eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuckPrzebudowa drogi ul. ¦ciegiennego i drogi ul. Polnej w K³obucku.



Og³oszenie z dnia 2024-03-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi ul. ¦ciegiennego i drogi ul. Polnej w K³obucku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA K£OBUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398273

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 310 01 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi ul. ¦ciegiennego i drogi ul. Polnej w K³obucku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f25c2dc2-e6aa-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00254046

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00001792/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa drogi ul. ¦ciegiennego i drogi ul. Polnej w K³obucku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f25c2dc2-e6aa-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w ust. 2 i w ust.
4 rozdzia³u XII SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz.
344), tj:
1) poprzez platformê miniPortal pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ (zwanej dalej zamiennie miniPortalem), wy³±cznie w celu z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty za
po¶rednictwem stosownego Formularza,
2) kana³ ePUAP Urzêdu Miejskiego w K³obucku /umklobuck/skrytka,
3) poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: sekretariat@gminaklobuck.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w
formularzach ofertowych. Na wskazany adres e-mail Zamawiaj±cego Wykonawca bêdzie móg³ przesy³aæ wy³±cznie dokumenty
zamówienia opatrzone stosownym podpisem elektronicznym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ
ofertê – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników miniPortalu - dostêpnymi pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z miniPortalu.
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z miniPortalu – wskazane s± na stronie internetowej miniPortalu - pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii i o¶wiadczeñ
oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.
5. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania miniPortalu Wykonawca mo¿e otrzymaæ pod nr tel. +48 22 458 77 06, +48 22 458 78
75, e-mail: miniPortal@uzp.gov.pl od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 - 14:00.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
7. Sposób z³o¿enia oferty za po¶rednictwem miniPortalu oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty zosta³y opisane w Instrukcjach
u¿ytkowników miniPortalu.
8. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,
zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê
w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070), z zastrze¿eniem
formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przesy³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym
oferty przetargowej) dopuszczone s± wy³±cznie formaty danych wskazane w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Powy¿sze
oznacza, i¿ Zamawiaj±cy nie dopuszcza przysy³ania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar.
10. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych
informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
11. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku
obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
12. Pozosta³e ustalenia zosta³y zawarte w rozdz. XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) – RODO /Dz.
Urz. UE L119 z 04.05.2016, str.1 z pó¼n.zm./ informujê:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz K³obucka z siedzib±: ul. 11 Listopada 6, 42-100 K³obuck, tel. (34) 31
00 150, e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl
2. Administrator – wyznaczy³ Inspektora ochrony danych – Pan Jacek Or³owski, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez
adres e-mail: iod@gminaklobuck.pl lub pisemnie pod adresem: 42-100 K³obuck ul. 11 Listopada 6. Z inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych w szczególno¶ci w zakresie
korzystania z praw zwi±zanych z ich przetwarzaniem.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu realizacji ustawowych zadañ Urzêdu wynikaj±cych z przepisów prawa tj.: -
ustawa o samorz±dzie gminnym, - ustawa Prawo zamówieñ publicznych, - ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, - ustawa o
zmianie imienia i nazwiska, - ustawa o ewidencji ludno¶ci, - ustawa o dowodach osobistych, - ustawa o podatkach i op³atach
lokalnych, - ustawa o podatku le¶nym, - ustawa o podatku rolnym, - ustawa o wychowaniu w trze¼wo¶ci i przeciwdzia³aniu
alkoholizmowi, - ustawa o utrzymaniu porz±dku i czysto¶ci w gminach, - ustawa o gospodarce nieruchomo¶ciami, - ustawa prawo
budowlane, - ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ustawa Kodeks cywilny, - ustawa o pracownikach
samorz±dowych, - ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), - ustawa o ochronie przyrody, -
ustawa o ochronie ¶rodowiska, - ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, - ustawa Prawo wodne, - ustawa o dostêpie do
informacji publicznej, - ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o rachunkowo¶ci, - ustawa o finansach publicznych, -
ustawa Ordynacja podatkowa, - ustawa o zwrocie podatku akcyzowego, - ustawa Prawo o¶wiatowe, - ustawa o us³ugach
turystycznych, - ustawa o systemie informacji o¶wiatowej, - ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - ustawa o
praktykach absolwenckich, - ustawa Prawo o ustroju s±dów, - ustawa o powszechnym obowi±zku obrony RP, - ustawa o statystyce
publicznej, - ustawa o ubezpieczeniach maj±tkowych i osobowych, - ustawa o ochronie praw lokatorów, - ustawa o drogach
publicznych, - ustawa Kodeks Postêpowania Administracyjnego, - ustawa o petycjach, - ustawa o pomocy obywatelom Ukrainy w
zwi±zku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego pañstwa.
