Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199141/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie chodników, przystanków autobusowych i placów publicznych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251582677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2b
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627352576
1.5.8.) Numer faksu: 627352664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzd.osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzd.osw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie chodników, przystanków autobusowych i placów publicznych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-984c4046-2298-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002215/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie chodników, przystanków autobusowych i placów publicznych na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199141/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZD.266.11.2021.I3/U4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 394085,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, likwidacja naboju lodowego),
- odśnieżanie i wywóz śniegu z placów i chodników
- przygotowanie środków chemicznych (normowanych mieszanin), materiałów uszorstniających do łagodzenia i usuwania skutków zimy,
- przygotowanie środków transportowych i sprzętowych zimowego utrzymania do ewentualnych całodobowych dyżurów,
- patrolowanie placów i chodników celem kontroli zabezpieczenia nawierzchni przed gołoledzią i opadami atmosferycznymi,
- kierowanie całokształtem zimowego utrzymania,
- pozimowe sprzątanie chodników i placów objętych przedmiotem zamówienia
2. Wykaz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych oraz placów publicznych
wraz z przystankami autobusowymi w Ostrowie Wielkopolskim objętych planem zimowego
utrzymania w sezonie 2021/2022 r. zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549035,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549035,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549035,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221001610
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 2-6
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CRK ZIELEŃ I REKREACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CRK ZIELEŃ I REKREACJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549035,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-03-15INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
- "Lewków - budowa chodnika ul. Krótka", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa sprzętu fryzjerskiego, gastronomicznego, weterynaryjnego z wyposażeniem oraz kas fiskalnych w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz eksploatacja pojemników na obiektach MOSiR w Radomiu 2025/2026
- "Usługa odbioru nieczystości płynnych ze zbiornika bezodpływowego (szamba) wraz z wywozem do stacji zlewnej z Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka - Jakuszyce 8"
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.