eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja urządzeń wodnych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - Zlewnia Kanału Jeziorki.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja urządzeń wodnych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – Zlewnia Kanału Jeziorki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja urządzeń wodnych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – Zlewnia Kanału Jeziorki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab6beb69-ec83-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Konserwacja urządzeń wodnych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2022 - zlewnia Kanału Jeziorki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 48/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45876,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest konserwacja urządzeń wodnych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zlewnia Kanału Jeziorki
Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia
1. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się wykonać w I konserwacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni, nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2022 r., poniższe prace:
1) koszenie traw i innych porostów ze skarp i pasa o szerokości 1 m wzdłuż obu skarp (trawy i inne porosty należy wykosić do wysokości 5 cm, licząc od poziomu skarp);
2) koszenie, bagrowanie traw z dna cieku;
3) wygrabienie traw i innych porostów z dna cieku (wydobyte trawy i inne porosty z dnia rowu należy wygrabić i złożyć w kupki);
4) wygrabienie skarp i pasa o szerokości 1 m wzdłuż obu skarp (skoszone rośliny należy wygrabić i złożyć w kupki);
5) oczyszczanie rowów, zastawek, krat, przepustów z odpadów (gałęzie, trawy, odpady) wraz z ewentualnym wywozem;
6) odmulanie rowów zakrytych i otwartych oraz przepustów w całej długości wraz z usuwaniem namułów;
7) czyszczenie studni rewizyjnych.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać w II konserwacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni, nie wcześniej niż od dnia 15 sierpnia 2022 r., poniższe prace:
1) koszenie traw i innych porostów ze skarp i pasa o szerokości 1 m wzdłuż obu skarp (trawy i inne porosty należy wykosić do wysokości 5 cm, licząc od poziomu skarp);
2) koszenie, bagrowanie traw z dna cieku;
3) wygrabienie traw i innych porostów z dna cieku (wydobyte trawy i inne porosty z dnia rowu należy wygrabić i złożyć w kupki);
4) wygrabienie skarp i pasa o szerokości 1 m wzdłuż obu skarp (skoszone rośliny należy wygrabić i złożyć w kupki);
5) oczyszczanie rowów, zastawek, krat, przepustów z odpadów (gałęzie, trawy, odpady) wraz z ewentualnym wywozem;
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać w III konserwacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni, nie wcześniej niż od dnia 15 października 2022 r., poniższe prace:
1) koszenie traw i innych porostów ze skarp i pasa o szerokości 1 m wzdłuż obu skarp (trawy i inne porosty należy wykosić do wysokości 5 cm, licząc od poziomu skarp);
2) koszenie, bagrowanie traw z dna cieku;
3) wygrabienie traw i innych porostów z dna cieku (wydobyte trawy i inne porosty z dnia rowu należy wygrabić i złożyć w kupki);
4) wygrabienie skarp i pasa o szerokości 1 m wzdłuż obu skarp (skoszone rośliny należy wygrabić i złożyć w kupki);
5) oczyszczanie rowów, zastawek, krat, przepustów z odpadów (gałęzie, trawy, odpady) wraz z ewentualnym wywozem;
1. Klauzule społeczne
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługi, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących takie prace jak odmulanie/oczyszczanie urządzeń wodnych, koszenie rowów melioracyjnych.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:
a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
b) Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34930000-5 - Urządzenia wodne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39476,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91779,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39476,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WUSER SYSTEM ELIZA GRAJNER-RUDAŚ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230933233

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 19A

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-501

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39476,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.