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest: - art.6 ust.1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania
umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed
zawarciem umowy), - art.6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
Administratorze), - art.6 ust.1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie
publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi).
4. Pani/ Pana dane mog± byæ udostêpnione podmiotom: - upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa, - przetwarzaj±cym dane
na zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu
¶wiadczenia okre¶lonych w umowie us³ug.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Pani/Pana dane bêd± przechowywane: - do momentu wyga¶niêcia obowi±zku
przechowywania danych wynikaj±cego z przepisów prawa, - przez okres niezbêdny do realizacji okre¶lonego celu/celów, lecz nie
krócej ni¿ przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa, - do czasu cofniêcia zgody, w przypadku
przetwarzania danych na podstawie wyra¿onej zgody.
2. Pani/Pana prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
a) Do ¿±dania od Administratora dostêpu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
b) Je¶li przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody, do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
c) Do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych /PUODO/ ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie dotycz±cych jej(-jego) danych osobowych narusza przepisy RODO.
3. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
4. Podanie danych osobowych jest: - niezbêdne i wynika z wy¿ej wskazanych przepisów prawa, - jest dobrowolne w przypadku
danych nieobowi±zkowych.
5. Przetwarzanie podanych przez Pani±/Pana danych osobowych nie bêdzie podlega³o zautomatyzowanemu poodejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.007.2024.SD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ogólny opis przewidywanych robót odcinka drogi gminnej ul. ¦ciegiennego:
Droga gminna nr 470 153S ul. ¦ciegiennego zlokalizowana jest na dzia³kach o nr ewid. 3950, 3914/4, d³ugo¶æ przebudowywanego odcinka 170 mb w obrêbie geodezyjnym K³obuck, których w³a¶cicielem jest Gmina K³obuck Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych w szczególno¶ci na sfrezowaniu istniej±cej nawierzchni drogi, wymianie podbudowy, krawê¿ników oraz kostki brukowej i po³o¿eniu nowej nawierzchni bitumicznej wraz z regulacj± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej, oznakowaniu poziomym jezdni, odtworzeniu i regulacji pasów o szeroko¶ci 50 cm przyleg³ych po obu stronach do wymienianych krawê¿ników.



2. Ogólny opis przewidywanych robót odcinka drogi gminnej ul. Polna:
Droga gminna nr 470 041S ul. Polna zlokalizowana jest na dzia³kach o nr ewid. 3914/4, 4087 d³ugo¶æ przebudowywanego odcinka 205 mb tj. do granicy z dzia³k± o nr ewid 4044, w obrêbie geodezyjnym K³obuck, której w³a¶cicielem jest Gmina K³obuck. Remont drogi gminnej obejmuje równie¿ skrzy¿owania z drogami nr 470 153S ul. ¦ciegiennego, 470 041S ul. Poln± i Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych w szczególno¶ci na sfrezowaniu nawierzchni asfaltowej, wymianie podbudowy, wymianie czê¶ci krawê¿ników oraz u³o¿eniu nowej nawierzchni bitumicznej, wraz z regulacj± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej, odtworzeniu i regulacji pasów o szeroko¶ci 50 cm przyleg³ych po obu stronach do wymienianych krawê¿ników.
Odtworzenie przej¶cia dla pieszych przy DK 43.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
(dla ka¿dej z czê¶ci):
a) cena ofertowa – 60 %,
b) gwarancja jako¶ci – 40 %.
