Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180499/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00185174/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie do digitalizacji i digitalizacja materiałów archiwalnych wybranych zespołów aktowych przechowywanych w zasobie Archiwum Państwowego w Poznaniu w Oddziałach w Gnieźnie, Koninie i Pile
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM PAŃSTWOWE W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 23 Lutego 41/43
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-967
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8524601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: archiwum@poznan.ap.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.ap.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie archiwami państwowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie do digitalizacji i digitalizacja materiałów archiwalnych wybranych zespołów aktowych przechowywanych w zasobie Archiwum Państwowego w Poznaniu w Oddziałach w Gnieźnie, Koninie i Pile2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f2a5eca-15e4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020021/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Digitalizacja materiałów archiwalnych (dokumentacji aktowej) w trybie usługi zewnętrznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180499/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.26.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania do digitalizacji i digitalizacja materiałów archiwalnych wybranych zespołów aktowych przechowywanych w Archiwum Państwowym w Poznaniu w Oddziałach w Gnieźnie, Koninie i Pile.
2. W zakresie przygotowania do digitalizacji i digitalizacji zamówienie obejmuje następujące wybrane materiały archiwalne:
a) z zasobu Archiwum Państwowego w Poznaniu Oddział w Gnieźnie: 94 jednostek archiwalnych (j.a.) – około 10 112 stron;
b) z zasobu Archiwum Państwowego w Poznaniu Oddział w Koninie: 642 (j.a.) – około 60 745 stron;
c) z zasobu Archiwum Państwowego w Poznaniu Oddział w Pile: 1004 j.a. – około 80 800 stron.
3. Łączna liczba stron do przygotowania i wykonania skanów – 151 657 (ze 1740,- j.a.).
4. Materiały wytypowane do digitalizacji są o różnych formatach (od A4 do A2) nawet wewnątrz jednostki, akta szyte w tomy o grubości grzbietu od 1 cm do ok. 10 cm, w różnym stanie zachowania, bez możliwości skanowania przelotowego.
5. Skanowanie należy przeprowadzić na własnym sprzęcie Zamawiającego w jego siedzibach:
- w Gnieźnie przy ulicy Jana III Sobieskiego 20 (materiały archiwalne z zasobu Oddziału w Gnieźnie),
- w Koninie przy ulicy 3 maja 78 (materiały archiwalne z zasobu Oddziału w Koninie),
- w Poznaniu przy ulicy 23 Lutego 41/43 (materiały z zasobu Oddziału w Pile).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86444,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174413,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174413,3 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TARVOS" MICHAŁ WERWIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981693542
7.3.3) Ulica: Gruszkowa 25
7.3.4) Miejscowość: Czempiń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174413,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.