eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare JuchyBieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Juchy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 4

1.5.2.) Miejscowość: Stare Juchy

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87619 90 53

1.5.8.) Numer faksu: 87610 38 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@stare-juchy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stare-juchy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55e7cbc6-d351-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020535/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy w 2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKD.2710.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222731,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy i roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu i remontach dróg gminnych oraz sukcesywnej dostawie kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna dotycząca usług sprzętowych i napraw obejmuje m.in.:
1) profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki,
2) naprawa nawierzchni dróg gminnych pospółką i mieszanką kruszywa z dodatkiem 50% kruszywa łamanego o grubości średnio od 5 cm do 10 cm zapewnionym przez wykonawcę,
3) transport samochodami ciężarowymi materiałów do remontów cząstkowych i całkowitych zapewnionych przez wykonawcę ,
4) zagęszczanie nawierzchni walcem,
5) rozplantowanie kruszywa wraz rozplantowaniem i nadaniem odpowiedniego spadku,
6) sukcesywna dostawa kruszywa.
3. Wykonawca dostarczy materiał konieczny do wykonania robót polegających na wbudowaniu 1tony kruszywa łamanego 0-31,5 (minimum 50% kruszywa łamanego), zgodnego z Specyfikacją Techniczną. Wszelkie koszty związane z zakupem, transportem, rozładunkiem wyżej wymienionego materiału należy wliczyć w koszt jednostkowy dostarczenia 1tony kruszywa łamanego 0-31,5(minimum 50 % kruszywa łamanego .
4. Usługi sprzętowe oraz naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych w roku 2023 zlecane będą wykonawcy w miarę potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

14212210-5 - Mieszanka piasku i żwiru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228288,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228288,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228288,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Transport Handel i Pozostałe Usługi Kazimierz Kochański

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGBUD Paweł Kochański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8450006604, 8451822613

7.3.3) Ulica: Ełcka

7.3.4) Miejscowość: Wydminy

7.3.5) Kod pocztowy: 11-510

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228288,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.