eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuckRemont obiektu mostowego po³o¿onego w ci±gu drogi powiatowej nr 2069 S w m. Krzepice, gm. Krzepice.



Og³oszenie z dnia 2021-11-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont obiektu mostowego po³o¿onego w ci±gu drogi powiatowej nr 2069 S w m. Krzepice, gm. Krzepice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat K³obucki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Paw³a II 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kuzior@powiatklobucki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatklobucki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont obiektu mostowego po³o¿onego w ci±gu drogi powiatowej nr 2069 S w m. Krzepice, gm. Krzepice.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0d76d941-3bb3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00253592

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003062/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Remont obiektu mostowego po³o¿onego w ci±gu drogi powiatowej nr 2069 S w m. Krzepice, gm. Krzepice.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.bip.klobuck.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej p.kuzior@powiatklobucki.pl.
Adres strony internetowej na której udostêpniane bêd± m.in. zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Patrycja Kuzior, tel. 34 310 06 75, email: p.kuzior@powiatklobucki.pl.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adnia ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania zosta³y opisane w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia, w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczenia czasu odbioru danych:
- specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal – wszelkie operacje opieraj±ce siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji ,,Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
- Mozilla Firefox od wersji 15,
- Google Chrome od wersji 20.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiaj±cy przekazuje identyfikator postêpowania na miniPortalu jako za³±cznik nr 5 do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiat K³obucki,
Rynek im. Jana Paw³a II 13, 42-100 K³obuck.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych, e-mail: iod@powiatklobucki.pl,
tel. 34 31 09 559.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
na podstawie ustawy Pzp.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 2019 z po¼n. Z.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± i przepisami prawa.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadaj± Pañstwo:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pañstwu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje dostêpne s± w Rozdziale XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.1.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn.: „Remont obiektu mostowego w ci±gu drogi powiatowej nr 2069 S
w m. Krzepice, gm. Krzepice”.

Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
-rozbiórkê balustrady,
-rozbiórkê pomostu górnego,
-rozbiórkê pomostu dolnego,
-demonta¿ podwaliny,
-wykonanie otworów w belkach stalowych,
-monta¿ przek³adki neoprenowej na górnych pasach d¼wigarach stalowych,
-monta¿ belek poprzecznych,
-monta¿ belek dolnego pomostu,
-monta¿ desek górnego pomostu,
-monta¿ balustrad ochronnych,
-monta¿ chodników.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44212120-6 - Konstrukcje mostowe

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Cena - 60 % = 60 pkt
Okres gwarancji i rêkojmi - 40 % = 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u
w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.


3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli potwierdzi, ¿e jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej
100 000,00 z³ /s³ownie: sto tysiêcy z³otych/.

4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a) dotycz±cej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem,
w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie obejmuj±ce wykonanie lub odtworzenie konstrukcji mostu o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych).
Jako wykonanie (zakoñczenie) zadania nale¿y rozumieæ wystawienie co najmniej ¦wiadectwa Przyjêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia ¦wiadectwa Przyjêcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie
z Warunkami FIDIC) lub na dzieñ podpisania Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, warunek okre¶lony w dziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ, musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców.
b) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ kierownikiem robót, który bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci mostowej.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia
18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z pó¼n. zm.).
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w dziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cy czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w dziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w dziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

4. Ofertê stanowi wype³niony Formularz Ofertowy na za³±czniku nr 2 do SWZ oraz ni¿ej wymienione dokumenty:
1) Uproszczony kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o przedmiar robót (dot. mostu
w msc. Krzepice, tabela nr 2), stanowi±cy za³±cznik do swz.
5. Wraz z Ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem miniPortalu:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
2) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
3) pe³nomocnictwo do z³o¿enia Oferty wzglêdnie do podpisania podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych wraz z Ofert±, chyba, ¿e prawo do ich podpisania wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6. ppkt 1);
4) zobowi±zania wymagane postanowieniami dzia³u XI pkt 3, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1.
5) o¶wiadczenie wymagane postanowieniami dzia³u X pkt 2, XI pkt 9 i XIII pkt 3 SWZ.
6. Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z Ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
7. Wymagania formalne dotycz±ce sk³adanych w postêpowaniu podmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych o¶wiadczeñ i dokumentów:
1) Ofertê oraz o¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te powinny byæ podpisane przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2) W przypadku, gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe lub inne dokumenty, dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty:
• jako dokument elektroniczny – Wykonawca przekazuje ten dokument,
• jako dokument w postaci papierowej – Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym potwierdzaj±cym zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej;

