eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkPRZEBUDOWA ULICY KS. PRAŁ. MARIANA SZCZĘSNEGO W EŁKU WRAZ Z BUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA ULICY KS. PRAŁ. MARIANA SZCZĘSNEGO W EŁKU WRAZ Z BUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d94784a2-b445-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA ULICY KS. PRAŁ. MARIANA SZCZĘSNEGO W EŁKU WRAZ Z BUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d94784a2-b445-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017045/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ul. ks. prał. Mariana Szczęsnego w Ełku wraz z budową infrastruktury technicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039359

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1663566,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy ks. Prał. Mariana Szczęsnego w Ełku. W ramach przebudowy ulicy mają zostać wykonane nowe nawierzchnie jezdni bitumicznej, chodników i wjazdów z kostki brukowej betonowej oraz budowy utwardzonego dojazdu do urządzeń podczyszczających z płyt ażurowych betonowych. Długość ulicy Szczęsnego ok. 205 mb. W ramach zadania ma zostać wykonane odwodnienie nawierzchni wraz z budową systemu podczyszczania wód opadowych na istniejącym kolektorze deszczowym, budowa odcinka kanalizacji sanitarnej, przebudowa przyłącza centralnego ogrzewania, budowa oświetlenia ulicznego w technologii LED, budowa kanalizacji teletechnicznej. Na wybudowanym obiekcie należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome.
Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu zawiera projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu oraz projekty techniczne.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje
1.1.1. Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.

1.1.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
a) Roboty drogowe:
- wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki,
- wykonanie robót ziemnych,
- przebudowę nawierzchni jezdni drogi gminnej wewnętrznej na nawierzchnie bitumiczną,
- przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- budowę chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- budowę utwardzonego dojazdu do urządzeń podczyszczających o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych,
- wykonanie trawników,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych,
b) Roboty elektryczne i teletechniczne:
- budowa linii kablowej YAKXS 4x35mm2 oświetleniowej wraz ze słupami oświetleniowymi aluminiowe anodowane h=7m z wysięgnikami h=1m i uchwytami słupowymi 2 ramiennymi na flagi, wraz z oprawami oświetlenia ulicznego typu LED 51,5W ze sterowaniem,
- budowa kanalizacji teletechnicznej z 1 rury RHDPE 110mm + 1 x wiązka mikrorur 7 * 12 x 2,0 * UD w osłonie 37,5mm +3 rurociągi RHDPE 40/3,7mm
c) Roboty branży sanitarnej:
- Kanalizacja deszczowa
• budowa nowych wpustów i przykanalików z włączeniem do istn. sieci deszczowej. Zakres prac obejmuje także budowę studni na istniejącym kanale, niezbędnej do włączenia przykanalika. Studnie betonowe DN1200mm, wpusty betonowe DN500mm z osadnikiem. Stosować rury PVC-U min. SN10 lite. Stosować pokrywy zintegrowane z pierścieniami odciążającymi.
• budowa na istniejącym kanale w formie by’passu układu podczyszczającego ścieki deszczowe, wyposażonego w osadnik wirowy betonowy DN3000mm i separator lamelowy betonowy Qn=120/1200 l/s. Układ wyposażony w system alarmowy poziomu osadu i oleju z modułem GSM i zasilany bateryjnie. Studnie włączeniowe rewizyjne betonowe DN2000mm, studnia rozdziału z przegrodą ze stali nierdzewnej. Stosować rury GRP nawojowe min. SN10, łączone mufami z uszczelką wielowargową. Stosować pokrywy zintegrowane z pierścieniami odciążającymi.
• Wymiana zwieńczeń studni istniejących z regulacją wysokościową włazów w technologii zalewowej.
• Studnie, zwieńczenia i wpusty przeznaczone do likwidacji zdemontować całkowicie z wywozem i utylizacją gruzu. Odcinki istniejącej sieci podlegające wyłączeniu należy zdemontować i wymienić grunt na zagęszczalny z odpowiednim jego zagęszczeniem lub wypełnić pianobetonem.

- Kanalizacja sanitarna:
• budowa sieci kanalizacji sanitarnej. Studnie betonowe DN1000mm. Stosować rury PVC-U SN8 lite.
• Wymiana zwieńczeń studni istniejących z regulacją wysokościową włazów za pomocą specjalistycznych zapraw modyfikowanych odpornych na korozję siarczanową;
• Studnie i zwieńczenia przeznaczone do likwidacji zdemontować całkowicie z wywozem i utylizacją gruzu. Odcinki istniejącej sieci podlegające wyłączeniu należy zdemontować i wymienić grunt na zagęszczalny z odpowiednim jego zagęszczeniem lub wypełnić pianobetonem.

- Przyłącze ciepłownicze:
• częściowa przebudowa istniejącego przyłącza ciepłowniczego do budynków nr3 i nr5. Rury przewodowe stalowe spawane preizolowane z dwużyłową instalacją alarmową, w izolacji cieplnej PUR z płaszczem PEHD, z zastosowaniem muf termokurczliwych podwójnie izolowanych z polietylenu usieciowanego w technologii suchych łupków odlewanych, zgodnie z dokumentacją. Zasuwy preizolowane. Rury osłonowe zgodnie z dokumentacją. Realizacja w technologii podgrzewu wstępnego.
• odcinki istniejącego przyłącza podlegające wyłączeniu, w lokalizacjach uwidocznionych w projekcie technicznym, należy zdemontować i wymienić grunt na zagęszczalny z odpowiednim jego zagęszczeniem lub wypełnić pianobetonem.

d) Uwagi ogólne:
- Wymaga się, aby wykonawca dokonał wymiany wszystkich gruntów nienośnych, spoistych i wysadzinowych w zakresie wykonywanych wykopów pod nową infrastrukturę na grunt mineralny zagęszczalny z odpowiednim jego zagęszczeniem.
- Wszystkie istniejące sieci i przyłącza podlegające demontażowi lub wyłączone z eksploatacji zlikwidować wymieniając grunt na zagęszczalny lub wypełnić pianobetonem i pozostawić jako nieczynne; Zaślepienia końcówek możliwe dla średnic poniżej 100mm.
- Wykonawca zobowiązany jest do regulacji wszystkich elementów uzbrojenia podziemnego, tj. skrzynki wodociągowe, gazowe i ciepłownicze, włazy na komorach oraz obcych studniach wraz z wymianą i uzupełnieniem niezbędnego ich oznakowania, nawet jeśli armatura nie została uwidoczniona na mapie;
- materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, podlegają zwrotowi Zamawiającemu lub bezpośrednio użytkownikowi, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania, materiał rozbiórkowy musi zostać przekazany na paletach, zastreczowany i zafoliowany.

1.1.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
a) projekt tymczasowej organizacji ruchu,
b) dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
c) oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
d) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
e) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.

1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.

Ze względu na ograniczoną ilość znaków w polu więcej informacji w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1724459,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1724459,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790350863

7.3.3) Ulica: ul. Kolonia 1

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa podwykonawcy: Na etapie składania ofert podwykonawcy nie są jeszcze znani.
Zakres zamówienia: - roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty teletechniczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1724459,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.