Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00166286/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00167729/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00191787/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00200908/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Kije w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kije
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna, 19
1.5.2.) Miejscowość: Kije
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-404
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (0-41) 35 680 09
1.5.8.) Numer faksu: (0-41) 35 680 09 w. 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kije.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kije.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://kije.biuletyn.net/?bip=1&cid=11851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Kije w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96281cda-d6ad-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166286/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Kije w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
I. Zaprojektowanie i wykonanie kompletnych instalacji fotowoltaicznych dla poniższych budynków użyteczności publicznej:
1) Świetlica Wiejska Gołuchów – Gołuchów 40,
2) Świetlica Wiejska Wola Żydowska – Wola Żydowska 53,
3) Przepompownia Ścieków Wola Żydowska – Wola Żydowska dz. 232,
4) Świetlica Wiejska Czechów – Czechów 25,
5) Świetlica Wiejska Wierzbica – Wierzbica 39,
6) OSP Rębów – Rębów 73,
7) OSP Kliszów – Kliszów 67,
8) OSP Kije – Kije, ul. Pińczowska 3,
9) OSP Stawiany – Stawiany 15,
10) OSP Gartatowice – Gartatowice 9,
11) OSP Hajdaszek – Hajdaszek dz. 313,
12) OSP Umianowice – Umianowice, ul. Parkowa 3,
13) Przepompownia ścieków Umianowice– Umianowice dz. 1349/1,
14) Samorządowy Instytut Kultury – Kije, ul. Kasztelańska 3,
15) Szkolna Filia Gartatowice – Gartatowice 12,
16) Szkolna Filia Włoszczowice – Włoszczowice, ul. Szkolna 3,
17) Ośrodek Zdrowia Kije – Kije, ul. Szkolna 17,
18) Hala Sportowa Kije – Kije, ul. Szkolna 14,
19) Urząd Gminy Kije – Kije, ul. Szkolna 19,
20) Gmina Biblioteka Publiczna – Kije, ul. Szkolna 19,
21) Szkoła Podstawowa Kije - Kije, ul. Szkolna 21,
22) Zespół Placówek Oświatowych Kije - Kije, ul. Szkolna 21,
23) Zbiornik Wyrównawczy Górki – Górki, ul. Sportowa 1,
24) Ujęcie Wody Gołuchów – Gołuchów dz. 555/1,
25) Oczyszczalnia Ścieków Umianowice, aleja Sosnowa 3.
II. Realizacja zintegrowanego, inteligentnego systemu zarządzania energią elektryczną na następujących obiektach:
1) Samorządowy Instytut Kultury – Kije, ul. Kasztelańska 3
2) Szkolna Filia Gartatowice – Gartatowice 12
3) Szkolna Filia Włoszczowice – Włoszczowice, ul. Szkolna 3
4) Ośrodek Zdrowia Kije – Kije, ul. Szkolna 17
5) Hala Sportowa Kije – Kije, ul. Szkolna 14
6) Urząd Gminy Kije – Kije, ul. Szkolna 19
7) Szkoła Podstawowa Kije - Kije, ul. Szkolna 21
8) Zespół Placówek Oświatowych Kije - Kije, ul. Szkolna 21
9) Zbiornik Wyrównawczy Górki – Górki, ul. Sportowa 1
10) Ujęcie Wody Gołuchów – Gołuchów dz. 555/1
11) Oczyszczalnia Ścieków Umianowice, aleja Sosnowa 3
W pozostałych obiektach, w ramach instalacji fotowoltaicznej należy zainstalować liczniki energii elektrycznej o pełnej kompatybilności z inwerterami fotowoltaicznymi o parametrach określonych w PFU.
III. Dostawa i montaż magazynu energii elektrycznej wraz z niezbędną infrastrukturą dla Ujęcie Wody Gołuchów oraz Oczyszczalnia Ścieków Umianowice.
IV. Wymiana pokryć dachowych oraz modernizacja więźby dachowej dla obiektów:
1) Świetlica Wiejska Gołuchów,
2) OSP Rębów,
3) OSP Kliszów,
4) OSP Stawiany,
5) OSP Gartatowice,
6) OSP Umianowice.
V. W celu realizacji danej inwestycji niezbędne jest podjęcie działań z zakresu:
1) Prac projektowych
2) Robót budowlano-montażowych
3) Prac organizacyjnych
VI. Opracowanie niezbędnej i wymaganej dokumentacji oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, decyzji.
VII. Coroczny serwis – zgodnie z wymogami i w zakresie wymaganym przez producenta – wszystkich urządzeń i systemów objętych gwarancją w czasie, który ona obejmuje.
VIII. Przystąpienie do usunięcia awarii do 48 godzin od momentu jej zgłoszenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
48822000-6 - Serwery komputerowe
42961000-0 - System sterowania i kontroli
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jak stanowi przepis art. 255 pkt 3 p.z.p., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Mając na uwadze powyższe, Zamawiający wskazuje, że:
1) dokonał wstępnej analizy i oceny złożonych ofert, w celu ustalenia rankingu z ilością punktów przyznaną poszczególnym ofertom,
2) po dokonaniu wstępnej analizy i oceny, o której mowa w pkt 1 powyżej, Zamawiający ustalił, że oferta z najniższą ceną to oferta złożona przez SOLEKO POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Olesznie, zaś oferta złożona przez EKOENERGIA POLSKA sp. z o.o. została oceniona najkorzystniej (po wstępnej ocenie i analizie otrzymała najwięcej punktów),
3) następnie Zamawiający wezwał EKOENERGIA POLSKA sp. z o.o. do złożenia podmiotowych środków dowodowych w trybie przepisu art. 274 ust. 1 p.z.p.,
4) po otrzymaniu od EKOENERGIA POLSKA sp. z o.o. podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający uznał, że powyższy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
5) wobec faktu, że oferta EKOENERGIA POLSKA sp. z o.o. nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu, a jednocześnie powyższa oferta uzyskała największą ilość punktów (82,59/100 pkt, przy innych ofertach: SOLEKO POLSKA sp. z o.o. – 65/100 pkt, SMARTSOLAR.PL sp. z o.o. – 67,14/100 pkt), Zamawiający uznał ofertę EKOENERGIA POLSKA sp. z o.o. za ofertę najkorzystniejszą.
Oferta najkorzystniejsza, przekracza kwotę, która została przez Zamawiającego przewidziana na realizację zamówienia.
Oferta ta opiewa bowiem na kwotę 4.220.253,00 zł brutto (cztery miliony dwieście dwadzieścia tysięcy dwieście pięćdziesiąt trzy 00/100).
Tymczasem, Zamawiający, przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi 4.000.000,00 zł (cztery miliony złotych 00/100).
Zgodnie zaś z przepisem art. 255 pkt 3 p.z.p., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający podkreśla, że powyższa oferta przekracza kwotę, którą Zamawiający przewidział na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający – na podstawie przepisu art. 255 pkt 3 p.z.p. – unieważnia postępowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.