Og³oszenie z dnia 2021-11-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00135546/01 - Og³oszenie z dnia 2021-08-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 850 36 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f211e65e-eb8c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00254086
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00015208/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa mebli biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00135546/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.83.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 474321,33 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 194558,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 3 do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci I zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w ramach zamówienia dla niniejszej czê¶ci:
a) 50 szt. biurek zostanie zakupionych obligatoryjnie,
b) 49 szt. biurek mo¿e zostaæ zakupionych jako opcja.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 61393,86 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf i szafek dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 3 do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci II zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w ramach zamówienia dla niniejszej czê¶ci:
a) 135 szt. (30 szt. szaf aktowych dwuskrzyd³owych, 40 szt. szaf aktowych dwuskrzyd³owych z nadstawk±, 39 szt. szafek gospodarczych, 26 szt. szaf ubraniowych dwuskrzyd³owych) zostanie zakupionych obligatoryjnie,
b) 131 szt. (29 szt. szaf aktowych dwuskrzyd³owych, 39 szt. szaf aktowych dwuskrzyd³owych z nadstawk±, 38 szt. szafek gospodarczych, 25 szt. szaf ubraniowych dwuskrzyd³owych) mo¿e zostaæ zakupionych jako opcja.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39132100-7 - Szafy na akta
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 123016,76 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieszaków na¶ciennych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 3 do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci III zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w ramach zamówienia dla niniejszej czê¶ci:
a) 30 szt. wieszaków na¶ciennych zostanie zakupionych obligatoryjnie,
b) 29 szt. wieszaków na¶ciennych mo¿e zostaæ zakupionych jako opcja.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39136000-4 - Wieszaki na odzie¿
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10148,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 54187,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 147641,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60276,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FMG Micha³ Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732589360
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 36/9
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 60276,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 128082,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 245810,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128082,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FMG Micha³ Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732589360
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 36/9
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 128082,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8490,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21771,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8490,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FMG Micha³ Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732589360
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 36/9
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-216
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8490,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzêtu sieciowego - II Postêpowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ci±gu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Ni¿na w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Os³awica w km 42+596
- Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzêtu na okres 36 miesiêcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cze¶æ 2
- Wymiana drzwi wewnêtrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana D³ugosza w Czêstochowie
- TP-9/25 Wyposa¿enie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa i monta¿ mebli oraz wyposa¿enia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudzi±dzu
- Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Pañstwowej Agencji Atomistyki - z podzia³em na III czê¶ci.
wiêcej: Biurka »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.