Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214355/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00233391/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie przestrzeni publicznej dla osób z niepełnosprawnościami w Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kołaczycach w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie przestrzeni publicznej dla osób z niepełnosprawnościami w Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kołaczycach w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c9b0cfa-d092-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025460/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Dostosowanie przestrzeni publicznej dla osób z niepełnosprawnościami w Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kołaczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN-II.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dostosowanie przestrzeni publicznej dla osób z niepełnosprawnościami w Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kołaczycach w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”. Zamówienie dofinansowane jest ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna" w wysokości do 80% wartości planowanej inwestycji. Pozostała kwota sfinansowana zostanie przez Zamawiającego i stanowić będzie „Udział własny”. Lokalizacja inwestycji: Liceum Ogólnokształcące w Kołaczycach; al. Jana Pawła II 3, 38-213 Kołaczyc, działka ewidencyjna nr 671/9, obręb 01-Kołaczyce, gmina m. Kołaczyce.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie, w szczególności:
1) pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z murem oporowym:
a) roboty rozbiórkowe;
b) izolacja, drenaże;
c) wykonanie żelbetowego muru oporowego i stóp fundamentowych;
d) wykonanie żelbetowych bortnic;
e) montaż balustrad pochylni ze stalowej konstrukcji;
f) wykonanie koryt i wyrównanie terenu;
g) wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowo-klińcowej;
h) ułożenie kostki betonowej w kolorze szarym o gr. 6cm.
2) miejsc postojowych:
a) wykonanie podbudowy z tłucznia;
b) ułożenie krawężników;
c) ułożenie kostki betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 36m2;
3) wymianę stolarki drzwiowej:
stolarka drzwiowa – 3 szt.
4) remont podłóg:
a) rozbiórka podłóg i usunięcie warstw podbudowy;
b) wykonanie warstw wyrównujących podbudowy;
c) lamperie;
d) montaż wykładziny PCV – ok. 386 m2.
5) toalety dla osób niepełnosprawnych:
a) budowa ścianki działowej;
b) montaż okien i drzwi na ściance działowej;
c) montaż okładzin ściennych;
d) wykonanie posadzki;
e) roboty budowlane branży sanitarnej i elektrycznej.
6) oznaczeń dla osób niewidomych i niedosłyszących: montaż oznaczeń przeszkleń w drzwiach zewnętrznych i oznaczeń schodów na parterze, montaż pętli indukcyjnej,
7) kompletnej dokumentacji powykonawczej m. in. geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SWZ), w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SWZ) oraz w projekcie Umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223320-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu parkuj i jedź
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223320-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu parkuj i jedź
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397212,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397212,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHAWER Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6842648710
7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 27a
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397212,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1868R Trzcinica - Osobnica - Cieklin w miejscowości Osobnica w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Dostawa owoców i warzyw
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Budowa mostu na rzece Jasiołce wraz z dojazdami do ulic Żeromskiego i Szajnochy"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- Usługi pomiarowe w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych dla Powiatu Jasielskiego
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Remont pokoi w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.