Og³oszenie z dnia 2022-07-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00101775/01 - Wynik z dnia 2023-02-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni drogi krajowej nr 15 odc. Rak³owice - Guzowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ we Wroc³awiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Powstañców ¦laskich 186
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
zarz±dzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni drogi krajowej nr 15 odc. Rak³owice - Guzowice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ec5a271-028d-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00253588
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gddkia.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto na Platformie zakupowej. 2.Instrukcja korzystania z Platformy:- w
przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wyk. do Platformy; po wprowadzeniu
danych u¿ytkownika, tj. adresu e-mail oraz has³a, zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;-w przypadku, gdy
Wykonawca nie posiada konta na Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze
postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego;-po
wype³nieniu Formularza Rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ
pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do
24h (8h roboczych). 3.Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie: 3.1.kwalifikowanego podpisu elektronicznego:-dla dokumentów w
formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),-dla dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”
zaleca siê podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature). 3.2. podpisu osobistego : w przypadku wykorzystywania
aplikacji eDO App (obs³uguje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obs³ug± technologii NFC wielko¶æ dokumentów nie
mo¿e przekraczaæ 5 MB,-dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),-dokumenty w formacie innym
ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym. 3.3.podpisu zaufanego :wielko¶æ plików nie mo¿e
przekraczaæ 10 MB,-dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),-
dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml). 4.Po
podpisaniu plików, a przed ich za³±czeniem na Platformê zaleca siê dokonanie weryfikacji kompletno¶ci i poprawno¶ci wszystkich
z³o¿onych podpisów (w szczególno¶ci gdy dokument by³ podpisywany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu ró¿nych
podpisów). W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê
odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawieraj±cego podpis. 5.Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: -sta³y dostêp do sieci Internet o gwarant. przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 Mb/s; -komputer
klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden
z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerowane nie starsze
ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej – sugerowane najnowsze
wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera. -w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez
Wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie „pdf”). 6.Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³ danych w
formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif,
.dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiaj±cy zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego
pliku to 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby
plików. 7.Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:-pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane,
widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;-oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do
dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas(hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie Data
przes³ania
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest
Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, email:
kancelaria@gddkia.gov.pl.
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za
po¶rednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu
archiwizacji.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty
wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym
z uwzglêdnieniem przepisów w zakresie zamówieñ publicznych, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych
umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku
Og³oszenie nr 2022/BZP 00197896/01 z dnia 2022-06-07
2022-06-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu
okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:
dostêpu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zku zwi±zanego
z prawem dostêpu do danych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane
dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania,
w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
sprostowania danych, ich usuniêcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia
Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami.
¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia
przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego;
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e
wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O/WR.D-3.2421.23.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2907391,87 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni drogi krajowej nr 15 odc. Rak³owice – Guzowice
W ramach remontu dróg bêd± wykonane nastêpuj±ce asortymenty robót: roboty przygotowawcze, nawierzchnie, podbudowy, pobocza, odwodnienie, oznakowanie pionowe i urz±dzenia brd, oznakowanie poziome. Szczegó³owy zakres prac objêtych zamówieniem przedstawiony jest w OPZ wraz z za³±cznikami (w tym w Wytycznych dotycz±cych realizacji zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiarach robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233130-9 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233139-3 - Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Powtórzenie prac zwi±zanych z realizacj± nastêpuj±cego asortymentu: roboty przygotowawcze, roboty odwodnieniowe, roboty nawierzchniowe, podbudowy, elementy ulic, oznakowanie dróg
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
„Nie dotyczy”
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
„Nie dotyczy”
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
„Nie dotyczy”
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) dotycz±cej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
Zadania/zadañ w zakresie remontu lub budowy lub przebudowy drogi klasy minimum G o nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych w ³±cznej ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 5 000 m2 wykonania warstwy ¶cieralnej.
Wymieniony warunek musi byæ spe³niony w ramach 1 lub 2 zadañ ³±cznie.
Uwaga:
Jako wykonanie zadania nale¿y rozumieæ doprowadzenie co najmniej do wystawienia protoko³u odbioru robót.
Za drogê lub ulicê Zamawiaj±cy uzna drogê lub ulicê w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1376 ze zm.).
b) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone.
Wykonawca, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej, wska¿e osoby, które musi mieæ dostêpne na etapie realizacji zamówienia, spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania:
1) osoba proponowana do pe³nienia funkcji: Kierownika budowy
wymagana liczba osób: 1
Kwalifikacje zawodowe, uprawnienia:
uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowalne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
Do¶wiadczenie zawodowe:
2 letnie do¶wiadczenie na stanowisku Kierownika robót drogowych lub Kierownika budowy przy realizacji zadañ na drogach klasy minimum G obejmuj±cych remonty lub przebudowê
Uwaga:
- Je¿eli wskazana osoba w tym samym czasie nabywa³a do¶wiadczenie na ró¿nych zadaniach to okres do¶wiadczenia nie bêdzie sumowany.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
43000 z³6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego , natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 8.2. IDW.
-W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w pkt. 10.2 IDW sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
-W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:
1) w pkt. 8.2.4) IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
2) w pkt. 8.2.4) IDW wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych
z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
-W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w pkt 10.7. IDW sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w przypadkach okre¶lonych w niniejszej umowie oraz, jak ni¿ej:1) Regulacje prawne wprowadzone w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±ce potrzebê zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
2) Zmiana podmiotu trzeciego na zasobach którego polega Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ze nowy podmiot spe³nia warunki udzia³u w postepowaniu w tym zakresie;
3) Inne, nieistotne zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-28 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gddkia.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
PRZES£ANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓWZ postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z
okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022, poz. 835).
Kryterium „Okres Gwarancji”
Kryterium okres gwarancji na wszystkie roboty bêdzie rozpatrywany na podstawie okresu gwarancji na wszystkie przez
Wykonawcê w Formularzu kryteria pozacenowe.
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego to 24 miesiêcy.
Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji uwzglêdniony do oceny ofert to 48 miesiêcy.
Wykonawca, który zaoferuje:
24 miesiêcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia otrzyma 0 pkt
36 miesiêcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia otrzyma 20 pkt
48 miesiêcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia otrzyma 40 pkt
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wroc³awskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wroc³awskiego Centrum Opieki i Wychowania
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolno¶l±skiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego we Wroc³awiu.
- "Sukcesywna dostawa nabia³u do Dolno¶l±skiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocz±stek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania bia³ek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJ¡CYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postêpowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilic±, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postêpowania 253/24
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.