Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00113339/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
- 2021/BZP 00120807/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00135198/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego – roboty remontowo-budowlane w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Owidzkiej 14 w Starogardzie Gdańskim wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego – roboty remontowo-budowlane w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Owidzkiej 14 w Starogardzie Gdańskim wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd57413-df15-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000874/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego-Modernizacja budynków komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113339/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKiZP.271.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót remontowo-budowlanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Owidzkiej 14 w Starogardzie Gdańskim wraz z zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego”.
2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymaganym do „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu i przekazanie jej również Zamawiającemu w wersji papierowej 2egz. i elektronicznej,
b) Dokonanie „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu w imieniu Zamawiającego oraz uzyskanie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zgłaszane roboty oraz wszystkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych prawem;
c) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
d) Dokumentacja projektowa musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), załączoną koncepcją zagospodarowania i pozostałymi dokumentami min. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej;
e) projektowane przegrody termomodernizacyjne (stolarka zewnętrzna – klatka schodowa) muszą spełniać wymagania izolacyjności cieplnej, określone w pkt 1 Załącznika nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422, z późn. zm.), obowiązujących od 31 grudnia 2020 roku.
f) Zagospodarowanie terenu powinno być zgodne z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Starogard Gdański dla wskazanej lokalizacji (wymagane uzgodnienia z gestorami sieci jeśli będzie taka konieczność);
g) Inwestor posiada dokumentację techniczną wraz z pozwoleniem na budowę na remont i przebudowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, obejmującą swym zakresem zagospodarowanie terenu. Do wyceny należy przyjąć rozwiązania z załączonej dokumentacji, w zakresie zgodnym z PFU.
3. Zakres robót budowlanych:
a) renowacja elewacji z cegły,
b) wymiana stolarki zewnętrznej (klatka schodowa),
c) wykonanie utwardzenia terenu,
d) montaż elementów małej architektury,
e) wykonanie urządzenia zielenią terenu przyległego
4. Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać:
a) przejęcie od Zamawiającego placu budowy;
b) zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej;
c) zapewnienie kierownictwa budowy w zakresie niezbędnych branż przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane;
d) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Warunków Zamówienia;
e) dostawę i montaż elementów małej architektury;
f) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń;
g) prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń;
h) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację z pomiarami geodezyjnymi (jeżeli jej wykonanie będzie konieczne) oraz operatem zawierającym zestawienie min. badań, protokołów, atestów wbudowanych materiałów i urządzeń, itp. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku polskim;
i) wykonanie innych prac wynikających z programu funkcjonalno-użytkowego, uzgodnień opracowywanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów;
j) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodnie z ustawą o odpadach;
k) przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane;
l) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do zamontowania urządzeń zgodnie z ich instrukcją montażu;
m) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora nadzoru/ zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną;
n) zamawiający informuje również, iż Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót;
o) Wykonanie i montaż 1 tablicy pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji z środków unijnych na obszarze realizowanej inwestycji po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji tablic z Zamawiającym.
5. Załączony do SWZ program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego zaprojektowania, wykonania i eksploatacji przedmiotu zamówienia.
6. Jeżeli w projekcie budowlanym pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych przez Inwestora/ Zamawiającego.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, zapewnienie uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
8. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy. Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca kalkuluje cenę ryczałtową na podstawie otrzymanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, dokumentacji technicznej, Specyfikacji Warunków Zamówienia, wzoru umowy. Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w zakresie, na który Wykonawca składa ofertę. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w złożonej ofercie pełny zakres robót niezbędnych do pełnego wykonania robót nawet jeśli pewien element nie został uwzględniony w PF-U i przedmiarze robót.
Podstawą dla sporządzenia indywidualnej kalkulacji ceny oferty jest PFU wraz z załączonym przedmiarem robót, dokumentacja techniczna załączona do postępowania, zgodna z opisem planowanych robót oraz obmiar z natury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSP „SMOK” Keister, Ksepka Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920000633
7.3.3) Ulica: Kanałowa 13
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Przebudowa Leśniczówki Semlin
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2721G - ul. Słoneczna w miejscowości Lubichowo
- DOSTAWA WISKOELASTYKÓW
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Kasztanowa - etap II
- Budowa ulicy Zachodniej, Broniewskiego i Dolnej w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Modernizacja pomieszczenia nr 28 w budynku "B" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Błogosławie w gminie Zakroczym
- Budowa Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego na 52 łóżka i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego na 22 łóżka w SP ZOZ w Hajnówce.
- Termomodernizacja w systemie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 15 w Krakowie przy ul. Kluczborskiej 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.