2. Ka¿dy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiedni± liczbê punktów, wyliczon± w nastêpuj±cy sposób:
a) cena ofertowa - wg nastêpuj±cego wzoru:
K(c) = Cn/Cb x 100
gdzie poszczególne litery oznaczaj±:
K(c) – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najni¿sza spo¶ród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) gwarancja jako¶ci – K(g) :
Zamawiaj±cy w ramach „kryterium gwarancji jako¶ci” bêdzie przyznawa³ punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji na ca³y przedmiot
zamówienia ponad minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego 60 miesiêczny okres gwarancji. W celu uzyskania dodatkowych
punktów, Wykonawca w Formularzu ofertowym mo¿e zadeklarowaæ d³u¿szy ni¿ wymagany minimalny 5 letni okres gwarancji na
przedmiot umowy, ale nie przekraczaj±cy 84 miesi±ce, liczony od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót budowlanych.
Za ka¿de zadeklarowane, dodatkowe 12 miesiêcy udzielonej gwarancji na przedmiot umowy (powy¿ej minimalnego 60
miesiêcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± liczbê punktów:
- za zaoferowanie 72 miesi±ce Wykonawca otrzyma 50 punktów;
- za zaoferowanie 84 miesi±ce Wykonawca otrzyma 100 punktów.
3. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma koñcow± (³±czn±) ilo¶æ punktów wyliczon± w
nastêpuj±cy sposób:
KIP = K(c) x 60% + K(g) x 40%
gdzie symbol KIP oznacza koñcow± ilo¶æ punktów,
Za ofertê najkorzystniejsz± bêdzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzglêdnieniu powy¿szych kryteriów otrzyma
najwy¿sz± punktacjê.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej
wadze.
4.1. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
4.2. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 4.1, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli
te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la
szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Za minimalny poziom zdolno¶ci w zakresie spe³nienia tego warunku Zamawiaj±cy bêdzie uznawa³, wykazanie przez
Wykonawcê, ¿e jest on ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³, lub dla walut obcych na kwotê w wysoko¶ci
równowa¿nej liczonej wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP obowi±zuj±cego
w dniu, w którym zamieszczone zosta³o og³oszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) w zakresie spe³nienia warunku posiadania kwalifikacji zawodowych Zamawiaj±cy bêdzie uznawa³, wykazanie przez
Wykonawcê, ¿e skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy,
posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej co najmniej w
ograniczonym zakresie okre¶lone ustaw± Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 t.j. z dnia 2021.12.20) lub
odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do
kierowania w zakresie wymaganym do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem niniejszego zamówienia lub ustawy z
dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117
t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach
cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646 t.j. z dnia 2021.09.08).
b) w zakresie spe³nienia warunku posiadania do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy bêdzie uznawa³, wykazanie przez
Wykonawcê w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wykonania zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owego
ukoñczenia jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z
mieszanek mineralno – asfaltowych o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego
sytuacji finansowej i ekonomicznej, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy, zostanie wezwany do z³o¿enia podmiotowego ¶rodka
dowodowego (aktualnego na dzieñ ich z³o¿enia) w postaci polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 500.000,00 z³ .
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu
dotycz±cego posiadania kwalifikacji zawodowych, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia podmiotowego
¶rodka dowodowego (aktualnego na dzieñ ich z³o¿enia) w postaci wykazu osób (za³. nr 9 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcê
do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci i informacji o podstawie do
dysponowania tymi osobami.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu
dotycz±cego posiadania do¶wiadczenia zawodowego, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia
podmiotowego ¶rodka dowodowego (aktualnego na dzieñ ich z³o¿enia) w postaci wykazu robót budowlanych (za³. nr 8 do SWZ),
wykonanych przez Wykonawcê w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ze te roboty zosta³y wykonane
nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W przypadku zastosowania materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów lub rozwi±zañ równowa¿nych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wskazania w ofercie oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferta/rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. dokumentów lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne (nie potwierdzaj±c w ten sposób równowa¿no¶ci oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiaj±cy bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia/uzupe³nienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

W przypadku zastosowania materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów lub rozwi±zañ równowa¿nych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wskazania w ofercie oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferta/rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. dokumentów lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne (nie potwierdzaj±c w ten sposób równowa¿no¶ci oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiaj±cy bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia/uzupe³nienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku polegania na
zdolno¶ciach technicznych lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym wy¿ej
mowa, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego
zasoby (za³±cznik nr 2a do SWZ).
