Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00196197/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola łącznie ze żłobkiem w miejscowości Jabłoń Kościelna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Piekuty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Piekuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-212
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 476 95 20
1.5.8.) Numer faksu: 86 476 95 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-ugpiekuty.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola łącznie ze żłobkiem w miejscowości Jabłoń Kościelna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b9d57a1-e5a9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047611/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa przedszkola łącznie ze żłobkiem w miejscowości Jabłoń Kościelna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196197/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4524635,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola i żłobka przy Szkole Podstawowej w Jabłoni Kościelnej wraz z infrastrukturą techniczną, dostawą mebli i wyposażenia oraz zagospodarowaniem terenu na działkach nr 114/2, 19.
2. Budynek zaprojektowano jako niezależny konstrukcyjnie, funkcjonalno-użytkowo oraz technologicznie połączony jedynie łącznikiem z istniejącą salą gimnastyczną. Do projektowanego budynku zaprojektowano oddzielne przyłącza a budynek posiada własną niezależną instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną oraz centralnego ogrzewania z własnym źródłem ciepła. W nowoprojektowanym budynku przedszkola znajdują się 3sale przedszkolne, 1 sala żłobkowa, stołówka z zapleczem kuchennym o funkcji wydawania posiłków i kateringu oraz pozostałe pomieszczenia sanitarno higieniczne i zapleczowe potrzebne do prawidłowego i samodzielnego funkcjonowania obiektu.
3. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego.
Parametry techniczne (wymiary zewnętrzne projektowanego obiektu):
powierzchnia zabudowy budynku: 874,45 m2
powierzchnia użytkowa: 724,06 m2
kubatura projektowana: 3551,02 m3
długość-72,055m
szerokość-15,98m
wysokość budynku -6,44m
ilość kondygnacji - 2
wysokość pomieszczeń liczona od poziomu posadzki do sufitu - 3,22m, 2,80m, 5,05m
Wysokość w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych i porządkowych może być obniżona do min 250cm.
dach - płaski, dwuspadowy
kąt nachylenia połaci dachowych - 35° - dach wysoki, 1° dach płaski
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5636306,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5636306,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5636306,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAR Marek Łopieński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7221084281
7.3.3) Ulica: Łopienie Jeże 2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Piekuty
7.3.5) Kod pocztowy: 18-212
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5636306,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV części)
- Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Czosnów
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.