eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwierzynRemonty dróg gminnych w B³otnie - Gmina Zwierzyn



Og³oszenie z dnia 2023-06-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych w B³otnie – Gmina Zwierzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZWIERZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966740

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zwierzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-542

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@zwierzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zwierzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych w B³otnie – Gmina Zwierzyn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-347537cf-06ad-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00253509

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00001421/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Remont drogi w miejscowo¶ci B³otno – dzia³ki 240, 28, 33

1.1.5 Remont drogi w miejscowo¶ci B³otno – dzia³ki 219, 93, 85

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane dalej
„RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informujê, i¿:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Zwierzyn. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres email:
ugminy@zwierzyn.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez email iodo@zwierzyn.pl.
Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z tre¶ci± art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji procesu wyboru
wykonawcy na podstawie prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a nastêpnie realizacji postanowieñ
umownych zwi±zanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powy¿ej, dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym
odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych, je¿eli wymagane by³oby to w celu realizacji postanowieñ umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) ¿±dania od administratora dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia
przetwarzania (z zastrze¿eniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych
przez Administratora odnosi siê do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego),
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) nie przys³uguje Panu/Pani prawo do:
a) usuniêcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji
postanowieñ umownych. Niepodanie danych bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci rozpatrzenia oferty z³o¿onej w postêpowaniu
oraz zawarcia umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi w miejscowo¶ci B³otno – dzia³ki 240, 28, 33.
W ramach zadania zostanie wykonanie:
- roboty pomiarowe
- mechaniczne zagêszczanie i wyrównanie pod³o¿a z kruszywa
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznej
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiar prac – Za³±cznik nr 1A Przedmiar prac, Projekt i Specyfikacja techniczna.

Dodatkowo nale¿y przewidzieæ remont w postaci mechanicznego profilowania i zagêszczania dróg dojazdowych bêd±cych na dzia³kach drogowych o d³ugo¶ci 1000 i szeroko¶ci 3,5m

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert
przypisuj±c im odpowiednio wagi procentowe: cena 60% i okres gwarancji 40%
2. Kryterium: Cena
Najni¿sza warto¶æ kryterium Cena
C = --------------------------------------------------- x 60 % x 100
Cena oferty badanej
3. Kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady (waga 40%) nie krótszy ni¿ 3 lata, nie d³u¿y ni¿ 5 lat
liczony wed³ug wzoru:
a. 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady 0 pkt,
b. 4 lata gwarancji i rêkojmi za wady 20 pkt,
c. 5 lat gwarancji i rêkojmi za wady 40 pkt.
4. Zamawiaj±cy wymaga na przedmiot zamówienia minimum 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady.
5. W przypadku niewype³nienia formularza ofertowego w tym zakresie zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca oferuje 3 lata gwarancji
i rêkojmi za wady i oferta tym samym otrzyma 0 (zero) pkt. za to kryterium.
6. Nale¿y zaoferowaæ okres gwarancji i rêkojmi za wady w pe³nych latach.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rêkojmi za wady w niepe³nych latach do obliczenia punktacji okres zostanie zaokr±glony w dó³ do pe³nych lat.
7. Suma punktów w kryterium cena i okres gwarancji i rêkojmi za wady bêdzie stanowiæ ca³kowit± liczbê punktów jak± otrzyma dana oferta. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi w miejscowo¶ci B³otno – dzia³ki 219, 93, 85.
W ramach zadania zostanie wykonanie:
- roboty pomiarowe
- mechaniczne zagêszczanie i wyrównanie pod³o¿a z kruszywa
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznej
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiar prac – Za³±cznik nr 1B Przedmiar prac, Projekt i Specyfikacja techniczna.
Dodatkowo nale¿y przewidzieæ remont w postaci mechanicznego profilowania i zagêszczania dróg dojazdowych bêd±cych na dzia³kach drogowych o d³ugo¶ci 1200 i szeroko¶ci 3,5m

