Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00058842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00079157/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00095478/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8731171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ae0ad9-b9c2-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029653/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00058842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia w następujących miejscowościach:Dla CZĘŚCI nr 1
Zadanie nr 1. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. Nr. 10 w miejscowości Bessów
Zadanie nr 2. Remont drogi wewnętrznej stanowiącej działkę dz. nr ewid. 290/2 w msc. Majkowice.
Zadanie nr 3. Remont drogi gminnej stanowiącej działkę nr ewid. 73/2 w msc. Słomka.
Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 181/9 w msc. Proszówki-Ispy.
Zadanie nr 5. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 461/8 w miejscowości Damienice.
Zadanie nr 6. Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej działkę nr ewid. 473/3w miejscowości Damienice.
Zadanie nr 7. Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej dz. nr ewid. 302 w miejscowości Damienice
Zadanie nr 8. Remont drogi wewnętrznej stanowiącej działkę dz. nr ewid. 553 w msc. Damienice.
Zadanie nr 9. Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej dz. nr ewid. 361/1- 361/11 w miejscowości Cikowice
Zadanie nr 10. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 488/4 w msc. Cikowice.
Zadanie nr 11. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 602, 583/24, 583/50, 583/64, 583/78, 583/8 w msc. Stanisławice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 2027966,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia w następujących miejscowościach:Zadanie nr 12. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 103 w msc. Chełm.
Zadanie nr 13. Remont drogi gminnej nr 581105K stanowiącej działkę nr ewid. 511/2 w msc. Siedlec.
Zadanie nr 14. Utwardzenie dz. nr ewid. 184/2 miejscowości Gierczyce
Zadanie nr 15. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 98/11, 98/10, 98/9 w miejscowości Gierczyce.
Zadanie nr 16. Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej działkę dz. nr ewid. 215, 128, 182/2 w msc. Buczyna.
Zadanie nr 17. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 297, 305/7 w miejscowości Buczyna.
Zadanie nr 18. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 276 w miejscowości Nieszkowice Małe
Zadanie nr 19. Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej dz. nr ewid. 527 w miejscowości Nieszkowice Małe
Zadanie nr 20. Remont drogi wewnętrznej stanowiącej dz. nr ewid. 146/8 w miejscowości Stradomka
Zadanie nr 21. Remont drogi wewnętrznej stanowiącej dz. nr ewid. 121 miejscowości Stradomka
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1755157,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia w następujących miejscowościach:Dla CZĘŚCI nr 3
Zadanie nr 22. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 695 w msc. Łapczyca
Zadanie nr 23. Wykonanie odwodnienia na skrzyżowaniu dróg w msc. Moszczenica
Zadanie nr 24. Remont drogi gminnej dz. Nr. 217, 65 w miejscowości Zawada
Zadanie nr 25. Wykonanie nawierzchni bitumicznej na działce nr ewid.138 w msc. Nieprześnia. Zadanie nr 26. Przebudowa drogi wewnętrznej dz.776 w msc. Pogwizdów.
Zadanie nr 27. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 375/2, 376/2 ,378/2 w msc. Nieszkowice Wielkie.
Zadanie nr 28. Utwardzenie działki nr ewid. 523/2 w msc. Nieszkowice Wielkie.
Zadanie nr 29. Remont drogi gminnej dz. nr ewid. 295 w msc. Wola Nieszkowska
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1631521,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2053810,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3115223,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2523921,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe TRANS-BET Bogumiła Myszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691147269
7.3.4) Miejscowość: Gnojnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BOGUMIŁA MYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BOGUMIŁA MYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2523921,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1757178,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2676666,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1757178,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KRUSZ-BUD" Piotr Iwulski Roboty Drogowo-Budowlane, „KRUSZ-BUD" Piotr Iwulski Zakład Eksploatacji Kruszyw
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6830001693
7.3.4) Miejscowość: Wola Batorska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR IWULSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR IWULSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1757178,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1914211,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2186605,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1914211,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783196961
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1914211,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Doposażenie straży gminnej w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli
- Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Przebudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bochni
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków oświaty
- Pod kryształem-estetyczna i funkcjonalna przestrzeń miejska przy dworcu PKP
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Obrzycko
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
- Budowa tłoczni ścieków na ul. Mieszka I wraz z budową odcinka kanalizacji do ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025 - z podziałem na części
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowa Łąka na działce nr 425 od km 0+000 do km 0+277
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.