Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191268/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00198277/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00218850/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
- 2022/BZP 00405082/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych dla Urzędu Gminy Michałowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych dla Urzędu Gminy Michałowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a9de42f-1c73-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001971/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych dla Urzędu Gminy Michałowice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191268/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.39.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236722,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa z montażem i uruchomieniem ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych na terenie gminy Michałowice.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 fabrycznie nowych, nieużywanych stacji ładowania pojazdów elektrycznych, pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na terenie Polski lub Unii Europejskiej oraz z bieżącej produkcji i nieobciążonej prawami osób trzecich, ich instalacja w trzech różnych lokalizacjach na terenie Gminy, uruchomienie oraz wszystkie czynności związane z prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń.
5. Wykonawca dostarczy i zamontuje ogólnodostępne stacje ładowania samochodów elektrycznych, w tym:
1) stacje Typu AC 2x22kW (wolnostojący słupek) przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Granicy oraz przy Strefie Rekreacji w Komorowie – 2 szt., posiadające:
a) dwa gniazda AC typ 2,
b) zabezpieczenie RCM-B,
c) czytniki kart RFID,
d) wyświetlacze i modem do komunikacji LTE.
2) stację Typu DC 50kW (wolnostojący słupek) przy ul. Raszyńskiej w Michałowicach – 1 szt., posiadającą:
a) trzy typy gniazd: AC typ 2, DC CCS, DC CHADEMO,
b) zabezpieczenie RCM-B,
c) czytniki kart RFID,
d) wyświetlacze i modem do komunikacji LTE.
6. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania 3 projektów/dokumentacji (po 1 egz. dla każdej ze stacji ładowania pojazdów elektrycznych), montażu oraz uruchomienia stacji ładowania aut elektrycznych, a także asysty przy odbiorze przedmiotu zamówienia.
8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przyłączy energetycznych zasilających dostarczone stacje ładowania, zgodnie z warunkami określonymi przez PGE, które Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
9. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca uzyska 3 pozwolenia na wykonanie prac instalacyjnych.
10. W ramach instalacji i uruchomienia stacji ładowania pojazdów Wykonawca zobowiązany będzie wykonać/wybudować:
1) 3 przyłącza energetyczne,
2) montaż 3 stacji wraz z okablowaniem obejmującym:
a) montaż wraz z fundamentem do gotowego przyłącza,
3) uruchomienie, konfiguracja, pomiary, testy, protokół poprawności montażu.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania 3 wniosków do UDT – o przeprowadzenie badań wstępnych technicznych i uzyskania pozytywnego wyniku badania z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji.
12. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również oznakowanie miejsc - w trzech lokalizacjach montowanych stacji ładowania pojazdów poprzez malowanie dwóch miejsc (koperta ze znakiem „EE”) oraz montażu znaku pionowego (informacja o miejscach tylko dla samochodów elektrycznych) wraz z montażem ograniczników parkingowych.
13. W ramach nadzoru Wykonawca zobowiązany będzie do 3 asyst przy odbiorze stacji ładowania pojazdów elektrycznych.
14. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracowników Zamawiającego skierowanych przez niego do obsługi przedmiotu umowy w zakresie obsługi systemu ładowania (min 3 osób). Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego (nie dopuszcza się szkolenia on-line). Szkolenie z udziałem Pracowników zostanie przeprowadzone niezwłocznie tj. rozpocznie się w ciągu do 3 dni roboczych - po uzyskaniu dopuszczenia urządzenia do eksploatacji (ostateczny termin zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego).
25. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności elektromontera z uprawnieniami SEP;
4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329322,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329322,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329322,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARINEA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680990666
7.3.3) Ulica: Borek, ul. Działkowa 11 B
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329322,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-09INNE PRZETARGI REGUŁY
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Budowa windy w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Konopczyńskiego 4 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2025)
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie (II)
więcej: Ładowarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.