Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148242/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00152429/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00156573/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odnawialne źródła energii dla mieszkańców w gminie Pysznica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PYSZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 322
1.5.2.) Miejscowość: Pysznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-403
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 158410004, +48 158410112
1.5.8.) Numer faksu: +48 158410017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pysznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pysznica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnawialne źródła energii dla mieszkańców w gminie Pysznica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1c9b81e-c8bf-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019048/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Odnawialne źródła energii dla mieszkańców w gminie Pysznica – montaż instalacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców w gminie Pysznica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej III Czysta energia, działania 3.1 Rozwój OZE – projekty parasolowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.III.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 381754,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji solarnych na terenie gminy Pysznica, która jest realizowana w ramach projektu „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców w gminie Pysznica”.
2. Główny zakres prac i usług w ramach dostawy i montażu instalacji solarnych obejmuje:
Główne roboty budowlano- montażowe leżące po stronie Wykonawcy:
1) Dostawa urządzeń tj. 31 zestawów instalacji solarnych zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektowo-kosztorysową.
2) Budowa systemu solarnego wraz z dostawą i montażem oprzyrządowania
i orurowania solarnego.
3) Podłączenie instalacji solarnej do sieci CWU budynków: podpięcie górnej wężownicy do obecnego źródła ciepła i dolnej wężownicy do istniejącej sieci wodociągowej w budynku.
4) Konfiguracja aplikacji systemu do monitorowania.
5) Wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów.
6) Zgłoszenie gotowości odbioru prac i czynny udział w odbiorze prac.
Szczegółowy zakres obowiązków leżących po stronie Wykonawcy:
− wykonanie konstrukcji (stelażu) pod kolektory słoneczne (jeżeli jest wymagana),
− montaż kolektorów solarnych na dachach i/lub konstrukcji wsporczej (stelażu),
− montaż zasobnika CWU, w tym odpowiednie posadowienie wskazane przez mieszkańca,
− montaż grup pompowych,
− montaż instalacji rurowych między kolektorami a zasobnikiem/ami,
− wykonanie rurociągu solarnego zbiorczego,
− płukanie i przeprowadzenie prób szczelności całej instalacji solarnej,
− czyszczenie i malowanie instalacji stalowej oraz elementów stalowych,
− izolacja termiczna instalacji,
− napełnienie instalacji czynnikiem solarnym i uruchomienie,
− montaż zasilania, automatyki i sterowania układu solarnego,
− montaż czujników temperatury w kolektorach i w zbiorniku,
− wykonanie włączenia do istniejącego układu CWU (podpięcie dolnej wężownicy) oraz podstawowego źródła ciepła (podpięcie górnej wężownicy),
− zaprogramowanie i uruchomienie układu automatyki,
− wypełnieniu i zatynkowaniu otworów oraz części tynków naruszonych na skutek prowadzenia przewodów instalacji solarnej,
− odtworzeniu uszkodzonych wypraw, w tym pochodzących z materiałów ceramicznych,
− wykonanie ewentualne przekopu z odtworzeniem nawierzchni w granicach robót ziemnych (wykop, zasyp), tj. w przypadku kostki chodnikowej lub elementów betonowych nawierzchniowych- ułożenie kostki chodnikowej lub ponowne wylanie elementów betonowych nawierzchniowych, utwardzenie podsypką, itp. leży po stronie i na koszt mieszkańca.
W gestii mieszkańca pozostaje zapewnienie w każdym z pomieszczeń przeznaczonych do montażu zestawów solarnych (zbiornika i grupy solarnej):
− instalacji wody zimnej,
− instalacji elektrycznej posiadającej niezbędne zabezpieczenia, w tym gniazdko podwójne z uziemieniem,
− doprowadzenie instalacji elektrycznej do pomieszczenia, w których ma zostać posadowiony zbiornik solarny,
− zagwarantowanie niezbędnej do montażu powierzchni i wysokości pomieszczenia,
− wykonanie utwardzonego, stabilnego i poziomego podłoża, na którym będzie montowany zbiornik CWU, ewentualne pogłębienie miejsca dedykowanego na zbiornik lub docieplenie miejsca, w którym będzie podłączony zbiornik solarny,
− zagwarantowanie warunków, w których temperatura pomieszczenia nie spadnie poniżej 5°C,
− udrożnienie wejść na dach, jeżeli budynek jest w wejście na dach wyposażony,
− wszelkie prace demontażowe, w tym mebli i zabudów, kolidujących z montażem instalacji solarnej,
− udostępnienie mediów niezbędnych do realizacji robót budowlanych,
− opinia kominiarska w przypadku poprowadzenia orurowania czynnym kanałem wentylacyjnym,
− dostęp do sieci WIFI celem podglądu do aplikacji zdalnej,
− wzmocnienie połaci dachowej i więźby w przypadku konieczności potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru,
− koszt orurowania pomiędzy zbiornikiem i sterownikiem a kolektorami słonecznymi powyżej 10mb ponosi mieszkaniec na własny koszt.
Zestawienie ilościowe i moc niezbędna do wykonania w ramach montażu instalacji solarnych określono w załączniku Nr 3 do SWZ – Formularzu ofertowym z wykazem lokalizacji. Wykaz lokalizacji instalacji solarnych zawiera Załącznik Nr 8 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ – UPROSZCZONA DOKUMENTACJA TECHNICZNA PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWA, SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497134,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497134,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497134,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Ekologia Przetargi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6392021430
7.3.3) Ulica: Piaskowa 7
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA EKOLOGIA PRZETARGI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA EKOLOGIA PRZETARGI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497134,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.