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert
przypisuj±c im odpowiednio wagi procentowe: cena 60% i okres gwarancji 40%
2. Kryterium: Cena
Najni¿sza warto¶æ kryterium Cena
C = --------------------------------------------------- x 60 % x 100
Cena oferty badanej
3. Kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady (waga 40%) nie krótszy ni¿ 3 lata, nie d³u¿y ni¿ 5 lat
liczony wed³ug wzoru:
a. 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady 0 pkt,
b. 4 lata gwarancji i rêkojmi za wady 20 pkt,
c. 5 lat gwarancji i rêkojmi za wady 40 pkt.
4. Zamawiaj±cy wymaga na przedmiot zamówienia minimum 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady.
5. W przypadku niewype³nienia formularza ofertowego w tym zakresie zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca oferuje 3 lata gwarancji
i rêkojmi za wady i oferta tym samym otrzyma 0 (zero) pkt. za to kryterium.
6. Nale¿y zaoferowaæ okres gwarancji i rêkojmi za wady w pe³nych latach.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rêkojmi za wady w niepe³nych latach do obliczenia punktacji okres zostanie zaokr±glony w dó³ do pe³nych lat.
7. Suma punktów w kryterium cena i okres gwarancji i rêkojmi za wady bêdzie stanowiæ ca³kowit± liczbê punktów jak± otrzyma dana oferta. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e wykona³ nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej lub bitumicznej lub brukowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ
2. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ;
3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zgodnie z
Za³±cznikiem do SWZ;
4. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 2 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (O¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zawarto w tym samym pliku co zobowi±zanie - Za³±cznik nr 5 do SWZ - Zobowi±zanie oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby).
7. O¶wiadczenia, sk³ada siê wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci, elektronicznie podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia ka¿dego z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej Umowy o charakterze nieistotnym, przez co nale¿y rozumieæ zmiany nieodnosz±ce siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury maj±cej na celu zawarcie niniejszej Umowy nie mia³yby wp³ywu na udzia³ wiêkszej liczby
podmiotów zainteresowanych t± procedur±. Taki charakter maj± na przyk³ad: zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami, zmiana osób pe³ni±cych funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia.
2. Okre¶laj±c warunki dokonania zmiany niniejszej Umowy, Strony sporz±dzaj± Protokó³ negocjacji, bior±c pod uwagê w
szczególno¶ci:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
d) wp³yw zmiany na wysoko¶æ wynagrodzenia,
e) czas wykonania zmiany,
f) wp³yw zmiany na termin zakoñczenia Umowy.
3. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
3.1 Zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:
a) wyst±pienia opó¼nieñ w wykonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji lub podmioty trzecie, niezale¿nych od Stron Umowy, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
b) wyst±pienia okoliczno¶ci zwi±zanych z realizacj± przedmiotu Umowy, niezale¿nych od stron Umowy, których do¶wiadczony Wykonawca nie móg³ przewidzieæ w chwili sk³adania oferty;
c) konieczno¶ci wprowadzenia modyfikacji przyjêtych rozwi±zañ technicznych obejmuj±cych przedmiot Umowy;
d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poni¿ej w pkt. 3.2.
e) wyst±pienia wydarzeñ lub okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót lub w znaczny sposób je spowalniaj±cy tj.:
klêski ¿ywio³owe (np.: powód¼, huragan), wyst±pienie- trwanie epidemii
f) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej
g) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy
technicznej, robót dodatkowych które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy
3.2 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest mo¿liwa w przypadku:
a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikaj±ca ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa b±d¼ wytycznych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy;
b) konieczno¶ci zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w szczególno¶ci w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu
c) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, wprowadzenia dodatkowych elementów
d) w innych przypadkach podanych w Umowie.
3.3 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, jest mo¿liwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugzwierzyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-27 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie wspó³finansowane z ¶rodków bud¿etu Województwa Lubuskiego zwi±zanymi z wy³±czaniem gruntów rolnych z produkcji rolniczej

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.