Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00029877/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00050247/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewozy zawodników i trenerów na zawody sportowe z podziałem na dwie części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BYTOMSKI SPORT POLONIA BYTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243699530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2a
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bspb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bspb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81c96812-aec3-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przewozy zawodników i trenerów na zawody sportowe z podziałem na dwie części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c96812-aec3-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są przewozy zawodników i trenerów na zawody sportowe trzech sekcji sportowych: piłka nożna, koszykówka, hokej na lodzie.2. Zadanie nr 1: przewozy zawodników i trenerów na zawody sportowe autokarem,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały
określone w następujących załącznikach:
3.1. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
3.2. Formularzu oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
3.3. Harmonogramie przewozów dla zadania nr 1 (autokar) stanowiący załącznik nr 7A do SWZ,
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - pkt. 3 Działu III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 149941,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są przewozy zawodników i trenerów na zawody sportowe trzech sekcji sportowych: piłka nożna, koszykówka, hokej na lodzie.2. Zadanie nr 2: przewozy zawodników i trenerów na zawody sportowe busem,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały
określone w następujących załącznikach:
3.1. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
3.2. Formularzu oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
3.3. Harmonogramie przewozów dla zadania nr 2 (bus) stanowiący załącznik nr 7B do SWZ,
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 - pkt. 4 Działu III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 36126,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189511,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189511,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189511,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB GRZEŚ - GRZEGORZ GOLIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271441145
7.3.3) Ulica: Racjonalizatorów 52
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-908
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB GRZEŚ - GRZEGORZ GOLIS
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB GRZEŚ - GRZEGORZ GOLIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189511,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości: 40 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części nr 2, złożono jedną ofertę, której cena przewyższa o 277 031,84 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317031,84 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa leków
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- "Dodatek nr 2 do Dokumentacji hydrogeologicznej Pompowni Głębinowej "Jan Kanty" "Centralnego Zakładu Odwadniania Kopalń" określającej warunki hydrogeologiczne dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Dostawa produktów spożywczych
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
- Wypoczynek letni dla dzieci i młodzieży
- Usługi transportowe w kraju dla studentów i pracowników WIMIR AGH w roku 2025 - DE-dzp.272-18/25
- Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z 4 szkół ponadpodstawowych Powiatu Puckiego.
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.