eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa ubrań służbowych szytych na miarę - część 1- ubrania wizytowe"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa ubrań służbowych szytych na miarę - część 1- ubrania wizytowe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa ubrań służbowych szytych na miarę - część 1- ubrania wizytowe”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b564a5-d445-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170645

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/34

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 326000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa przez Wykonawcę,
za wynagrodzeniem, ubrań wizytowych szytych na miarę, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
3.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji.
3.3. Wzór logo Kopalni Soli „Wieliczka”, wraz z opisem jego stosowania na odzieży, stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
3.4. Wykonawca dokona pomiarów pracowników Zamawiającego w celu sporządzenia tabeli rozmiarowej (nie dotyczy krawatów) według której zostanie zrealizowany przedmiot zamówienia. pomiary będą realizowane w dwóch terminach, w siedzibie Zamawiającego. Pierwszy termin wykonania pomiarów zostanie ustalony na dzień przypadający w ciągu 7 dni od zawarcia umowy w godzinach od 7.00 do 15.00. Drugi termin pomiarów, jeżeli będzie konieczny, zostanie ustalony na dzień przypadający w ciągu kolejnych 7 dni od pierwszego wyznaczonego terminu.
3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu z poz. nr 1, 6 oraz 7 z załącznika nr 2 do SWZ, według tabeli rozmiarów producenta, dopasowanych indywidualnie dla poszczególnych pracowników ,według przeprowadzonych pomiarów, o których mowa w pkt 3.4.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wytycznymi przekazywanymi przez Zamawiającego, postanowieniami umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji mailowej przez osobę wskazaną przez Zamawiającego, wykonanych haftów oraz koloru krawatów z poz. 3 z załącznika nr 2 do SWZ.
3.8. Wykonawca najpóźniej w dniu ostatnich pomiarów, przekaże Zamawiającemu wykaz rozmiarów wraz z opisem ich parametrów w centymetrach (z wyłączeniem poz. nr 2 i 3 załącznika nr 2 do SWZ). Zamawiający w ciągu 7 dni od dokonania pomiarów wskazanych w pkt 3.4., przekaże Wykonawcy rozmiary odzieży, według których Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie ubrań dla osób nieobecnych.
3.9. Wykonawca w terminie 40 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dokonania pomiarów, o których mowa w pkt 3.4., dostarczy uszyte w ramach przedmiotu zamówienia garnitury, spodnie męskie i kostiumy(pozycje nr 4,5,8,9,10 z załącznika nr 2 do SWZ) do siedziby Zamawiającego, w celu umożliwienia pracownikom wykonania przymiarki. Wykonawca poinformuje Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej o planowanym terminie przymiarek– z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. Drugi termin przymiarek, jeżeli będzie konieczny, zostanie ustalony na okres przypadający w terminie 7 dni od pierwszego wyznaczonego terminu.
3.10. W przypadku braku możliwości dokonania przymiarek ubrań przez wszystkich pracowników we wskazanych w pkt 3.9 terminach, Wykonawca nie ma obowiązku ponownego dostarczania ubrań do przymiarek.
3.11. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia poprawek wynikających z dokonanych przymiarek, o których mowa w pkt 3.9, i do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od daty przymiarki (kalendarzowych).
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 2 do specyfikacji, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w dokumentacji dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18222200-3 - Komplety odzieżowe

18232000-4 - Spódnice

18234000-8 - Spodnie

18332000-5 - Koszule

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155244,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228185,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155244,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMATEX FASHION GROUP sp. z o.o. sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7350013509

7.3.4) Miejscowość: Stare Bystre 414

7.3.5) Kod pocztowy: 34-407

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155244,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.