Ogłoszenie z dnia 2023-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130621/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Domanice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domanice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 52
1.5.2.) Miejscowość: Domanice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-113
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdomanice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domanice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb589e70-be85-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Domanice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb589e70-be85-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014031/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Domanice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130621
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.0271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Realizacja wniosku obejmuje zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznych, uzgodnienie instalacji ze specjalistą w zakresie ochrony ppoż., dostawę materiałów potrzebnych do prawidłowego wykonania instalacji fotowoltaicznych oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachu budynków lub na podłożu następujących budynków użyteczności publicznej:
1) Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim,
2) Szkoły Podstawowej w Domanicach – Kolonii,
3) Oddziałów Przedszkolnych w Domanicach, będących częścią Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii,
4) Stacji wodociągowej w Olszycu Szlacheckim,
5) Stacji wodociągowej w Domanicach-Kolonii,
6) Wiejskiego Domu Kultury w Olszycu Szlacheckim,
7) Wiejskiego Domu Kultury w Czachach,
8) Oczyszczalni ścieków w Domanicach,
9) Urzędu Gminy Domanice,
10) Budynku będącego własnością Gminy Domanice w miejscowości Domanice-Kolonia.
2. Realizacja wniosku obejmuje także zaprojektowanie i wykonanie docieplenia dachu, wymiany poszycia dachowego wraz z orynnowaniem oraz instalacją odgromową, wymiany świetlików, modernizacji komina, oraz komina wentylacyjnego biegnącego ze stołówki szkolnej na budynku Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii.
3. Realizacja wniosku obejmuje także zaprojektowanie i wykonanie docieplenia dachu, wymiany poszycia dachowego wraz z orynnowaniem oraz instalacją odgromową na budynku Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako PFU fotowoltaika) – w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale III ust. 1 SWZ;
2) Program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako PFU Dach SP Domanice) – w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale III ust. 2 SWZ;
3) Program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako PFU Dach SP Olszyc) – w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale III ust. 3 SWZ
lub wszystkie programy funkcjonalno-użytkowe zwane dalej jako PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71314100-3 - Usługi elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1546639,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1943400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1546639,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Sitarz Usługi Elektryczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710477741
7.3.4) Miejscowość: Skórzec
7.3.5) Kod pocztowy: 08-114
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jerzy Sitarz Usługi Elektryczne w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Jerzy Sitarz Usługi Elektryczne w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1546639,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
przewiduje oznaczenia terminu realizacji zamówienia w tygodniach, Zamawiający wskazał maksymalny termin realizacji
zamówienia jako 126 dni (18 tygodni x 7 dni każdy tydzień = 126 dni).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.