Potwierdzenia zgodno¶ci odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ppkt. 2) powy¿ej, dokonuje notariusz lub w przypadku podmiotowych ¶rodków dowodowych – odpowiednio Wykonawca, Wykonawca ubiegaj±cy siê wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby;
3) Podmiotowe ¶rodki dowodowe, które nie zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty, a tak¿e zobowi±zanie/-nia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz wymagane pe³nomocnictwa:
a) Wykonawca przekazuje w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
b) gdy zosta³y sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzone podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym potwierdzaj±cym zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ miejsca, uzupe³nienie wykazu innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów znajduje siê w Dziale XVI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wskazuj± zgodnie z dzia³em VIII pkt 2 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w dziale X pkt 2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:
1) w dziale VIII ust. 2 pkt 4 SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
2) w dziale VIII ust. 2 pkt 4 SWZ wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj± w pkt 7 Formularza Ofertowego, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w dziale X SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w dziale X pkt 8 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w dziale VIII pkt 2 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie przepisu art. 455 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopóln± zgod± stron, w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umow±; si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ jako zdarzenie zewnêtrzne niemo¿liwe do przewidzenia, o charakterze nag³ym, niezale¿ne od woli stron
i dzia³alno¶ci ludzkiej, w szczególno¶ci: dzia³anie ¿ywio³ów o skutku katastrofalnym - w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia itp.,
b) je¿eli przyczyny niemo¿no¶ci dotrzymania terminu wykonania umowy bêd± nastêpstwem konieczno¶ci dokonania zmian Dokumentacji projektowej, w zakresie,
w jakim w/w okoliczno¶ci bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie termin umowy,
c) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, o których mowa w § 5 ust.16 umowy, w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
d) wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (w szczególno¶ci kategorii gruntu, kurzawki itp.),
e) wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanych urz±dzeñ podziemnych i instalacji,
f) wyst±pienia zamówieñ dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia i które maj± wp³yw na termin realizacji zamówienia.
g) protestów, petycji, listów itp., powoduj±cych konieczno¶æ czasowego wstrzymania robót,
h) wyst±pienia okoliczno¶ci spowodowanych epidemi± COVID-19, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê ich wp³ywu na wykonanie przedmiotu umowy.
2. Dopuszcza siê zmiany tre¶ci umowy w zakresie przed³u¿enia terminu wykonania umowy
o okres wynikaj±cy z czasu trwania si³y wy¿szej, o której mowa w ust. 1 lit. a lub wyst±pienia warunków, o których mowa w ust. 1 lit. b)-h), jak równie¿ o okres konieczny do usuniêcia lub ust±pienia ich skutków.
3. Dopuszcza siê zmianê tre¶ci umowy w zakresie dotycz±cym:
a) zmiany osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego/Wykonawcy, o których mowa w § 4 umowy, przy uwzglêdnieniu warunków okre¶lonych w SWZ odno¶nie kwalifikacji tych osób,
b) zmiany adresu/siedziby Zamawiaj±cego/Wykonawcy,
c) Wykonawcy – tylko i wy³±cznie w przypadku sukcesji generalnej, przekszta³cenia, dziedziczenia spó³ek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa,
d) rezygnacji z czê¶ci robót i w zwi±zku z tym obni¿enia wynagrodzenia Wykonawcy,
e) zmiany umownego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust.1 umowy
w przypadkach o których mowa w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
f) zadeklarowania przez Wykonawcê realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców i/lub zmiany zakresu robót, które Wykonawca powierzy do wykonania podwykonawcom
g) zmiany stawki podatku VAT i w zwi±zku z tym zmiany cen jednostkowych brutto - tylko w przypadku wyst±pienia urzêdowej zmiany stawki podatku VAT, zaistnia³ej po dacie zawarcia umowy;
h) zmiany danych, które mog± wp³ywaæ na wystawianie i obieg faktur oraz ich ksiêgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza w trakcie realizacji przedmiotu umowy mo¿liwo¶æ wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub/i wprowadzenia zmiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej– tylko w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w § 2 ust.6 i 7 umowy.
5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem ich niewa¿no¶ci.
6. Umotywowany wniosek wykonawcy o zmianê tre¶ci umowy winien byæ zg³oszony zamawiaj±cemu co najmniej na 7 dni przed up³ywem terminu wykonania przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.