Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245637/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00265496/01 - Wynik z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sucha 15
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: 48 389 26 30
1.4.8.) Numer faksu: 48 389 26 31
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka organizacyjna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254066
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00245637
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka o pojemności min 8 m3” o DMC nieprzekraczającej 14 ton, z trzymiejscową kabiną dzienną na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu, ul. Sucha 15.
2. Wymagania techniczne pojazdu:
Nadwozie: Kabina pojedyncza dzienna ze skrzynią ładunkową do przewożenia odpadów
Rok produkcji: 2023 – 2024- fabrycznie nowy
Moc: min. 175 KM
Pojemność skokowa: min 2950 cm3
Typ sinika: Diesel
Skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana lub automatyczna
Kolor: biały RAL
Liczba miejsc wraz kierowcą: 3
Dopuszczalna masa całkowita: do 14 ton
Norma emisji spalin: min EURO 6
3. Wymagania niezbędnego wyposażenia:
- klimatyzacja,
- wspomaganie układu kierowniczego,
- ABS, ESP,
- zbiornik paliwa z tworzywa min 100L z zamykanym korkiem na kluczyk,
- tachograf,
- belka świetlna LED na kabinie z napisem „ZUK Radom”,
- poduszka powietrzna minimum dla kierowcy,
- centralny zamek,
- szyby przednie sterowane elektrycznie,
- boczne lusterka regulowane i podgrzewane zapewniające dostateczną widoczność przy tego typu zabudowie,
- radio,
- koło zapasowe pełnowymiarowe,
- zestaw do wymiany koła,
- trójkąt odblaskowy,
- apteczka,
- gaśnica,
- komplet dywaników gumowych na podłogę,
- komplet pokrowców ochronnych na wszystkie siedzenia wykonane z materiału odpornego na wycieranie,
- kabina trzymiejscowa dzienna,
- 2 komplety kluczyków,
- oznaczenie pojazdu napisem „ODPADY” zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów z późn. zm.
4. Wymagania dotyczące zabudowy:
- skrzynia ładunkowa przeznaczona do zbierania i transportu odpadów z tylnym załadunkiem i systemem zgniatania i wypychania odpadów na całej długości zabudowy,
- pojemność skrzyni ładunkowej min 8 m3 ze zbiornikiem na odcieki wyposażonym w zawór spustowy,
- ładowność min. 2500 kg,
- lampa błyskowa ostrzegawcza umieszczona na skrzyni ładunkowej,
- kamera cofania odporna na działanie warunków atmosferycznych umożliwiająca obserwację za pojazdem z kolorowym wyświetlaczem min 7” umieszczonym w kabinie kierowcy,
- sygnał ostrzegawczy przy cofaniu,
- układ uwalniania zakleszczonych pojemników,
- uszczelnienie odwłoka ze skrzynią,
- automatycznie podnoszony i opuszczany odwłok,
- lampy robocze zabudowy oświetlające załadunek odpadów,
- oświetlenie chodnikowe (6 punktów świetlnych),
- osłony lamp tylnych,
- ściany boczne zabudowy wykonane z blachy min. 3 mm i zabezpieczone przed korozją,
- urządzenie załadowcze do współpracy z pojemnikami o poj. 110 do 1100 dm3 zgodnie z normą PN/EN 840 udźwig min 400kg,
- możliwość załadunku worków,
- uchwyty na miotłę i łopatę,
- zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk zamontowany na zabudowie,
- logo ZUK umieszczone na zabudowie,
- oświetlenie wg obowiązujących przepisów drogowych,
- wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie,
- drzwi kontrolne na bocznej ścianie zabudowy,
- zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę, zgodnie z dyrektywą 98/37/CEE,
- pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączania: zabudowy, lamp ostrzegawczych, oświetlenia roboczego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej,
- dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego,
- oznakowanie ostrzegawcze zgodnie z DIN 30710,
- kolor zabudowy pomarańczowy RAL,
- stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy z czujnikami obciążenia, blokadą biegu wstecznego.
Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Pozostałe wyposażenie niewyszczególnione: powinno być zgodne ze standardem oferowanym przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd spełniał wymogi o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047) i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
7. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd posiadał niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji, kartę gwarancją z opisem warunków gwarancji, instrukcje obsługi w języku polskim niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu, wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania, wyposażenie wymagane przepisami ruchu drogowego i dokumenty wymagane odrębnymi przepisami.
Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim albo przetłumaczone na język polski.
8. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd specjalistyczny typu śmieciarka objęty był:
a) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy podwozia (pojazdu) w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
b) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy zabudowy w przypadku jej usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
liczone od dnia odbioru protokolarnego pojazdu bez zastrzeżeń.
Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIX SWZ.
9. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę serwisu do wykonywania obsług i napraw gwarancyjnych:
- miejscem wykonania serwisu gwarancyjnego zabudowy jest siedziba Zamawiającego poprzez serwis mobilny lub jeśli będzie konieczność wykonania naprawy w stacji serwisowej - miejsce wskazane przez Wykonawcę położone nie dalej niż 140 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu serwisu dla zabudowy na warunkach wskazanych w zdaniu poprzednim.
- odległość serwisu podwozia (pojazdu) od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu stacji serwisu z podaniem jego nazwy i adresu w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km.
10. Usunięcie wad i usterek pojazdu w okresie gwarancji i rękojmi musi być potwierdzone protokolarnie.
11. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt. Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem licząc w dniach roboczych. Dostawa może nastąpić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 13:00.
12. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia z zakresu eksploatacji, obsługi, konserwacji pojazdu i przepisów bhp.
13. Wykonawca oświadcza, iż udziela zgody na montaż urządzenia do monitorowania i lokalizacji pojazdu w trakcie trwania gwarancji.
14. Logo do umieszczenia na pojeździe zostanie dostarczone przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca opracuje projekt i wizualizację odpowiedniego usytuowania oznakowania na pojeździe w terminie 14 dni od daty otrzymania logo. W tym samym terminie Wykonawca zaproponuje najlepszy materiał i technikę wykonania zapewniającą trwałość oznakowania, odporność na warunki atmosferyczne i ścieranie charakterystyczne dla mycia pojazdu, blaknięcie, sól lub błoto. Projekt podlega ocenie Zamawiającego w terminie 5 dni od jego otrzymania, wyrażonej na piśmie, polegającej na akceptacji lub zgłoszeniu uwag. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca uwzględni je i poprawiony projekt prześle do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od zgłoszonych uwag.
Po zmianie:
1. Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka o pojemności min 8 m3” o DMC nieprzekraczającej 14 ton, z trzymiejscową kabiną dzienną na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu, ul. Sucha 15.
2. Wymagania techniczne pojazdu:
Nadwozie: Kabina pojedyncza dzienna ze skrzynią ładunkową do przewożenia odpadów
Rok produkcji: 2023 – 2024- fabrycznie nowy
Moc: min. 175 KM
Pojemność skokowa: min 2950 cm3
Typ sinika: Diesel
Skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana lub automatyczna
Kolor: biały RAL
Liczba miejsc wraz kierowcą: 3
Dopuszczalna masa całkowita: do 14 ton
Norma emisji spalin: min EURO 6
3. Wymagania niezbędnego wyposażenia:
- klimatyzacja,
- wspomaganie układu kierowniczego,
- ABS, ESP,
- zbiornik paliwa z tworzywa min 100L z zamykanym korkiem na kluczyk,
- tachograf,
- belka świetlna LED na kabinie z napisem „ZUK Radom”,
- poduszka powietrzna minimum dla kierowcy,
- centralny zamek,
- szyby przednie sterowane elektrycznie,
- boczne lusterka regulowane i podgrzewane zapewniające dostateczną widoczność przy tego typu zabudowie,
- radio,
- koło zapasowe pełnowymiarowe,
- zestaw do wymiany koła,
- trójkąt odblaskowy,
- apteczka,
- gaśnica,
- komplet dywaników gumowych na podłogę,
- komplet pokrowców ochronnych na wszystkie siedzenia wykonane z materiału odpornego na wycieranie,
- kabina trzymiejscowa dzienna,
- 2 komplety kluczyków,
- oznaczenie pojazdu napisem „ODPADY” zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów z późn. zm.
