Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187958/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lidzbarska 31
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzddzialdowo@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c758dc-e173-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022763/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa chodnika o długości około 120m w miejscowości Cibórz w ciągu drogi powiatowej nr 1294N
1.1.9 Przebudowa chodnika z przebudową odwodnienia przy drodze powiatowej nr 1294N w miejscowości Nowe Dłutowo
1.1.10 Przebudowa chodnika w miejscowości Dźwierznia II etap
1.1.11 Przebudowa chodnika z przebudową odwodnienia przy drodze powiatowej nr 1542N w miejscowości Sławkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1214110,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.
Część 1- Budowa chodnika o długości około 120m w miejscowości Cibórz w ciągu drogi powiatowej nr 1294N
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje CPV
- 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników
- 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
1) przedmiarach robót– załącznik nr 6 do SWZ
2) kosztorysach ofertowy– załącznik nr 7 do SWZ
3) wzorze umowy – załącznik nr 9 do SWZ
4) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
(SSTWiORB)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 109361,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.
Część 2 - Przebudowa chodnika w miejscowości Dźwierznia II etap
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje CPV
- 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników
- 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
1) przedmiarach robót– załącznik nr 6 do SWZ
2) kosztorysach ofertowy– załącznik nr 7 do SWZ
3) wzorze umowy – załącznik nr 9 do SWZ
4) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
(SSTWiORB)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.
Część 3 - Przebudowa chodnika z przebudową odwodnienia przy drodze powiatowej nr 1294N w miejscowości Nowe Dłutowo
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje CPV
- 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników
- 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
1) przedmiarach robót– załącznik nr 6 do SWZ
2) kosztorysach ofertowy– załącznik nr 7 do SWZ
3) wzorze umowy – załącznik nr 9 do SWZ
4) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
(SSTWiORB)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 716306,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.
Część 4 - Przebudowa chodnika z przebudową odwodnienia przy drodze powiatowej nr 1542N w miejscowości Sławkowo
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje CPV
- 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników
- 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
1) przedmiarach robót– załącznik nr 6 do SWZ
2) kosztorysach ofertowy– załącznik nr 7 do SWZ
3) wzorze umowy – załącznik nr 9 do SWZ
4) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
(SSTWiORB)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 497689,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107639,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108447,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107639,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Beata Kuzimowicz ,,BEST-BRUK’’
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582031998
7.3.3) Ulica: Krzywa 31
7.3.4) Miejscowość: Iłowo-Osada
7.3.5) Kod pocztowy: 13-240
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo-Budowlane Beata Kuzimowicz "BEST-BRUK"
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo-Budowlane Beata Kuzimowicz "BEST-BRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107639,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159730,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173234,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159730,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUSZ-BET PLUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691876156
7.3.3) Ulica: Uniszki Zawadzkie 128
7.3.4) Miejscowość: Wieczfnia Kościelna
7.3.5) Kod pocztowy: 06-513
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KRUSZ - BET PLUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"KRUSZ - BET PLUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159730,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670970,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670970,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670970,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5710004978
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 670970,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483750,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483750,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483750,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5710004978
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483750,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy-Miasto Działdowo na lata 2025-2026
- Świadczenie usług pocztowych powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług niepowszechnych w obrocie krajowym w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Działdowie
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa toru specjalnego - skatepark w Kałuszynie
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.