eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 312 przy ul. Umińskiego 11 do wymogów przepisów ochrony ppoż.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 312 przy ul. Umińskiego 11
do wymogów przepisów ochrony ppoż.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 312 przy ul. Umińskiego 11
do wymogów przepisów ochrony ppoż.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a6970b3-c6bd-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Dostosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 312 przy ul. Umińskiego 11 do wymogów przepisów ochrony p.poż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141606/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/14/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 312 przy ul. Umińskiego 11 do wymogów przepisów ochrony ppoż.
Przedmiot zamówienia obejmuje lokalne przebudowy wnętrza budynku dla wydzielenia i zabezpieczenia przed zadymianiem klatek schodowych ewakuacyjnych, montaż urządzeń służących do usuwania dymu z klatek schodowych obsługujących kondygnacje nadziemne, wymianę i montaż drzwi wewnętrznych spełniających wymagane parametry przeciwpożarowe, montaż systemu SSP i podświetlanych znaków ewakuacyjnych, montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz inne prace towarzyszące.
Przygotowanie nowych warunków lokalowych wymaga przeprowadzenia między innymi następujących prac remontowych:
1) wydzielenia klatek schodowych,
2) wydzielenia klatki schodowej przy sali gimnastycznej,
3) wymianę części drzwi wewnętrznych,
4) wymianę elementów z materiałów palnych na drogach ewakuacyjnych,
5) zabezpieczenia przejść instalacyjnych,
6) adaptację sali na pomieszczenie stołówki,
7) przebudowę instalacji hydrantowej,
8) wykonania instalacji SSP oraz podświetlanych znaków wskazujących kierunki ewakuacji,
10) wykonania oddymiania klatek schodowych przez okna oddymiające wstawione w istniejący zestaw stolarki okiennej,
11) wykonanie koniecznych napraw tynków uszkodzonych w trakcie realizacji robót,
12) wykonanie malowań pomieszczeń w rejonie prowadzonych prac.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9 do SWZ tj. dokumentacja projektowa, przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1015008,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1015008,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGO SYSTEM Michał Wilk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111715002

7.3.3) Ulica: Podzakrzówek 74 A

7.3.4) Miejscowość: Tczów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-706

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1015008,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.