronie chodnika i zjazdów oraz w miejscu gdzie chodnik oddzielony jest od jezdni nale¿y wykonaæ obrze¿a betonowe 8 x 30 cm na ³awie betonowej z oporem, wyniesione o 0 cm w stosunku do nawierzchni chodnika i zjazdów.
Remontowany chodnik oraz zjazdy nale¿y dostosowaæ wysoko¶ciowo do przyleg³ych budynków, ogrodzeñ, bram wjazdowych, doj¶æ do furtek, zjazdów oraz terenu przyleg³ego. Dodatkowo w ramach zadania nale¿y wyregulowaæ urz±dzenia obce w odniesieniu do nowej niwelety drogi. ¯adne roboty nie bêd± wykonywane w odleg³o¶ci mniejszej ni¿ 20 m od granicy obszaru kolejowego.
£±czna d³ugo¶æ remontowanej drogi wynosi ok. 265,00 mb.
3) Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rataja, na odcinku od ul. Spó³dzielczej do ul. 11 Listopada.
W zakresie zamówienia znajduje siê wykonanie kana³u sanitarnego od studni S48 w ul. 11 Listopada, do studni S-50 w ul. Rataja oraz przy³±cza (siêgacze) ks 76 i ks 78. Nie nale¿y wyceniaæ budowy przy³±cza ks 77, gdy¿ posesja zosta³a wcze¶niej pod³±czona do sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Spó³dzielczej. Nale¿y wyceniæ rozebranie nawierzchni z kostki brukowej na skrzy¿owaniu z ul. 11 Listopada, w celu wykonania w³±czenia kana³u do studni S-48 oraz kanalizacji deszczowej do studni D-86 oraz ponowne u³o¿enie rozebranej nawierzchni (roboty te nie s± zawarte w za³±czonym przedmiarze).
4) Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Rataja, na odcinku od ul. Spó³dzielczej do ul. 11 Listopada.
W zakresie zamówienia znajduje siê wykonanie kana³u deszczowego od studni D86 w ul. 11 Listopada, do studni D-88 w ul. Rataja oraz wpustów K 94 i K 95.
5) Budowa ul. Polnej na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. U³añskiej.
W zakresie zamówienia znajduje siê wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 200 mb, wraz ze zjazdami do posesji oraz jednostronnego chodnika o szeroko¶ci 2m. Zjazdy do posesji i chodnik wykonaæ nale¿y z kostki brukowej betonowej typu Behaton. Kolor zjazdów – czerwony, kolor chodnika – szary.
Uwaga: przy wycenie oferty nie nale¿y wyceniaæ wykonania zjazdów oznaczonych w dokumentacji projektowej jako Zjazdy nr 5 i 6, gdy¿ zosta³y wcze¶niej zrealizowane.
6) Budowa ul. Hubala
W zakresie zamówienia znajduje siê wykonanie drogi o d³ugo¶ci ok. 130m i szer. 3,00m, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wraz ze zjazdami do posesji. Nawierzchnie wykonaæ nale¿y z kostki brukowej betonowej typu Behaton. Kolor zjazdów – czerwony, kolor nawierzchni jezdni – szary.
7) Budowa ul. M. Sk³odowskiej – Curie.
W zakresie zamówienia znajduje siê wykonanie ci±gu pieszojezdnego o d³ugo¶ci 117 mb i szer 5 mb o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz ze zjazdami do posesji. Nawierzchnie wykonaæ nale¿y z kostki brukowej betonowej typu Behaton. Kolor zjazdów – czerwony, kolor nawierzchni jezdni – szary.
Planowan± przebudowê sieci teletechnicznej wykona Inwestor przed planowanym w Harmonogramie, rozpoczêciem robót przez Wykonawcê.
8) Budowa nawierzchni ul. Rataja na odcinku od ul. Spó³dzielczej do ul. 11 Listopada – w zakresie zamówienia znajduje siê wykonanie drogi o szer. 5 m. i d³. 90 m. o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wraz ze zjazdami do posesji,. Kolor zjazdów – czerwony, kolor nawierzchni jezdni – szary.
CPV
45000000-7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45232130-2 Roboty budowlane w zakresie odprowadzania wody burzowej
45233140-2 Roboty drogowe
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie kryteriów oceny, wymienionych poni¿ej.
2. Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny, gdzie 1%=1pkt:
Lp. Nazwa kryterium Waga % (maksymalna liczba punktów)
1 Cena oferty brutto (C), zwana te¿ „Cen±” 60% (60 pkt)
2 Okres gwarancji (G) 40% (40 pkt)
3. Sposób oceny w ramach kryteriów oceny ofert
1) Sposób oceny w kryterium „Cena” (C), w kryterium Cena: punkty zostan± przyznane wg. nastêpuj±cego wzoru:
C = Cmin/Co x 100 x 60%, gdzie:
C – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Cena”
Cmin – najni¿sza cena brutto spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Co – cena brutto oferty badanej
100 – wska¼nik sta³y
60% - procentowe znaczenie kryterium „Cena”
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Cena” obliczona zostanie ustalona przez podzielenie najni¿szej ceny brutto ze z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 60%.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do kryterium „Cena” otrzyma 60 punktów.
2) Sposób oceny w kryterium „Okres gwarancji” (G)
W kryterium „Okres gwarancji”, Zamawiaj±cy dokona oceny na podstawie deklaracji Wykonawcy, dotycz±cej okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, z³o¿onej w wype³nionym „Formularzu oferty”.
