eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrace remontowe w budynku przy ul. Langiewicza 50



Og³oszenie z dnia 2021-11-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynku przy ul. Langiewicza 50

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ABERIT - Piotr Bereziewicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180254181

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Mariana Langiewicza 50

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-021

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@aberit.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.aberit.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

podmiot subsydiowany

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

technologie internetowe (webowe) oraz mobilne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w budynku przy ul. Langiewicza 50

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1260ae97-3be8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00254103

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.portal.smartpzp.pl/mjc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia

Ze wzglêdu na ochronê tajemnicy przedsiêbiorstwa i zawarte w³a¶ciwe rozwi±zania w tym zakresie w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy obejmuje klauzula tajno¶ci wskazane w pkt 4.1 SWZ dokumenty. W zwi±zku z powy¿szym udostêpnienie wskazanej dokumentacji nast±pi po przedstawieniu przez wykonawcê podpisanej umowy o zachowaniu poufno¶ci. Wymaga siê z³o¿enie podpisanej podpisem kwalifikowanym umowy i przes³anie jej za pomoc±, narzêdzia do komunikacji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/mjc poprzez modu³ pytañ. Umowa o zachowaniu poufno¶ci stanowi za³±cznik do SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (sk³adanie i wysy³anie dokumentów/o¶wiadczeñ/wyja¶nieñ/zawiadomieñ/informacji) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej : office@aberit.eu z zastrze¿eniem pkt 3.

2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.

3. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platform±/Systemem) pod adresem: www.portal.smartpzp.pl/mjc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:

a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)

Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11

Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek

system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze

b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP

zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)

w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web

oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.

U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.portal.smartpzp.pl/mjc

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:

Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Aberit Piotr Bereziewicz, ul. Langiewicza 50, 35-021 Rzeszów.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: pb@aberit.eu

Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.

Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± i przepisami prawa.

Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.

W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Posiadaj± Pañstwo:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;

na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;

na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;

Nie przys³uguje Pañstwu:

w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;

prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie i wyposa¿eniu obiektu przy ul. Langiewicza 50 w Rzeszowie obejmuj±ce:

Prace remontowo – wykoñczeniowe adaptuj±ce obiekt do potrzeb dzia³alno¶ci Wnioskodawcy

Ocieplenie dachu

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej

Dostawê i monta¿ pompy ciep³a z armatur± i automatyk±

Dostawê i monta¿ pieca gazowego oraz sterownika i armatury wraz ze szkoleniem

Integracjê dostarczonych systemów z oprogramowaniem ABIFLOW produkcji Zamawiaj±cego



Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿:

- roboty towarzysz±ce, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia,

- na czas budowy nale¿y zabezpieczyæ teren robót, a po skoñczonej budowie nale¿y przywróciæ do stanu poprzedniej u¿yteczno¶ci.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w og³oszeniu o zamówieniu, SWZ, Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym oraz we wzorze umowy. Obowi±zki wykonawcy okre¶la projekt umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

42961000-0 - System sterowania i kontroli

44621200-1 - Kot³y grzewcze

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu:



1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym



Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie



1.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów



Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie



1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa



1.3.1 Okre¶lenie warunków:



Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca:

posiada³ ¶rodki finansowe na kwotê nie mniejsz± ni¿ 400 000 z³

posiada³ polisê OC dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1 000 000 z³.



1.4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa



1.4.1 Okre¶lenie warunków:



Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± do realizacji zamówienia posiadaj±c± uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy.



* Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.



Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± do realizacji zamówienia posiadaj±c± do¶wiadczenia w zakresie automatyki budynku (BMS), która w okresie ostatnich 5 lat zrealizowa³a, od pocz±tku do koñca, min. 2 projekty z zakresu wykonania systemów inteligentnego budynku obejmuj±ce sterowania urz±dzeniami wykonawczymi i czujnikami monitoruj±cymi otoczenie



Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlana polegaj±c± na wykonywaniu prac budowlanych w obiekcie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000,00 PLN brutto



Przez robotê budowlan± Zamawiaj±cy uwa¿a ka¿de zamówienie, w ramach którego wykonane zosta³y co najmniej nastêpuj±ce prace:

dostawa i monta¿ stolarki okiennej i drzwiowej wewnêtrznej i zewnêtrznej

wykonanie elewacji obiektu,

wykonanie instalacji wewnêtrznych w obiekcie: elektrycznej, wod.-kan., gazowej, c.o., gazów medycznych, teletechnicznej, p.po¿.,

wykonanie robót wykoñczeniowych w obiekcie polegaj±cych na wykoñczeniu ¶cian, pod³óg, sufitów,



Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± us³ugê zwi±zan± z zagospodarowaniem odpadów z placu budowy. Us³uga ta mo¿e stanowiæ odrêbny przedmiot zamówienia, jak równie¿ mo¿e zostaæ zrealizowana jako czê¶æ wiêkszego projektu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert w zakresie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Pzp  – zawarte w druku OFERTA.
2.2 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w SWZ potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert – zawarte w druku OFERTA.
2.3. Ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia sk³ada o¶wiadczenie/a o którym mowa w pkt. 2.1. i 2.2. – zawarte w druku OFERTA.

2.4. Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu na dzieñ sk³adania ofert w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Pzp – (zawarte w druku wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby*) oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (zawarte w druku wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby*)
Wykonawca zamieszcza tak¿e informacje o poleganiu na zasobach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w druku OFERTA.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga podmiotowe ¶rodki dowodowe w odniesieniu do warunku Sytuacja ekonomiczna lub finansowa : informacja z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow±, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem , odpowiedni dokument ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

Zamawiaj±cy wymaga podmiotowe ¶rodki dowodowe w odniesieniu do warunku Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego (okre¶lonych w Rozdziale VI pkt. 1.4.1a) i b) SWZ), a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (okre¶lonych w Rozdziale VI pkt 1.4.1.c SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane (okre¶lonych w Rozdziale VI pkt 1.4.1.d SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 40 000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych).

Wadium nale¿y wnie¶æ do up³ywu terminu sk³adania ofert oznaczonego dat± i godzin±. Niewniesienie wadium do up³ywu wyznaczonego terminu (oznaczonego dat± i godzin±) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 Pzp.

Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:

pieni±dzu,

gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych,

porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o okres niewykonywania przedmiotu umowy, spowodowanego jedn± z nastêpuj±cych przyczyn:

1) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót
z powodu technologii realizacji prac objêtych umow± wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ.

2) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy.

3) prowadzonymi równolegle robotami budowlano - monta¿owymi przez inne podmioty, które uniemo¿liwiaj± realizacjê zamówienia – o okres, w którym nie by³a mo¿liwa realizacja zamówienia z tego powodu potwierdzony wpisem inspektora do dziennika robót.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-17 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.portal.smartpzp.pl/mjc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-17 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.