Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00170645/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa ubrań służbowych szytych na miarę - część 1- ubrania wizytowe”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa ubrań służbowych szytych na miarę - część 1- ubrania wizytowe”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b564a5-d445-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/34
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 326000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa przez Wykonawcę,
za wynagrodzeniem, ubrań wizytowych szytych na miarę, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
3.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji.
3.3. Wzór logo Kopalni Soli „Wieliczka”, wraz z opisem jego stosowania na odzieży, stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
3.4. Wykonawca dokona pomiarów pracowników Zamawiającego w celu sporządzenia tabeli rozmiarowej (nie dotyczy krawatów) według której zostanie zrealizowany przedmiot zamówienia. pomiary będą realizowane w dwóch terminach, w siedzibie Zamawiającego. Pierwszy termin wykonania pomiarów zostanie ustalony na dzień przypadający w ciągu 7 dni od zawarcia umowy w godzinach od 7.00 do 15.00. Drugi termin pomiarów, jeżeli będzie konieczny, zostanie ustalony na dzień przypadający w ciągu kolejnych 7 dni od pierwszego wyznaczonego terminu.
3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu z poz. nr 1, 6 oraz 7 z załącznika nr 2 do SWZ, według tabeli rozmiarów producenta, dopasowanych indywidualnie dla poszczególnych pracowników ,według przeprowadzonych pomiarów, o których mowa w pkt 3.4.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wytycznymi przekazywanymi przez Zamawiającego, postanowieniami umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji mailowej przez osobę wskazaną przez Zamawiającego, wykonanych haftów oraz koloru krawatów z poz. 3 z załącznika nr 2 do SWZ.
3.8. Wykonawca najpóźniej w dniu ostatnich pomiarów, przekaże Zamawiającemu wykaz rozmiarów wraz z opisem ich parametrów w centymetrach (z wyłączeniem poz. nr 2 i 3 załącznika nr 2 do SWZ). Zamawiający w ciągu 7 dni od dokonania pomiarów wskazanych w pkt 3.4., przekaże Wykonawcy rozmiary odzieży, według których Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie ubrań dla osób nieobecnych.
3.9. Wykonawca w terminie 40 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dokonania pomiarów, o których mowa w pkt 3.4., dostarczy uszyte w ramach przedmiotu zamówienia garnitury, spodnie męskie i kostiumy(pozycje nr 4,5,8,9,10 z załącznika nr 2 do SWZ) do siedziby Zamawiającego, w celu umożliwienia pracownikom wykonania przymiarki. Wykonawca poinformuje Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej o planowanym terminie przymiarek– z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. Drugi termin przymiarek, jeżeli będzie konieczny, zostanie ustalony na okres przypadający w terminie 7 dni od pierwszego wyznaczonego terminu.
3.10. W przypadku braku możliwości dokonania przymiarek ubrań przez wszystkich pracowników we wskazanych w pkt 3.9 terminach, Wykonawca nie ma obowiązku ponownego dostarczania ubrań do przymiarek.
3.11. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia poprawek wynikających z dokonanych przymiarek, o których mowa w pkt 3.9, i do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od daty przymiarki (kalendarzowych).
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 2 do specyfikacji, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w dokumentacji dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18222200-3 - Komplety odzieżowe
18232000-4 - Spódnice
18234000-8 - Spodnie
18332000-5 - Koszule
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155244,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228185,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155244,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMATEX FASHION GROUP sp. z o.o. sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7350013509
7.3.4) Miejscowość: Stare Bystre 414
7.3.5) Kod pocztowy: 34-407
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GAMATEX FASHION GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GAMATEX FASHION GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155244,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.