4. Wymagania dotyczące zabudowy:
- skrzynia ładunkowa przeznaczona do zbierania i transportu odpadów z tylnym załadunkiem i systemem zgniatania i wypychania odpadów na całej długości zabudowy,
- pojemność skrzyni ładunkowej min 8 m3 ze zbiornikiem na odcieki wyposażonym w zawór spustowy,
- ładowność min. 2500 kg,
- lampa błyskowa ostrzegawcza umieszczona na skrzyni ładunkowej,
- kamera cofania odporna na działanie warunków atmosferycznych umożliwiająca obserwację za pojazdem z kolorowym wyświetlaczem min 7” umieszczonym w kabinie kierowcy,
- sygnał ostrzegawczy przy cofaniu,
- układ uwalniania zakleszczonych pojemników,
- uszczelnienie odwłoka ze skrzynią,
- automatycznie podnoszony i opuszczany odwłok,
- lampy robocze zabudowy oświetlające załadunek odpadów,
- oświetlenie chodnikowe (6 punktów świetlnych),
- osłony lamp tylnych,
- ściany boczne zabudowy wykonane z blachy min. 3 mm i zabezpieczone przed korozją,
- urządzenie załadowcze do współpracy z pojemnikami o poj. 110 do 1100 dm3 zgodnie z normą PN/EN 840 udźwig min 400kg,
- możliwość załadunku worków,
- uchwyty na miotłę i łopatę,
- zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk zamontowany na zabudowie,
- logo ZUK umieszczone na zabudowie,
- oświetlenie wg obowiązujących przepisów drogowych,
- wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie,
- drzwi kontrolne na bocznej ścianie zabudowy,
- zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę,
- pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączania: zabudowy, lamp ostrzegawczych, oświetlenia roboczego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej,
- dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego,
- oznakowanie ostrzegawcze zgodnie z DIN 30710,
- kolor zabudowy pomarańczowy RAL,
- stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy z czujnikami obciążenia, blokadą biegu wstecznego.
Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Pozostałe wyposażenie niewyszczególnione: powinno być zgodne ze standardem oferowanym przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd spełniał wymogi o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047) i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
7. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd posiadał niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji, kartę gwarancją z opisem warunków gwarancji, instrukcje obsługi w języku polskim niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu, wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania, wyposażenie wymagane przepisami ruchu drogowego i dokumenty wymagane odrębnymi przepisami.
Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim albo przetłumaczone na język polski.
8. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd specjalistyczny typu śmieciarka objęty był:
a) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy podwozia (pojazdu) w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
b) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy zabudowy w przypadku jej usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
liczone od dnia odbioru protokolarnego pojazdu bez zastrzeżeń.
Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIX SWZ.
9. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę serwisu do wykonywania obsług i napraw gwarancyjnych:
- miejscem wykonania serwisu gwarancyjnego zabudowy jest siedziba Zamawiającego poprzez serwis mobilny lub jeśli będzie konieczność wykonania naprawy w stacji serwisowej - miejsce wskazane przez Wykonawcę położone nie dalej niż 140 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu serwisu dla zabudowy na warunkach wskazanych w zdaniu poprzednim.
- odległość serwisu podwozia (pojazdu) od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu stacji serwisu z podaniem jego nazwy i adresu w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km.
10. Usunięcie wad i usterek pojazdu w okresie gwarancji i rękojmi musi być potwierdzone protokolarnie.
11. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt. Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem licząc w dniach roboczych. Dostawa może nastąpić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 13:00.
12. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia z zakresu eksploatacji, obsługi, konserwacji pojazdu i przepisów bhp.
13. Wykonawca oświadcza, iż udziela zgody na montaż urządzenia do monitorowania i lokalizacji pojazdu w trakcie trwania gwarancji.
14. Logo do umieszczenia na pojeździe zostanie dostarczone przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca opracuje projekt i wizualizację odpowiedniego usytuowania oznakowania na pojeździe w terminie 14 dni od daty otrzymania logo. W tym samym terminie Wykonawca zaproponuje najlepszy materiał i technikę wykonania zapewniającą trwałość oznakowania, odporność na warunki atmosferyczne i ścieranie charakterystyczne dla mycia pojazdu, blaknięcie, sól lub błoto. Projekt podlega ocenie Zamawiającego w terminie 5 dni od jego otrzymania, wyrażonej na piśmie, polegającej na akceptacji lub zgłoszeniu uwag. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca uwzględni je i poprawiony projekt prześle do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od zgłoszonych uwag.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-22 10:00
Po zmianie:
2024-03-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-22 10:05
Po zmianie:
2024-03-27 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-20
Po zmianie:
2024-04-25
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawę zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu apecjalistycznego do odbioru odpadów
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.