Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252370/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00268929/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00334106/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Aranżacja części powierzchni „0” parteru budynku biurowo-usługowego z parkingiem podziemnym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1 na potrzeby Wydziału Finansowego UMP z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630303454
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 406
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-441
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wcwi@gjw.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254158
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00252370/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej łącznie dla wszystkich Części 363 500 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej i/lub robót instalacyjnych sanitarnych i/lub robót ogólnobudowlanych i remontowych podobnych do robót przewidzianych dla Części 1, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej dla Części 1 kwoty: 142 550 zł netto, dla Części 2 kwoty: 113 950 zł netto,
dla Części 3 kwoty: 107 000 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. w zakresie Części 1 - robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej, w zakresie Części 2 - robót instalacyjnych sanitarnych, w zakresie Części 3 - robót budowlanych podobnych do robót przewidzianych w OPZ dla tej Części, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej 363 500 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej i/lub robót instalacyjnych sanitarnych i/lub robót ogólnobudowlanych i remontowych podobnych do robót przewidzianych dla Części 1, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej dla Części 1 kwoty: 142 550 zł netto, dla Części 2 kwoty: 113 950 zł netto,
dla Części 3 kwoty: 107 000 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. w zakresie Części 1 - robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej, w zakresie Części 2 - robót instalacyjnych sanitarnych, w zakresie Części 3 - robót budowlanych podobnych do robót przewidzianych w OPZ dla tej Części, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej łącznie dla wszystkich Części 363 500 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej i/lub robót instalacyjnych sanitarnych i/lub robót ogólnobudowlanych i remontowych podobnych do robót przewidzianych dla Części 1, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy o wartości nieprzekraczającej dla Części 1 kwoty: 142 550 zł netto, dla Części 2 kwoty: 113 950 zł netto,
dla Części 3 kwoty: 107 000 zł netto.
2. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest okoliczność, że:
dotychczasowy wykonawca realizował roboty w terminie i z najwyższą starannością,
dotychczasowy wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego,
dotychczasowy wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
Zamawiający przeprowadzi z dotychczasowym wykonawcą negocjacje, w wyniku których zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót będzie dotyczyć podobnych robót tj. w zakresie Części 1 - robót budowlanych z branży elektrycznej i teletechnicznej, w zakresie Części 2 - robót instalacyjnych sanitarnych, w zakresie Części 3 - robót budowlanych podobnych do robót przewidzianych w OPZ dla tej Części, w budynku biurowym w Poznaniu przy ul. Za Bramką nr 1.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-15 10:00
Po zmianie:
2021-11-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-15 10:15
Po zmianie:
2021-11-17 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-14
Po zmianie:
2021-12-16
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.