2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w
sprawie zamówienia, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez
¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Stosowne Pe³nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze
z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z wytycznymi pkt 3.3 ust 3 Rozdz. XVI SWZ.
4. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego.
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i
opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z
pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub
notariusz
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca
realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci
innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy).
Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej, i
opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy
zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 15.000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy.
3. Je¿eli wadium jest wnoszone w pieni±dzu, nale¿y je wp³aciæ przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w K³obucku
nr konta 55 8248 0002 1000 0000 0361 0004
z dopiskiem:
„Wadium IR.271.007.2024. SD Przebudowa drogi ul. ¦ciegiennego i drogi ul. Polnej w K³obucku”.

4. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, gdy wp³yw ¶rodków na rachunek zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Oznacza to, ¿e je¿eli z wyci±gu z rachunku bankowego Zamawiaj±cego wynika, i¿ kwota wadium zosta³a zaksiêgowana po terminie sk³adania ofert, zamawiaj±cy ma podstawy do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 14 ustawy.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz, to powinno byæ ono do³±czone w formie orygina³u do oferty.
6. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z ustawy, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w ustawie oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w niniejszej specyfikacji.
7. Zwrot wadium - zgodnie z art. 98 ust. 2 - 5 ustawy.
8. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z
do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne
pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do
wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
(przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy (ust. 3.1. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw
wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z
postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w
postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie
podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej
umowy, zosta³y zebrane w formie wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455
ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami
zawartymi w za³±czniku nr 4 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3-4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy nale¿y dope³niæ formalno¶ci, które zosta³y wskazane w Rozdziale XXVIII SWZ.
3. Strony mog± przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy, wskazany w § 4 ust. 1 umowy o okres trwania przyczyn, z
powodu których brak jest mo¿liwo¶ci prawid³owego prowadzenia prac, w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy bêd±
nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego
przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub
bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
2) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z
uwagi na technologiê realizacji prac okre¶lon±: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych
warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
3) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy
zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia
niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie
niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
4) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub dojdzie do zaniechania okre¶lonych czynno¶ci przez
w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, o ile nie bêdzie to nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialno¶æ,
5) wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s±
zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie to spowoduje przekroczenie, przewidzianego w przepisach prawa
terminu, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialno¶æ,
6) wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub
nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
7) w razie wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
8) w razie konieczno¶ci gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii
wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wymienionych w § 20 ust 2
za³±cznika nr 4 do SWZ.
5. Na wniosek Wykonawcy i po spe³nieniu warunków okre¶lonych we wzorze umowy dotycz±cych podwykonawstwa,
Wykonawca mo¿e modyfikowaæ w trakcie wykonywania zamówienia z³o¿one w ofercie deklaracje odno¶nie
podwykonawstwa poprzez:
1) wskazanie innych podwykonawców,
2) rezygnacjê z wszystkich lub niektórych podwykonawców.
6. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ podwy¿szenia lub obni¿enia wynagrodzenia w sytuacji maj±cej wp³yw na koszty wykonania
przedmiotu umowy, w przypadkach wyszczególnionych w § 20 ust. 11 za³. nr 4 do SWZ.
7. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ opisany w § 20 wzoru umowy stanowi±cym za³. nr
4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniPortalu (wybieraj±c tam platformê us³ug administracji publicznej ePUAP Urz±d Miejski w K³obucku /umklobuck/skrytka), nie pó¼niej ni¿ do dnia 23.11.2022 r. do godziny 10:00. Uwaga: Za datê i godzinê z³o¿enia oferty rozumie siê datê i godzinê jej wp³ywu na miniPortal, tj. datê i godzinê z³o¿enia oferty wy¶wietlon± na koncie Zamawiaj±cego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.