Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208386/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji, klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy
al. Krakowskiej 255 w Warszawie z pracami towarzyszącymi oraz wymianą altany na gromadzenie odpadów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji, klatki schodowej w budynku mieszkalnym przyal. Krakowskiej 255 w Warszawie z pracami towarzyszącymi oraz wymianą altany na gromadzenie odpadów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91948b61-ebb2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont elewacji, klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy al. Krakowskiej 255 w Warszawie z pracami towarzyszącymi oraz wymianą altany na gromadzenie odpadów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208386/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 438455,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont elewacji, klatki schodowej
w budynku mieszkalnym przy al. Krakowskiej 255 w Warszawie z pracami towarzyszącymi oraz wymianą altany na gromadzenie odpadów.”
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1 Remont elewacji:
• sprawdzenie nośności istniejącej warstwy docieplenia
• przygotowanie podłoża elewacji do wykonania dodatkowego docieplenia
• wykonanie dodatkowego docieplenia wraz z wykonaniem warstwy elewacyjnej (kolorystykę elewacji należy uzgodnić z Inwestorem)
• demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych, szyldów, uchwytów, flag, krat, osłon, reklam, itp.
• wymiana drzwi wejściowych do lokali użytkowych (rodzaj i kolorystykę stolarki należy uzgodnić z Inwestorem)
• montaż daszków nad wejściem do budynku i lokalem użytkowym (daszki łukowe aluminiowe lub stalowe malowane proszkowo w kolorystyce drzwi,
z wypełnieniem płytami z poliwęglanu z odprowadzeniem wody opadowej, szerokość dostosowana do szerokości otworu drzwiowego zapewniająca osłonięcie wejścia, głębokość min. 100 cm)
• wymiana balustrad balkonowych n balustrady ze stali nierdzewnej, profile okrągłe
• naprawa płyt balkonowych wraz z wykonaniem nowej izolacji, obróbek
i posadzki
• wykonanie izolacji ścian piwnic wraz z wykonaniem nowej opaski
• wymiana okienek piwnicznych na okna PCV, uchylne z możliwością pełnego otwarcia wyposażone w nawietrzaki w kolorze białym
• wymiana wewnętrznych drzwi (kolorystykę stolarki należy uzgodnić
z Inwestorem)
• wykonanie naprawy kominów i czapek kominowych
• wykonanie nowych obróbek blacharskich
• montaż nowych rynien
• montaż nowych rur spustowych wraz z dodatkową rurą spustową od strony podwórka
• montaż dwóch zbiorników na deszczówkę min. 200 l
• przełożenie ciągów pieszych
• sprzątnięcie i wyniesienie z budynku gruzu i odpadów wraz z utylizacją
• zabezpieczenie mieszkańcom i użytkownikom lokali użytkowych dojścia do budynku
• uprzątnięcie terenu prac wokół budynku
2.2 Remont klatki schodowej:
• wykonanie docieplenia ścianki wełną mineralną, biegów i spoczników schodów strychowych
• zabudowa docieplenia płytami G-K, gr 12,50 mm, wodoodporne
i ognioochronne
• wymiana drzwi wewnętrznych (kolorystyka do uzgodnienia
z przedstawicielami Zamawiającego)
• montaż orurowania teletechnicznego
• zabudowa rurociągów (co i ccw., zw., kanalizacja) płytami G-K
• zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich
• naprawa ubytków tynków ścian i sufitów
• przygotowanie podłoża do malowania ścian i sufitów
• malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów
• lakierowanie ścian w obrębie lamperii
• malowanie balustrady schodowej
• zerwanie wykładziny PCV na podestach i w korytarzyku
• przygotowanie podłoża dla posadzek gresowych na podestach
i w korytarzyku
• wykonanie posadzek gresowych na podestach i w korytarzyku (kolorystyka do uzgodnienia z przedstawicielami Zamawiającego)
• obłożenie stopni płytkami gresowymi (kolorystyka do uzgodnienia
z przedstawicielami Zamawiającego)
• Wymiana balustrady z przystosowaniem do obowiązujących przepisów
• wymiana istniejących skrzynek elektrycznych
• uporządkowanie terenu i wywóz gruzu z utylizacją
2.3 Montaż anteny zbiorczej:
• montaż anteny zbiorczej do odbioru sygnału ogólnego
• montaż anteny zbiorczej do odbioru sygnału satelitarnego
• wykonanie instalacji podtynkowo na klatce schodowej
• montaż skrzynki rozdzielczej z osprzętem pozwalającym na przyłączanie odbiorników
• wykonanie przejścia przez dach i strop poddasza.
2.4 Montaż altany śmietnikowej:
• roboty rozbiórkowe
• korytowanie do głębokości ok. 30 cm
• rozplantowanie ziemi urodzajnej na terenie posesji
• wykonanie podbudowy o grubości ok. 30 cm po zagęszczeniu
• ustawienie obrzeży i krawężników na ławie betonowej z oporem
• wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm
• odtworzenie zniszczonych trawników w obrębie prowadzonych robót
• montaż ogrodzenia w systemie panelowym z furtką (zamek poklamkowy) z systemową podmurówką, (faktura i kolorystyka do uzgodnienia
z przedstawicielami Zamawiającego) od ul. Podborskiej i od strony budynku al. Krakowska 257
• montaż typowej wiaty altanki śmietnikowej; altana dwudzielna
z podziałem na kontenery i gabaryty z profili stalowych, ściany ażurowe
z blachy gr. min. 0,5 mm. zamykana na zamki podklamkowe, z orynnowaniem odprowadzającym wody opadowe na własny teren nieruchomości; wejście na kontenery od strony ul. Podborskiej, wejście na gabaryty od strony
al. Krakowskiej; rodzaj, faktura, materiał, kolorystyka do uzgodnienia
z przedstawicielami Zamawiającego po przedstawieniu min. 3 propozycji
i wzorów; dojścia do altany utwardzone kostką betonową o szerokości zapewniającej swobodny wywóz nieczystości i gabarytów; altana musi pomieścić 2 pojemniki 1100 l, 1 pojemnik 660 l, 3 pojemniki 240 l
• uporządkowanie terenu i wywóz gruzu z utylizacją
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469597,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633026,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469597,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-106-94-69
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469597,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-13 do 2022-09-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.