Minimalny okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 3 lata od daty odbioru koñcowego.
Maksymalny okres gwarancji za jaki Zamawiaj±cy przyzna punkty, korzystaj±c ze wzoru dla kryterium wynosi 6 lat. W przypadku, gdy Wykonawca poda d³u¿szy ni¿ 6 lat, ocenie bêdzie podlega³ okres 6 lat.
W kryterium „Okres gwarancji” do obliczenia oceny punktowej, zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
G=Go/Gn x 100 x 40%, gdzie:
G - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”,
Go - „Okres gwarancji” w ofercie badanej,
Gn - najd³u¿szy „Okres gwarancji” w¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
100 wska¼nik sta³y,
40% - procentowe znaczenie kryterium „Okres gwarancji”.
W ofercie d³ugo¶æ okresu gwarancji nale¿y podaæ w latach.
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Okres gwarancji” obliczona zostanie przez podzielenie okresu gwarancji ocenianej oferty przez okres gwarancji najd³u¿szy w z³o¿onych ofertach i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 40%.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
6. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
7. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 6, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
8. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwaarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotycz±cy niezbêdnego do¶wiadczenia:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie:
- co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej, w tym jedna o d³ugo¶ci co najmniej 250 mb i
- co najmniej dwie roboty budowalne polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi, wraz z wykonaniem nawierzchni asfaltowej, w tym jedna o powierzchni co najmniej 1500 m2 i
- co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg lub placów lub parkingów, w zakresie których znajdowa³o siê wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub bruku, w tym jedna o powierzchni co najmniej 400 m2.
Uwagi:
- W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ warto¶æ robót, o których mowa powy¿ej.
- Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawieraæ roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
- Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli bezpo¶rednio nie uczestniczy³ w wykonaniu robót, które wykazuje jako w³asne do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
- Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie wykonania wielu robót w ramach jednego kontraktu.
b) warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³, co najmniej jedn± osob± skierowan± przez wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia, posiadaj±c± przygotowanie zawodowe do pe³nienia samodzielnej funkcji kierownika budowy uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub równowa¿nymi i
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± przygotowanie zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, lub równowa¿nymi.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania jednej osoby posiadaj±cej obydwa ww. uprawnienia.
Uwagi:
1. Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 334).
2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Zamawiaj±cy od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej bêdzie ¿±da³ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da poni¿szych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
b. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, je¿eli zosta³a zawarta.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 UOBN, natomiast spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z Rozdzia³em XIV ust. 1 pkt. 4 SWZ.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt. 4) SWZ, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone w Rozdziale XVII SWZ w sposób i trybie tam okre¶lonym.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ).
7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 454 ust. 2 ustawy zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym:1. Zmiana wynagrodzenia (nie dotyczy waloryzacji wynagrodzenia, która uregulowana jest w § 15).
1) Zmiana dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, a w przypadku zamówieñ w dziedzinach obronno¶ci i bezpieczeñstwa ³±czna warto¶æ zmian nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
2) W przypadku, gdy konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
3) W przypadku, gdy warto¶æ nie przekracza progów unijnych i gdy warto¶æ zmiany nie przekracza 15% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
4) W przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, czyli takich, które ujête by³y w dokumentacji projektowej, a zmiany wymaga sposób ich wykonania, rodzaj zastosowanych materia³ów czy rozwi±zañ technicznych.
5) Rozliczenie robót dodatkowych i zamiennych odbywaæ siê bêdzie na podstawie kosztorysu ofertowego, w tym czynników cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym. Brakuj±ce ceny czynników cenotwórczych zostan± przyjête w kolejno¶ci: przez analogiê, z zeszytów SEKOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wbudowania. Podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± odpowiednie pozycje KNR-ów. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostan± KNNR-y, a nastêpnie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiaj±cego.
6) W sytuacjach, o których mowa w ppkt 1-5 podstaw± dokonania zmiany jest sporz±dzenie protoko³u uzasadniaj±cego konieczno¶æ wprowadzonych zmian, akceptacja przez zamawiaj±cego kosztorysu wykonania dodatkowych lub zamiennych robót budowlanych i zawarcie stosownego aneksu do umowy.
7) W przypadku zmiany stawki od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego
8) W przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy
9) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
10) W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowni-czych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 46)
11) Zmiany o których mowa w pkt 7-10) mog± mieæ miejsce jedynie w przypadku, gdy bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
12) W przypadkach, o których mowa w pkt 7-10 Wykonawca wystêpuje do Za-mawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia przedstawiaj±c pisemne uzasadnienie wp³ywu tych zmian na koszty wykonania zamówienia. Je¿eli w wyniku analizy wniosku Zamawiaj±cy zaakceptuje uzasadnienie Wykonawcy, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia ze skutkiem na dzieñ wyst±pienia zmian, o których mowa w pkt 7-10.
2. Zmiana terminu wykonania umowy:
1) Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo przed³u¿enia ...
(Pe³ny tekst znajduje siê w dokumentacji zamówienia - wzór umowy)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glowno.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-27 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-26
INNE PRZETARGI Z G£OWNA
- Prowadzenie bankowej obs³ugi bud¿etu miasta G³owna w latach 2025-2026 (II postêpowanie)
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie w 2025 roku
wiêcej: przetargi w G³ownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Zak³adu Opieki Zdrowotnej, po³o¿onego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudow± parteru bud. ¯COP-segm. "D" wraz ze zmian± spos. u¿ytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, monta¿ windy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.